Hop til indhold

Recommended Posts

lystsejleren9k skrev, den 10.5.2023 at 10:22:

Er det den samme annonce som tidligere og samme tlf nr? Har du besøgt hende for nylig?

Det var samme telefonnummer og jeg har været der for nyligt. Hun er lidt/meget forvirret sommetider, virker fuld eller medicineret, men hun giver et kongeblow. Men meget on and off åbenbart…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er længe siden jeg har besøgt hende. Hun er meget forvirret, tror det er medicin. Store humør udsving, så man ved ikke rigtig hvor man har hende. Men du har ret, når hun først begynder at sutte er alt glemt og hun bliver ved til sidste dråbe. Hendes blow er super

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Hjallerup i gang igen, men annonce er tit væk eller inaktiv. Der står “gem mit nummer”. Så formoder jeg, at man godt må skrive det her: 6082 1862. Hun sutter eminent og sluger med behag og hun kan kneppes uden gummi, hvis man har lyst til det. Der står, at sms ikke besvares, men jeg skriver godt nok med hende…

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titommeren skrev, 1 time siden:

Så er Hjallerup i gang igen, men annonce er tit væk eller inaktiv. Der står “gem mit nummer”. Så formoder jeg, at man godt må skrive det her: 6082 1862. Hun sutter eminent og sluger med behag og hun kan kneppes uden gummi, hvis man har lyst til det. Der står, at sms ikke besvares, men jeg skriver godt nok med hende…

Jo, men 60...? Hvordan ser hun ud? Er stedet ok....rent/beskidt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 9 minutter siden:

Jo, men 60...? Hvordan ser hun ud? Er stedet ok....rent/beskidt?

Hun ligner en på 60 med lidt mavse, men ok pæn og velholdt. Stedet er i et rækkehus og der er pænt og rent. Pænt ansigt, der ser godt ud med sin pik i munden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titommeren skrev, den 30.6.2023 at 10:19:

Hun ligner en på 60 med lidt mavse, men ok pæn og velholdt. Stedet er i et rækkehus og der er pænt og rent. Pænt ansigt, der ser godt ud med sin pik i munden ;-)

Der er jeg lige nød til at rette lidt....helt objektivt er det ikke en "lidt mavse". Hun har en vom der hænger ned over det hellige, så lidt mavse er noget af en underdrivelse...

Ud over det, har du og andre ret. Hun sutter som en drøm. Er dog ikke imponeret over hendes udseende, men det er jo smag og behag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kingdane68: du spørger hvordan hun ser ud og om der er rent og pænt, men derefter kommenterer du at hendes vom er for stor, så du har jo besøgt hende! Vær nu lidt seriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lystsejleren9k skrev, den 6.7.2023 at 14:07:

Kingdane68: du spørger hvordan hun ser ud og om der er rent og pænt, men derefter kommenterer du at hendes vom er for stor, så du har jo besøgt hende! Vær nu lidt seriøs.

Tænker du lige skal checke datoerne for de 2 beskeder. Mon ikke han har været der efter han spurgte hvordan hun så ud??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og Kingdane68 har faktisk ret. Hun er ved at have noget af et elefantøre foran. Det så jeg ikke sidste gang, fordi jeg bare fik et blow. Jeg skylder Kingdane68 en luder :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte lige besøge hende igen, da det er længe siden. Kan kun bekræfte hun har fået en stor hængevom, der ikke er særlig ophidsende. Super Blow som sidst jeg var der men ikke så indlevende og virkede som om hun bare skulle have det overstået i en fart. Så det var sidste gang hos hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...