Hop til indhold
TheLion

Hvor meget betyder et godt blowjob for jer?

Recommended Posts

For mig er et godt BJ altafgørende. Hvis kvinden ikke giver et godt BJ, så kommer jeg ikke igen. Simple as that.

Og et godt BJ skal ikke bare være fysisk godt, jeg skal også føle at kvinden virkeligt elsker at sutte min pik. Det er ligesom den ultimative accept og den ultimative kærlighedserklæring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det med at slikke en dejlig mis, det er det største af akten.

Blow er helt fint, men det at smage på en dejlig kvindes kønslæber og den dejlige friske saft det er vigtigt for mig.

Tak til jer piger der lader os drenge nyde jeres skød. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, for 10 timer siden:

(…)

Og et godt BJ skal ikke bare være fysisk godt, jeg skal også føle at kvinden virkeligt elsker at sutte min pik. Det er ligesom den ultimative accept og den ultimative kærlighedserklæring.

Haha, den helt nye måde at give komplimenter på.

KnudSan skrev, for 2 timer siden:

(…)

Blow er helt fint, men det at smage på en dejlig kvindes kønslæber og den dejlige friske saft det er vigtigt for mig.

(…)

Haha, det virker som om, at vi har en del fans af også at gå ned på en pige. Her med lidt flere beskrivelser  – kan være vi også skal til at tage en debat om at gå ned på piger. Tror der har været nogen tidligere :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig som GP ( og privat) betyder blowjob alt…

SÅ meget faktisk, at jeg helt særligt( Tror jeg) tilbyder ikke mindre end 3 forskellige slags. 
Jeg ELSKER at give blowjob og praler satme sjældent, men lige her, der vil jeg altså gerne ytre mig, at jeg ligger i den bedre ende, ud fra kunders påtale efter end omgang:x 

Det er det jeg ynder at udføre Aller mest..Så det er ikke kun jer kunder der synes om det, vi er også nogle kvinder,, der virkelig elsker det! <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 3 timer siden:

(…)

SÅ meget faktisk, at jeg helt særligt( Tror jeg) tilbyder ikke mindre end 3 forskellige slags. 
Jeg ELSKER at give blowjob og praler satme sjældent, men lige her, der vil jeg altså gerne ytre mig, at jeg ligger i den bedre ende, ud fra kunders påtale efter end omgang:x 

(…)

Haha, godt med nogen piger på banen og at høre, at der også er nogen piger, der er fan af blowjobs – det tænker jeg ikke, at der er nogen mænd, der kan brokke sig over :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da super vigtigt! 
Et blæs er jo en af de måder hvorpå man kan få lov til at være lidt alene med pikken uden at skulle besværes med resten af manden der følger med :D 
Det er selvfølgelig lidt fis... men der er også lidt sandhed i det for mig. Jeg sætter virkelig pris på bare at få lov til at lære pikken lidt at kende. Prøve forskellige teknikker lidt af for at lære pikken at kende lidt før vi fortsætter til noget andet, hvor jeg evt. kan blive "tenniskamp-forvirret" fordi jeg selv er lystig. Det er for mig sådan lidt en "hviske-leg" og jeg skal sommetider huske mig selv på liiiige at dukke op til overfladen igen og se manden i øjnene og smile... så han ikke føler sig helt udenfor ;) 
Med en ny fast partner er det noget jeg virkelig gør meget ud af og beder om verbal detaljeret feedback som er meget mere end "ja det er dejligt det du gør - bliv endelig ved" - DOH!
Det er faktisk lidt svært at få mænd der IKKE har betalt til at gi' feedback. Det er lidt sådan at de fleste mænd er lidt "forprogrammerede" til at de ikke vil sige hvis noget kan være bedre eller anderledes, fordi det ligger i baghovedet at hvis det bliver opfattet som kritik, så bliver de ikke inviteret igen. Det er da belastende! 
De kan jo være 14 forspils-blæs om at sige "jeg kan godt li' når du suger mere så der kommer lidt undertryk" eller "det kildrer for meget når du bruger neglespidserne på klokkeværket"... Aaaarhmenaltsååårh! Så var det jo IKKE sandheden med "ja det er dejligt det du gør bliv endelig ved" men mere noget med "ja det er dejligt NOK det du gør jeg vil gerne inviteres igen så vi ser bare om ikke den blinde høne finder korn en dag ved et tilfælde for hvor er hun i øvrigt søøøød og om lidt skal vi alligevel knalde så jeg holder det ud lidt endnu". :wacko::rolleyes::lol:
Det er altså bare noget nemmere når der betales for at kunne slippe baghovedet lidt fri også. 

Og så hold jer for HELVEDE fra at hive mig i håret eller gribe fat om nakken eller stikke fingrene i mine øregange imens jeg har en personlig samtale med din pikkemand... du må sgu lige ha' lidt kø-kultur, MAND! Du kan vel se at vi har en personlig samtale du er igang med at forpurre med det der topstyrings-pjank! ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden:

(…)

Jeg sætter virkelig pris på bare at få lov til at lære pikken lidt at kende. Prøve forskellige teknikker lidt af for at lære pikken at kende lidt før vi fortsætter til noget andet, hvor jeg evt. kan blive "tenniskamp-forvirret" fordi jeg selv er lystig. Det er for mig sådan lidt en "hviske-leg" og jeg skal sommetider huske mig selv på liiiige at dukke op til overfladen igen og se manden i øjnene og smile... så han ikke føler sig helt udenfor ;) 

(…)

Med de beskrivelser tror jeg, at de fleste får svært ved at konkurrere med det blowjob. Det bliver næsten til: “Kunsten at lave et blowjob” :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er klart noget af det mest fantastiske i legen. Køre ofte vagter kun med blow efter mit valg. 
Som jyde ligger det sjældent til os at rose os selv så det lader jeg min gæster om. Men har efterhånden suttet et par eller tre eller deromkring :P

Elsker når de går med bemærkning om at jeg har fået en ny fan. (sker mere end ofte)

Og husk at fortælle hvordan du vil have dit blow så bliver det ekstra sjovt for os begge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en af dem, som bare ikke kan få noget ud af det, når der skal kondom på. Derfor har jeg ikke “sex” med min faste GP. Jeg nyder for vildt, når hun giver mig et blowjob, og toppen er så, når hun svinger det ene ben over mig, så jeg har udsynet til den mest fantastiske fisse. Den kommer selvfølgelig under behandling. Jeg nyder virkelig de orale lege. 

så blowjobbet er alt betydende for mig. 

slowhead

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 8 timer siden:

(…)

Elsker når de går med bemærkning om at jeg har fået en ny fan. (sker mere end ofte)

Og husk at fortælle hvordan du vil have dit blow så bliver det ekstra sjovt for os begge.

Ja, tænker de fleste mænd er fans af blowjobs (hvad de så ellers måtte være fans af blander jeg mig ikke i).

Til det andet tror jeg næsten, at jeg ville have det omvendt. At jeg foretrækker, at pigen ligesom bare “gør” det – altså giver et blow  (og så selvfølgelig hvis den er helt gal, kan man sige noget).

Men det at spørge er jo typisk ellers en god ting i mange sammenhænge. Og så er der jo også hele snakken, om hvordan man går ned på en pige :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Blowjob er utimativt for mig, tid brugt på sex uden oralsex er spildt tid, totalt spildt. Og å er det jog også sådan at en nytømt mand holder længere anden gang og en totalt tømt mand er en glad mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 5 timer siden:

(…)

Og å er det jog også sådan at en nytømt mand holder længere anden gang og en totalt tømt mand er en glad mand.

Haha, nu er der sikkert mange veje til en mands (og for den sags skyld en kvindes glæde), men jeg kan da ikke afvise tanken ;)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, den 20.4.2023 at 22:11:

På trods af at jeg var en af de heldige der fik et halsridt af Sweet Katrynaaa (og en anden gang en blidere omgang i liggende 69), er det egentligt ikke så vigtigt for mig. Slik til pigen derimod kan jeg slet ikke undvære i en grad så det nærmest ikke er sex for mig hvis jeg ikke må det.

Det kan være jeg skal æde mine ord igen. Var sammen med Matylda Babe i dag, og er du da helt vimmer hvor fik jeg det vildeste blæs. (intet link, hun er på vej hjem igen). 

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg i stemmer i koret af kvinder der elsker at sutte pik, og er helt enig i, at det er virkelig vigtigt! 

Jeg kan helt sikkert godt blive tændt godt på mange andre måder, men det er bare noget særligt med et blowjob! :wub:

Men nu er jeg også typen der tænder rigtig meget på at mærke hvor meget manden faktisk nyder det der bliver gjort, og så er det endnu sjovere at gøre sig særlig umage :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
SweetKisses skrev, for 32 minutter siden:

Men nu er jeg også typen der tænder rigtig meget på at mærke hvor meget manden faktisk nyder det der bliver gjort, og så er det endnu sjovere at gøre sig særlig umage 

Sådan har jeg det også, altså når jeg slikker kvinder. Og jeg tror at de fleste mænd har det sådan. 
Min ex havde det i så udpræget grad, at hun slet ikke kunne blive åben nok til samleje, hvis hun ikke havde guffet mig. Det var så ikke noget jeg opponerede imod :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 52 minutter siden:

Min ex havde det i så udpræget grad, at hun slet ikke kunne blive åben nok til samleje, hvis hun ikke havde guffet mig. Det var så ikke noget jeg opponerede imod :D

Uden at sige for meget - men tror muligvis jeg fungerer en lille smule som din ex :rolleyes:

Og der er en ret simpel grund til, at jeg ikke kun tilbyder blowjob - jeg bliver simpelthen for liderlig og frustreret hvis han bare smutter efter… så hvis man skal ses med mig bliver man nødt til at vælge hele pakken, så egoistisk er jeg nemlig! :D 

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
SweetKisses skrev, for 10 minutter siden:

jeg bliver simpelthen for liderlig

:lol: Måske lidt afsporing. Men i sidste uge var en lille Eva ved at smide mig af briksen da hun ukontrolleret vred underkroppen meget pludseligt og voldsomt. Hun var meget forundret bagefter, sagde hun :D Je det var jeg godt nok også. 
Som ung skete det ofte jeg skød første skud på lagnet mens jeg slikkede. Det er jeg vokset fra :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Det kan være jeg skal æde mine ord igen. Var sammen med Matylda Babe i dag, og er du da helt vimmer hvor fik jeg det vildeste blæs. (intet link, hun er på vej hjem igen). 

Haha, ja hun plejede jo også at at arbejde sammen med Katryna, så der kan jo være noget der ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 24.4.2023 at 22:05:

Det er klart noget af det mest fantastiske i legen. Køre ofte vagter kun med blow efter mit valg. 
Som jyde ligger det sjældent til os at rose os selv så det lader jeg min gæster om. Men har efterhånden suttet et par eller tre eller deromkring :P

Glæder mig så MAX til at lægge mig til rette og nyde et af dine henrivende frække og lækre blows som på dine sidste optagelser......:wub::P;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 25.4.2023 at 21:31:

Og der er en ret simpel grund til, at jeg ikke kun tilbyder blowjob - jeg bliver simpelthen for liderlig og frustreret hvis han bare smutter efter…

Det er interessant du siger det ...
Jeg tror eet af mine problemer med Blowjobs er at jeg har svært ved at forestille mig, at en pige kan nyde det ... 
Men det er der flere, der skriver de gør ... 
Tænker det har at gøre med, at jeg er så gammel, at jeg er vokset op i en anden tid ... 
I mine forældres generation var sex noget der foregik i soveværelset bag nedrullede gardiner, i mørke, uden forspil (det var perverst .. eller ligefrem sodomi) og kvindens sure pligt ... 
Sådan sat lidt på spidsen ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

En BJ kan få meg riktig, riktig kåt, men også ødelægge sexen fullstendig. Dersom kvinden [i midt tilfelde] ikke involverer sig, og ikke åbenbart nyder det hun laver, så er der ingen vits i at sutte på min pik. Derimot, indlevelse, lyde, etc etc - da er livet meeeget godt.

Dog har bare én kvinde suttet mig så godt at jeg fik orgasme - så ordet "job" passer meget godt her ;)

Forøvrigt - en joke om det hele...

A girl was giving this guy a BJ, and really put all her energy into it.

After a while she stopped, looked up at the guy and asked: Is it good...?

The guy answered: How the hell should I know - you are the one that is sucking...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karsteng skrev, for 9 timer siden:

(…)

Derimot, indlevelse, lyde, etc etc - da er livet meeeget godt.

(…)

Forøvrigt - en joke om det hele...

A girl was giving this guy a BJ, and really put all her energy into it.

After a while she stopped, looked up at the guy and asked: Is it good...?

The guy answered: How the hell should I know - you are the one that is sucking...

Haha. Der er mange aspekter – både ved et blowjob. Og ved humor :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...