Hop til indhold

Søndagsafstemning: Annoncefokus (tekst, billeder, pris)

Annoncefokus 79 medlemmer har stemt

1. 1. Hvad er det vigtigste for dig i forbindelse med GPernes annoncering?

• At teksten giver lyst til at besøge pigen
      22%
      18
    • At billederne giver lyst til at besøge pigen
      50%
      40
    • At pigens prisniveau er på det niveau, jeg går efter
      18%
      15
    • Jeg besøger kun faste piger/steder, og pigernes annoncer er derfor ligegyldige for mig
      3%
      3
    • Jeg er GP og synes, at min annoncetekst er vigtigere end mine billeder
      2%
      2
    • Jeg er GP og synes, at mine billeder er vigtigere end min annoncetekst
      1%
      1
  2. 2. Tekst i annonce: Hvad foretrækker du?

• At teksten er forholdsvis kort og præcis
      30%
      24
    • At teksten er forholdsvis lang og uddybende
      31%
      25
    • Jeg er ligeglad. Begge dele kan være ok
      37%
      30
  3. 3. Billeder i annonce: Hvilken kropsdel tænder du mest på (Hvis du er GP: Hvad fremhæver du helst selv)?

• Pigens hoved (ansigtstræk, øjne, hår)
      15%
      12
    • Pigens overkrop (arme, skuldre, bryster)
      8%
      7
    • Fra taljen og nedefter (fisse, røv, ben, fødder)
      7%
      6
    • Enten en nogenlunde ligelig kombination af det hele eller også varierer det, hvad jeg fokuserer på
      68%
      54

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

For mange af os er pigernes annoncer den primære indgangsvinkel til at få øjnene op for  GPerne og deres lokkende tilbud. Men hvad er i den forbindelse det, som særligt lokker dig? Er det primært teksten? Billederne? Eller hvorvidt pigen prismæssigt ligger i det leje, der appellerer til dig? Det handler denne afstemning om.

Derudover går vi et spadestik dybere, hvor der for tekst og billeder er et underspørgsmål. Man kan desværre kun inkludere tre spørgsmål i en afstemning, så en underopdeling af det foretrukne prisniveau må vi droppe i denne omgang.

Som altid er afstemningen anonym, og man er velkommen til at kommentere sit valg.

Skrevet

Jeg nægter at vælge tekst og billeder er lige vigtige. 
Billederne skal gerne tiltrække manden. Men også vigtigt han(I) ved hvad der tilbydes.
Nytter jo ikke pigen ef lækker hvis hun ikke tilbyder det der ønskes.

At teksten så ofte ikke læses er en helt anden snak.

Skrevet

'Jeg er GP og synes, at min annoncetekst er vigtigere end mine billeder' er det eneste sted hvor jeg synes mit kryds hører hjemme.

Spørgsmål 2: At teksten er forholdsvis lang og uddybende så en evt gæst har så godt et indtryk af mig som muligt og kan vudere derfra.

Spørgsmål 3 har ikke en svarmulighed som matcher mine billeder :).  Jeg vil fx ikke vise fisse, det passer ikke til min person og temperament.

Der mangler at kunne svare fra skuldrene og ned, delvis påklædt eller tildækket. Jeg vil gerne fremhæve hele min figur men især min talje skiller sig ud som noget jeg selv værdsætter.

Skrevet

Som GP er jeg enig i, at tekst og billeder er lige vigtige - men nu bliver der spurgt til de der besøger os ^_^ Der tikker jo netop ofte henvendelser ind fra flere, der ikke har læst teksten. (På trods af jeg selv faktisk sjældent har billeder hvor man kan se meget af mig..)

Skrevet

husker at lange profiltekster engang handlede om at få et indtryk af hvem personen er . det var ofte lækkert at læse .

nu synes jeg de har ændret sig og mistet deres effekt , eller også har jeg bare så meget erfaring efterhånden at jeg ved profiltekst og virkelighed ikke altid har noget med hinanden at gøre , og så er det nærmest ligemeget hvad der står ( læser den nu igennem alligevel )

ofte er teksten stjålet fra en anden profil . eller ikke skrevet af pigen selv . eller også er den fuld af regler og det giver et negativt billede af pigen ( jeg forstår godt hvorfor i gør det men ændre ikke på indtrykket ) . ofte har jeg set rodede profiltekster hvor man ikke kan danne sig et overblik .

jeg gider ikke nærstudere en rodet profiltekst ærligt talt , så det er mest billederne der tiltrækker mig . indholdet af profilteksten er mindre vigtigt for mig ( udover ydelserne selvfølgelig ) , men bruger den alligevel til at se om personen skriver sammenhængende , har stjålet teksten , om der er gjort en indsats i profilen osv , da det giver mere et indtryk af pigen

og som mange mænd på eg ved så skal man alligevel bekræfte ydelserne med pigen for det hat vi lært er nødvendigt og ikke fordi vi ikke har læst profilteksten

Skrevet

Jeg vil starte mit indlæg med en stor cadeau til @Den_glade_amatør for hans evige gode og relevante søndagsamstemninger :wub: 

Det er netop noget jeg har overvejet ofte - og ændret (måske lidt for ofte) i min tekst. Så rart med input. 

Skrevet

Hej:)

Jeg har en helt anden tilgang, for mig er det følgende tilgang:

Det er sådan set ligegyldig om teksten er kort eller lang. Det er min tolkning af det skrevne, hvad siger teksten mig egentlig + det vigtigste for mig - det der står skrevet mellem linjerne. Hvad siger det om hende:wub:

Det samme gør sig gældende omkring billeder:

- emmer de langt væk af svindel/kontrol via Google et eller andet:mrgreen:   : sandsynligvis hold dig væk.

- billeder tager af en professionel fotograf (dyyyyrt ), - se det siger meget om seriøsitet : meget sandsynligt en helt OK :wub:. Men disse "perfekte billeder" er også røv keeeedelige, - gaaab <_<

- de bedste billeder synes jeg er de gode selfies, de mere ærlige - spændende - som det er  - og sigende om hende:wub:

- og for mig er det mest vigtige??? - det JEG SER I BAGGRUNDEN og helt ned i detaljer. Hvordan kan jeg tolke det, og hvad siger det om hende:wub: 

Alle de ovenfor eksempler siger for mig meget om personlighed :wub:

og hvad siger min intiution mig og min egen personlighed sammen med hende

En evt. telefonsamtale er også guld værd - - for begge parter.

Og for fanden hvor er der maaaange brave "madammer" derude.

Mange hilsner

Nye tider

NB -  det samme er jo ikke anderledes når jeg dater via Dating.dk - - forarbejdet!!!! - - og det samme gør kvindene incl GPérne  gudskelov også 

Redigeret af Nye tider

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 9 minutter siden:

Jeg vil starte mit indlæg med en stor cadeau til @Den_glade_amatør for hans evige gode og relevante søndagsamstemninger :wub: 

Det er netop noget jeg har overvejet ofte - og ændret (måske lidt for ofte) i min tekst. Så rart med input. 

Kære SiaUngQ:)

- - nej nej nej -  det er ikke for ofte hvis du tit ændrer i din tekst?!?!? - - din er udtryk for din egen løbende læringsproces og udvikling. ;)

Dvs du lever ikke dit liv med "hovedet under armen" og arbejder som "en mekanistisk søvngænger" 

Mange hilsner

Nye tider

Skrevet
Nye tider skrev, for 1 minut siden:

Kære SiaUngQ:)

- - nej nej nej -  det er ikke for ofte hvis du tit ændrer i din tekst?!?!? - - din er udtryk for din egen løbende læringsproces og udvikling. ;)

Dvs du lever ikke dit liv med "hovedet under armen" og arbejder som "en mekanistisk søvngænger" 

Mange hilsner

Nye tider

Tak for dit input <3 Jeg kan være bekymret for, at det giver et ‘rodet’ indtryk, når jeg ændrer meget i både priser, tekst og ydelser - men som du netop beskriver, er det en læringsproces. Jeg afprøver en del, for at finde min egen vej :wub:

Skrevet
SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

(På trods af jeg selv faktisk sjældent har billeder hvor man kan se meget af mig..)

Forstår faktisk godt man kan blive temmelig interesseret i dig på trods af sparsomme billeder ;)<3

Skrevet

Jeg fravælger ALTID profiler, hvor pris ikke står .

Ellers er det primært en god profil tekst som fanger min interesse, det viser mere hvem pigen er, en nogle billedder, dermed sagt, så skal billederne tænde i et eller andet omfang, men jeg tænder først og fremmest oppe i mit hoved, frem for min pik .

En tyk, buttet pige kan godt være mere tiltrækkende en, en fiks lille model for mig, hvis teksten fanger mig .

Skrevet
ThePleaser skrev, for 2 timer siden:

Forstår faktisk godt man kan blive temmelig interesseret i dig på trods af sparsomme billeder ;)<3

*host host… noget med en marketing-uddannelse.. host* :wub:

Skrevet

Mht.billedet og teksten vil jeg selvfølgelig altid tage aldersgruppen i betragtning — også selvom jeg godt ved, at vi ikke alle er ens. 
1) Forstår

2) Accepterer

3) Respekterer

Skrevet

En kort og præcis tekst der gør det tydeligt, hvad der tilbydes til hvilken pris. Dertil den sande alder, højde og drøjde og et par retvisende, aktuelle billeder i hel figur.

Jeg ser hovedsageligt efter de annoncer, der tilbyder "all incl." uden alle mulige og umulige tillæg - at jeg altså køber pigens tid.

Herefter forventer jeg, at en time varer 60 minutter og gælder, fra jeg ringer på døren til jeg går igen.

Skrevet

Menu og priser er vigtigt for mig, så jeg kan skrive hvad jeg ønsker i første kontakt.

Naturlige billeder/piger er også vigtig, jeg er med jævne mellemrum inde og se på de danske bordeller, hvor billederne af pigerne er redigeret så de ligner plastik dukker ikke tiltaler mig og er grunden til at jeg sjældent besøger dem.

Skrevet

Nogle annoncer har hverken priser eller menu. Er det for at få en til at skrive til dem?

Skrevet

Tekst og billeder er på en måde gensidigt afhængige af hinanden for mig.
- Det hjælper ikke, at hun tilbyder analsex, hvis jeg ikke kan lide hendes røv.
- Og det hjælper ikke, at jeg vil have analsex hos den praktiserende læge, hvis hun ikke tilbyder det.

I nogle annoncer står der, at man kan spørge om andre ydelser end de anførte. Det kunne være en god ventil. Men beder mænd om andre tjenester? eller er vi for generte?

Skrevet
Karsteng skrev, for 2 timer siden:

Men beder mænd om andre tjenester? eller er vi for generte?

Sjældent, men det sker. Normalt for jeg ud fra at grænserne er defineret og så vælger jeg at respektere dette.

Jeg har dog i enkelte tilfælde forsigtigt spurgt eller prøvet mig frem med lyttebøfferne slået helt ud og så ellers givet den gas hvis reaktionen/responsen er tydeligt positiv. Har dog også oplevet at en indledende positiv respons ebbede ud og så bare flyttet fokus. Men sådan er det jo med alt, også selvom det står på menukortet. Det skal helst passe til situationen uanset hvad det handler om.

Skrevet

From my experience ….

Long/Short text , doesn’t matter , but the text should describe the GP , what she likes and she doesn’t like … also it’s much better when you describe your (sexual) offers , and of course the gift that you expect for your services . (avoiding in this way hundreds of texts like : price baby ? ) 

Pictures : i noticed that men like natural photos , but done in a quality way , So all my pictures are done by myself, i my house .

Studio pictures can “open” the man’s  imagination , but you might be disappointed when you see the girl in front of you , without professional make-up, hair done perfectly , professional Lights, Photoshop, etc .

What I saw that drive people crazy ? : videos !!

How can you see the real body and the real face of a GP ? Only with a nice , non-vulgary video !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.