Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/369728

Billeder og lokation passer100% og er beliggende i Randers C, ikke langt fra banegården og i en smuk og ren lejlighed.
Fiona er en smuk, ung pige på ca 25 år, hun taler godt engelsk og er utrolig sød. 

Jeg startede med en rygmassage på overkroppen, der var fast og da halvdelen af tiden var gået, bad hun mig om at vende mig om, hvorefter hun smed BH og nederdel og sad ved siden af mig i trusser.

Hun startede derefter med et handjob og afsluttede med et blowjob uden. Prisen som angivet i annoncen - 30 minutter fik jeg og tiden passede.
Rolig og afslappet atmosfære og veluddannet og en talende og snaksaglig kvinde, da jeg spurgte interesseret til hendes ophav.
Jeg havde indtryk af, at hun var meget påpasselig med tiden, så jeg fik naturligvis den tid som jeg havde booket. Aftalte et møde senere på ugen, hvor jeg godt vil møde hende igen til noget mere kropsnært lagengymnastik.
Jeg synes godt om konceptet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er den samme som https://www.eroguide.dk/forum/topic/163114-nelly-randers-c/?tab=comments#comment-1470670

Ja, hun er sød, men jeg synes hun er meget stille. Jeg havde egentlig en anden aftale der ikke blev til noget. På en måde heldigt, for så fik jeg besøgt hende igen. Fint sted. Det er hende på de nye billeder, hvor hun kalder sig Fiona.

Redigeret af fila

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randers500 skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/369728

Billeder og lokation passer100% og er beliggende i Randers C, ikke langt fra banegården og i en smuk og ren lejlighed.
Fiona er en smuk, ung pige på ca 25 år, hun taler godt engelsk og er utrolig sød. 

Jeg startede med en rygmassage på overkroppen, der var fast og da halvdelen af tiden var gået, bad hun mig om at vende mig om, hvorefter hun smed BH og nederdel og sad ved siden af mig i trusser.

Hun startede derefter med et handjob og afsluttede med et blowjob uden. Prisen som angivet i annoncen - 30 minutter fik jeg og tiden passede.
Rolig og afslappet atmosfære og veluddannet og en talende og snaksaglig kvinde, da jeg spurgte interesseret til hendes ophav.
Jeg havde indtryk af, at hun var meget påpasselig med tiden, så jeg fik naturligvis den tid som jeg havde booket. Aftalte et møde senere på ugen, hvor jeg godt vil møde hende igen til noget mere kropsnært lagengymnastik.
Jeg synes godt om konceptet.

Det er ud til at være en dejlig kvinde - hvordan klare hun afslutningen, som forhåbentligt er meningen, af blow jobbet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, 1 time siden:

Det er ud til at være en dejlig kvinde - hvordan klare hun afslutningen, som forhåbentligt er meningen, af blow jobbet 

Hun tog desværre ikke ladningen i munden, men det havde jeg nu heller ikke forventet til den pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været der i sidste uge. Pigen er sød nok og fin krop, men akten og massagen var stort set ligegyldig. Jeg kommer ikke igen…<_<

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...