Hop til indhold

Recommended Posts

Som nogle af jer, der har læst mine naive spørgsmål under efterlysninger ved har jeg besøgt Thailand en del gange, men aldrig på grise stien... Før nu altså. Jeg havde via thaiflirting skrevet med en lækker kvinde. Vi havde aftalt at hun skulle hente mig i lufthavnen - og det gjorde hun sgu!! - meget mere lækker i virkeligheden. Hun taler meget, meget lidt engelsk, men vi havde på forhånd aftalt at starte på restaurant og så tage til min lejlighed - hun vidste ikke at jeg skulle bo i lejlighed, så vi købte ind og tog til lejligheden... Vi havde aftalt "no sex 1. night" - det holdt vi selvfølgelig.. Det gjorde vi faktisk.. Vi kyssede og krammede og kunne mærke lysten.. Fedt.. Vi faldt i søvn og tidlig morgen slog jeg øjnene op - hun var lysvågen og smilede. Hun kom tættere på, hun var nøgen, og SÅ liderlig. Hun nærmest trak mig ovenpå hende og hun var helt vildt stram (tak til prep) efter et par minutter kom hun i en orgasme, som jeg aldrig har oplevet en kvinde få.. Godt med lyd og rytmiske sammentrækninger i laaang tid (20-30 sekunder måske) - og så kunne hun ikke mere.. Hun tog synderen i munden og jeg siger bare; hun kan noget!! - hun tog grådigt imod hele ladningen.. Kravlede op og ville kysse - for helvede, det kan jeg bare ikke. Det grinede hun en del af og børstede tænder.. Så gider jeg godt.. Vi sov lidt igen og jeg vågnede ved at hun lå ovenpå mig.. Pyh, håber det går tænkte jeg.. Godt med kys, kæl og slik. Jeg var så klar! - tænkte at vi skulle gentage succesen.. Men hun lagde sig på alle 4, eller dvs. hendes hoved var i puden.. Jeg trængte forsigtigt ind og fornemmelsen fra før var der bare igen. Jeg sad nærmest fast inden i hende.. Jeg kan godt mærke at selvom der ikke er så meget bevægelse kommer hun om lidt alligevel.. Alene de små ryk med ekstra hårdhed gør arbejdet. Denne gang glider hun ned så pikken næsten glider ud og jeg skubber helt i bund igen - med det resultat at hun får hele ladningen helt op. (Godt jeg er steriliseret) - hendes sammentrækninger malkede ALT ud af mig.. Det er det bedste sex ever.. Fortsættelse følger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke med gevinsten;-) Nyd det så længe du kan -Og påskøn hvor heldig du har været...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 28 minutter siden:

Tillykke med gevinsten;-) Nyd det så længe du kan -Og påskøn hvor heldig du har været...;-)

Det gør jeg da i den grad.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 1 time siden:

Så hvordan betaler man sådan en kvinde? 

Det ved jeg knap nok endnu.. - vi har aftalt at første nat var en prøve, hvor jeg gav hende 1000 baht til TAXA osv.. Vi er taget til Chiang Mai hvor vi er til tirsdag.. Jeg tror at det havner dér hvor jeg giver hende en kuvert som gave når vi tager afsked - hun føler sig ikke som freelance og vil ikke se sig selv som betalt pige... Tænker at der ligger ca. 2000 baht i kuverten pr. Døgn.. Følger op her, når turen er slut. Håber jeg har hende til jeg skal hjem.. Hun er svær at slå..

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 13 timer siden:

Det ved jeg knap nok endnu.. - vi har aftalt at første nat var en prøve, hvor jeg gav hende 1000 baht til TAXA osv.. Vi er taget til Chiang Mai hvor vi er til tirsdag.. Jeg tror at det havner dér hvor jeg giver hende en kuvert som gave når vi tager afsked - hun føler sig ikke som freelance og vil ikke se sig selv som betalt pige... Tænker at der ligger ca. 2000 baht i kuverten pr. Døgn.. Følger op her, når turen er slut. Håber jeg har hende til jeg skal hjem.. Hun er svær at slå..

-på den måde understreger du så ikke, at du betragter hende som freelance... ("betalt pige") Og dig selv som den store farang... som betaler for det han har købt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik sgu jern på af din fortælling, og er mega misundelig! Godt scoret, Fortæl endelig mere og holdt dig endelig ikke tilbage! Og fortsat god fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

-på den måde understreger du så ikke, at du betragter hende som freelance... ("betalt pige") Og dig selv som den store farang... som betaler for det han har købt.

Jeg ved ikke om du prøver at forudsige problemer.. Vi har talt om at når jeg tager hjem ses vi måske, måske ikke igen. Jeg har ikke nogen problemer med at se hende en 3-4 gange om året når jeg er derude alligevel.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg fik sgu jern på af din fortælling, og er mega misundelig! Godt scoret, Fortæl endelig mere og holdt dig endelig ikke tilbage! Og fortsat god fornøjelse!

Jeg oplever det faktisk også som en scoring.. Det er i hvert fald en fornøjelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Møffe skrev, for 2 timer siden:

-på den måde understreger du så ikke, at du betragter hende som freelance... ("betalt pige") Og dig selv som den store farang... som betaler for det han har købt.

Det er hun også. Hun finder en fyr på en thaidating side som hun vil tilbringe sine dage med mens han er i landet. Det forventer hun da penge for. Det er sugardating på thai. Det er da muligt at hun også ser en mulighed for at sætte krogen i en fyr som vil gifte sig med hende, men det kommer jo også med en pris. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det er hun også. Hun finder en fyr på en thaidating side som hun vil tilbringe sine dage med mens han er i landet. Det forventer hun da penge for. Det er sugardating på thai. Det er da muligt at hun også ser en mulighed for at sætte krogen i en fyr som vil gifte sig med hende, men det kommer jo også med en pris. 
 

Jeg bliver nødt til at kigge under sengen inden vi indtager lagnerne.. Man skulle tro I var med:D:D - Alle er helt velkomne til at tænke hvad de vil.. Selv misundelse er helt OK. I må også gerne tænke at det lyder frygteligt naivt.. Men; min forventning fra start var nu også noget mere forbeholden.. Jeg troede faktisk ikke at hun ville tage imod i lufthavnen. Det gjorde hun så. Forventede også nogle økonomiske betragtninger fra hende. Det var der ikke. (Men hvis resten af tiden lever op til starten skal hun da belønnes godt nok til at hun vil se mig igen..) - det er muligt det er en virkelighedsfjern forestilling, men det er faktisk ganske rart at vi ikke behøver at tale om penge. Jeg betaler for alt hvad vi foretager os. Hun er glad. Jeg er glad..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det er hun også. Hun finder en fyr på en thaidating side som hun vil tilbringe sine dage med mens han er i landet. Det forventer hun da penge for. Det er sugardating på thai. Det er da muligt at hun også ser en mulighed for at sætte krogen i en fyr som vil gifte sig med hende, men det kommer jo også med en pris. 
 

"hun føler sig ikke som freelance og vil ikke se sig selv som betalt pige... " Thaier kan man aldrig blive helt kloge på... Når han skriver sådan, og er så meget sammen med hende -ville jeg personligt -undersøge det nærmere, men naturligvis er det jo individuelt, og hvad vil man selv... Jeg er flere gange blevet overrasket både den ene og den anden vej i tilsvarende situationer. Det vigtigste er at man ikke ændre sig selv, og hvordan man er.

Personligt ville jeg aldrig betale, når man er sammen i længere tid på den måde -da jeg betaler for alt undervejs -det ville jeg havede fortalt helt fra starten. 

Jeg synes det er fedt for Otto -hvis det lige er det han har drømt om... men tale lige om det (forventningsafstem)

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 1 time siden:

Jeg ved ikke om du prøver at forudsige problemer.. Vi har talt om at når jeg tager hjem ses vi måske, måske ikke igen. Jeg har ikke nogen problemer med at se hende en 3-4 gange om året når jeg er derude alligevel.. 

-jeg har været der selv -flere gange;-) forventningsafstem hen ad vejen, og til sidst -måske ændre i mening...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Faktisk søger hun ægteskab. Jeg skrev til hende og foreslog at mødes og måske bruge noget tid sammen, imens hun venter på en ægteskabs kandidat.. Svaret var nej. Jeg skrev igen og endte med at få hende overtalt (for at gøre historien kort) til at mødes. Jeg spillede lidt på at jeg gerne ville have en ledsager, der kan sproget.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 8 minutter siden:

"hun føler sig ikke som freelance og vil ikke se sig selv som betalt pige... " Thaier kan man aldrig blive helt kloge på... Når han skriver sådan, og er så meget sammen med hende -ville jeg personligt -undersøge det nærmere, men naturligvis er det jo individuelt, og hvad vil man selv... Jeg er flere gange blevet overrasket både den ene og den anden vej i tilsvarende situationer. Det vigtigste er at man ikke ændre sig selv, og hvordan man er.

Personligt ville jeg aldrig betale, når man er sammen i længere tid på den måde -da jeg betaler for alt undervejs -det ville jeg havede fortalt helt fra starten. 

Jeg synes det er fedt for Otto -hvis det lige er det han har drømt om... men tale lige om det (forventningsafstem)

Vi forventningsafstemmer hele tiden.. Næsten.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klokken er lort.. Vi er fløjet fra Chiang mai til Bangkok.. Godt 700 kr. For 2 billetter.. Tilbage i lejligheden fik jeg verdens dejligste kælne massage - som ikke havde noget med massage at gøre.. Jeg faldt i søvn og vågnede ved larm i køkkenet.. Den dejlige havde købt ind til aftensmad.. Lidt fisk, krappe klør og store rejer og grønt.. 2 flasker hvidvin (det skal vi altså ikke drikke..) Vi kyssede, krammede - hun var våd og parat.. Vi spiste og drak det meste af den ene flaske.. Hun kiggede på mig; " take me now " OK så,  jeg trak hendes lange t-shirt af - og hun var nøgen. Hun er så smuk.. Hun ser liderlig ud - det er næsten en gentagelse.. Hun er stram som jeg ved ikke hvad - jeg ligger næsten stille, pikkens små vip får hende til at komme. Denne gang tager hun fat i mine baller og trækker mig helt op.. Den ene hånd er tæt på mit anus... Jeg kommer også.. Jeg sover 2 min efter. Jeg er så vågen her 4.30 for at underholde jer - og rydde op efter aftensmaden.. Og SÅ vækker jeg hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, den 23.4.2023 at 22:07:

Jeg tror at det havner dér hvor jeg giver hende en kuvert som gave når vi tager afsked - hun føler sig ikke som freelance og vil ikke se sig selv som betalt pige... Tænker at der ligger ca. 2000 baht i kuverten pr. Døgn.. Følger op her, når turen er slut. Håber jeg har hende til jeg skal hjem.. Hun er svær at slå..

Skriv evt. at det er til hendes opsparing, så hun kan bevise at hun har penge på kontoen til at komme og besøge dig her i DK på turistvisa ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset hendes motiv - så forstår hun at forføre.
 

Det er ret unikt - og noget som kvinder fra den del af verdenen ikke er helt så bange for.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal du betale hende. Hun har jo ingen indtægt, mens hun er sammen med dig, og så mange penge har thaierne altså heller ikke, at det er ligegyldigt, om de får betaling eller ej. 
Og jeg vil sige, at 2.000-2.500 THB pr. døgn i en kuvert ville være et passende beløb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg i DK igen - pyha.. Næste tur i august er planlagt. - men det var den sådan set også inden denne tur - dog er længden justeret en del. Jeg kunne sådan set godt være væk i 5 dage, men det er lidt stresset. Så er de her 16 dage en hel del bedre.. Nogle af jer vil sikkert mene at 16 dage med den samme pige er lige kedeligt nok.. Men jeg kunne ikke drømme om at kaste guld på gaden.. Aldrig nogensinde har jeg fået så god sex. De tidligere beskrevne knald gik med variationer igen hele tiden ud.. Der kom lidt mere drilleri, kun lige pikken ved indgangen indtil hun tiggede og bad.. Og så helt ud - lidt slikkeri så forsigtigt at hun ikke kom.. Pikken til indgangen igen.. Ud igen - og så skal jeg da lige love for at 48 kg. Kvinde kunne rive mine 82 kg. omkring.. Op og ride - eller det var sådan set bare ind og i bund. Så gik vulkanen i udbrud hun hvinede og skreg.. Som tidligere beskrevet er hun sindssygt stram og de fleste gange kom jeg lige efter hende, men de gange jeg ikke gjorde blev det i hendes mund - det er heelt OK.. Vi prøvede at vente lidt uden at jeg trak mig ud.. Ikke noget at gøre.. Hun skal bruge 30- helst 60 minutter før hun er klar igen.. Det virker som om hun kramper helt sammen hvis jeg forsøgte.. Munden var også helt OK .. He.he... Sjovt nok slikkede jeg hende overhovedet ikke til orgasme. Måske på grund af det fantastiske alternativ.. Hun signalerede helt tydeligt at det var pikken der virkelig gav hende nydelse.. Fint nok med mig.. Nå, til august henter hun mig i lufthavnen - eller vi flyver til Chiang mai med det samme hvis muligt.. Retur til Koh Lan med 10 dage i lejlighed, snorkle, fiske, knalde hjernen helt ud.. Gav hende for resten en kuvert med 30.000 baht.. Så tror jeg nok lige hun tændte af.. Hun slog og sparkede, spyttede og råbte hvad fanden jeg troede om hende..? - jah, altså - tænkte bare at jeg nok tjener. Mere end hende, så det var faktisk bare en venlig imødekommende tanke, der lå bag.. Hun ender med at stor-tude og undskylder. Jeg overtaler hende til at tage imod kuverten - hun har holdt fri (ansat i butik) hele tiden, så hun skulle se det som kompensation.. Og kun det.. (hun tjener ca. 17.000 baht om måneden) - ny tråd følger til august

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja de kan være rigtig følsomme, og man skal tænke sig om -det gør hun nok også indtil august... Håber det bedste for jer;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 11.5.2023 at 16:19:

Ja de kan være rigtig følsomme, og man skal tænke sig om -det gør hun nok også indtil august... Håber det bedste for jer;-)

Det kan godt være at det lyder som et efterårs bryllup, men sådan er det altså ikke.. Hun er en fantastisk dejlig affære og om det er 1 eller 5 år kan jeg ikke vide... Hun søger kærligheden i sit liv - og hun ved godt at det ikke er mig.. Nu er jeg jo i Thailand 3-4 gange om året, så det er helt fint at vi kender hinanden og har det godt, når vi ses... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, 1 time siden:

Det kan godt være at det lyder som et efterårs bryllup, men sådan er det altså ikke.. Hun er en fantastisk dejlig affære og om det er 1 eller 5 år kan jeg ikke vide... Hun søger kærligheden i sit liv - og hun ved godt at det ikke er mig.. Nu er jeg jo i Thailand 3-4 gange om året, så det er helt fint at vi kender hinanden og har det godt, når vi ses... 

-tjaah dem er der også mange af -håber hun finder en, inden hun får smag for dine penge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 12.5.2023 at 19:16:

-tjaah dem er der også mange af -håber hun finder en, inden hun får smag for dine penge...

Hvorfor det?? - uanset forventningerne sidder pengene da ikke mere løst.. Der er uden tvivl god kemi - måske forelskelse. Men jeg kan da godt se at 4 gange 30.000 baht giver hende 60-70% mere i indtægt på et år... Det betyder så ikke at jeg undlader prep + antibiotika i baglommen.. Og nej, hun bliver ikke gravid.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...