Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Sygdomsfri ved ubeskyttet sex - den magiske pille?

Recommended Posts

Jeg har forhørt mig hos bekendte, der har dyrket ubeskyttet sex med GP’ere, der generelt tilbyder “sex without” - og de er aldrig blevet smittet. Jeg har spurgt ind til emnet hos to piger, der tilbød “sex without” og her fik jeg bestemt at vide “don’t worry”.

Jeg kan da også se at der er piger som tilbyder ubeskyttet sex, som er på vagt uge efter uge, hvilket de næppe var, hvis de var vidende om at de var smitttede. En enkelt ven nævner at pigerne tager en “thai pille”, der skulle beskytte dem (måske en anibiotika-kur?) - men om det er rigtigt ved jeg ikke. 

Det undrer mig dog - særligt med den store smitte af købssygdomme hos unge mennesker - at alt dette lader sig gøre. Med statistisk 5% af os sexaktive værende smittet med en kønssygdom, ville en GP der tilbyder ubeskyttet sex vel have en risiko for smitte på måske 20-30% om dagen. Og med uge lange vagter burde risikoen være tæt på 100%. Men hvorfor er de ikke smittede og hvorfor heller ikke dem der besøger dem (af dem jeg kender). Har pigerne en hemmelighed til at reducere risikoen og evt smitten, eller har dem jeg kender blot været mega heldige, mens mange andre kunder har fået en “dryppert” ud af besøgene?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Godt spørgsmål. Ved det simpelthen ikke. Umiddelbart er det ikke noget der helbreder sig selv. Derfor burde det aldrig være muligt at have det uden at opdage det på et tidspunkt. 
Det være sig Clamydia, gonore, hiv etc. 

I modsat fald hvor kroppen selv bekæmper det, ville min teori være en form for opbygget immunitet, resistens men det burde ikke kunne hænge sådan sammen. 

Så bedste bud nogen har bare bedre immunforsvar af andre årsager. Lidt a’la nogen fik ikke corona andre gjorde. Endda personer hvor resten af familien var syg og enkelte ene familiemedlem forblev rask. Det kunne de heller ikke forklare. 

En pige som i starten måske blev smittet konstant er jo nok stoppet med at tilbyde uden og de som aldrig eller sjældent bliver smittet har åbent uge efter uge. 

Og lige til spørgsmålet har vi en hemmelighed nej. Medicin nej. 
At sige “don’t worry” er så i min optik også forkert risikoen er der altid. Og det skal være et bevist valg om man vil tage risikoen eller ej. Er mine kunder det mindste i tvivl får de kondom på. Ingen skal gå unødigt utrygge herfra. Bliver jeg spurgt til sygdom er standard svaret kan intet love, jeg kan være smittet sidste test. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, 1 time siden:

Hvis du kan “finde” den der All Round pille…… Så tror jeg du samtidig skal købe en lotto kupon :D

Den findes måske, men er næppe sund i længden. De fleste sygdomme kan behandles med piller - og spiser man dem konstant, mens man “er på vagt”, så er risikoen vel minimal. Jeg ved ikke om det er hemmeligheden, men måske… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
… And Justice for All skrev, for 1 time siden:

Den findes måske, men er næppe sund i længden. De fleste sygdomme kan behandles med piller - og spiser man dem konstant, mens man “er på vagt”, så er risikoen vel minimal. Jeg ved ikke om det er hemmeligheden, men måske… 

Med mindre man vil spise nogen suspekte internet piller. Så kan jeg ikke se hvor det medicin til daglig/ugentlig brug skulle komme fra. Du finder ingen læge som udskriver det uden positiv test. Det må de ganske enkelt ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har efterhånden kneppet en hel del GPer uden, nok 30+, og samlet set vel over 60 besøg, bare sådan rundt regnet. Det eneste jeg har raget til mig er måske kønsvorter (kan også være de allerede var der; relativt ukompliceret af komme af med) og så med god sikkerhed gonorré. Sidstenævnte kræver blot én stor intramuskulær indsprøjtning af antibiotika, så er det væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 42 minutter siden:

og så med god sikkerhed gonorré. Sidstenævnte kræver blot én stor intramuskulær indsprøjtning af antibiotika, så er det væk.

Det kommer så sandelig an på om gonorréen er resistent over for antibiotika

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 4 timer siden:

Med mindre man vil spise nogen suspekte internet piller. Så kan jeg ikke se hvor det medicin til daglig/ugentlig brug skulle komme fra. Du finder ingen læge som udskriver det uden positiv test. Det må de ganske enkelt ikke. 

Jeg tænker at i nogle miljøer kan det meste skaffes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 3 timer siden:

Det kan jo ikke skaffes, hvis det ikke findes. Og hvis sådan en pille fandtes, havde vi uden tvivl hørt om den. Ellers er vi ude i galopperende konspirationstænkning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
… And Justice for All skrev, for 4 timer siden:

De miljøer jeg formoder du hentyder til er vist mere interreseret i pilletyper med helt andre effekter. 
Og at formode at alle/mange GP’er skulle være i kontakt med det miljø er godt nok noget fordømmende. 
Der findes ikke en pille til alle sygdomme, ikke engang en type til f.eks gonore som findes i mange varianter. Så at skulle spise x-antal piller for måske at forblive sygdomsfri, det har jeg svært ved at forestille mig nogen skulle gøre. 

Dit oprindelige spørgsmål og undren var helt reel men du flyder hastigt ud på dybt vand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
… And Justice for All skrev, for 12 timer siden:

Og med uge lange vagter burde risikoen være tæt på 100%. Men hvorfor er de ikke smittede og hvorfor heller ikke dem der besøger dem (af dem jeg kender).

Hvorfor tror du de ikke er smittede? En del af dem har med garanti sygdomme, nogle sikkert mere end 1, hvis de virkelig tilbyder det hele uden.

Kunne jo også være de rent faktisk tilbyder "uden", fordi de allerede har det værste de kan få, så det ikke længere betyder noget. Så er det bare kunderne der spiller russisk roulette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har svært ved at tro at gp der tilbyder uden til flere kunder på daglig basis, kan undgå at få en kønssygdom. 

Der er jo kønssygdomme som man kan have uden at have nævneværdige symptomer - især clamydia og mycoplasma og gonorre giver VED KVINDER ikke altid symptomer. Hvorimod manden ofte får symptomer. Det er vel ikke altid man går ind og bliver testet hvis man ingen symptomer har. Så vil rigtig mange jo konkludere at de er raske eftersom de ikke rigtig mærker noget. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
tvr skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor tror du de ikke er smittede? En del af dem har med garanti sygdomme, nogle sikkert mere end 1, hvis de virkelig tilbyder det hele uden.

Kunne jo også være de rent faktisk tilbyder "uden", fordi de allerede har det værste de kan få, så det ikke længere betyder noget. Så er det bare kunderne der spiller russisk roulette

Nu er det vist ingen hemmlighed, at jeg tilbyder alt uden. Hvorfor jeg også ofte blander mig i debatten. 
At være vidende om smitte og fortsætte med art arbejde ville for det første være meget uetisk, umoralsk mm. 
Men for at sætte det mere firkantet op, ville det også kræve at butikken var baseret på nye kunder hele tiden. Hvis din påstand skulle være en realitet. Ville det være umuligt at have stamkunder, ingen bliver vel ved med at besøge en pige hvor de i så fald altid eller ofte går derfra med en sygdom på et tudspunkt er tålmodigheden og tilliden vel opbrugt. Det ville ikke være økonomisk holdbart på den lange bane. 
At der ikke findes er par stykker vil jeg ikke påstå, men så må de i min logisk være nogen af dem som konstant skifter navn, bruger falske billeder mm., for at lokke mænd til og der tror og håber jeg da stadig, at de som evt. genkender hende/dem vender i døren. Så stadig ikke muligt at køre en langvarig forretning på din teori. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Den lille frøken skrev, for 43 minutter siden:

Jeg har svært ved at tro at gp der tilbyder uden til flere kunder på daglig basis, kan undgå at få en kønssygdom. 

Der er jo kønssygdomme som man kan have uden at have nævneværdige symptomer - især clamydia og mycoplasma og gonorre giver VED KVINDER ikke altid symptomer. Hvorimod manden ofte får symptomer. Det er vel ikke altid man går ind og bliver testet hvis man ingen symptomer har. Så vil rigtig mange jo konkludere at de er raske eftersom de ikke rigtig mærker noget. 

Kan kun tale for mig selv. Bliver testet minimum hver 3 måned. Oftere ved den mindste mistanke. Hvordan jeg ikke bliver smittet kan jeg ikke forklare. Men må gå udfra jeg ikke haft noget. Da det jo ikke er noget som helbreder sig selv. 
Er engang i alle mine år blevet kontaktet af en kunde, han havde fået konstateret gonore. Jeg blev strakt testet den var negativ. Så han havde ikke fået det fra mig. Ventede inkubationstiden i tilfælde af han havde smittet mig. Stadig negativ. 

Kvinder får sjældnere symptomer. Men netop gonore, er kvinder iflg min læge heller ikke så modtagelige for. Det smitter mest mænd og findes mest blandt mænd som har sex med mænd (som iøvrigt også gør sig gældende med hiv, det smitter og findes mest i det homosexuelle miljø). Hvorfor, er der så vidt jeg ved ingen logisk forklaring på. 

At være I vores branche og ikke få lavet rutine test, uanset om man tilbyder med eller uden, er at spille endnu mere russisk roulette med sit helbred. For det bliver først rigtigt farligt hvis man går uden behandling. 

Men som jeg altid har været meget åben og ærlig om. Det er kunders eget valg og ansvar. Og jeg vælger at tro/håbe de på også lader sig teste og er med til at passe på sig selv og os piger. Mange mænd besøger flere gp’ere og kan sagtens hive smitte med fra et sted til et andet.

Sex uden er rart og for nogen en nødvendighed da de simpelthen ikke kan holde rejsning med kondom på. Men vi har alle et ansvar for at holde øje med evt smitte og blive behandlet hurtigst muligt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
SweetMilf6630 skrev, for 1 time siden:

At være vidende om smitte og fortsætte med art arbejde ville for det første være meget uetisk, umoralsk mm. 

Det er vi enige om, men det er ikke sikkert at en østeuropæisk, handlet kvinde med kønssygdomme (exempelvis) ser etik som førsteprioritet, hvis hun sidder i langt hjemmefra med en gæld på mange hundrede tusinde kroner, der skal ligges af. Og nu!! Og om hun har stamkunder eller ej, betyder nok også mindre end ingenting. 

SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

At der ikke findes er par stykker vil jeg ikke påstå, men så må de i min logisk være nogen af dem som konstant skifter navn, bruger falske billeder mm., for at lokke mænd til og der tror og håber jeg da stadig, at de som evt. genkender hende/dem vender i døren. Så stadig ikke muligt at køre en langvarig forretning på din teori.

Langvarig forretning for hvem?? For bagmændende betyder det da ingenting. De finder da bare en ny pige. For pigen?? Tvivler på at en pige der tilbyder alt uden har en langsigtet strategi. No offense. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
tvr skrev, 1 time siden:

Tvivler på at en pige der tilbyder alt uden har en langsigtet strategi. No offense. 

None taken ;) Langsigtet plan eller ej, og nej det havde jeg ikke i starten, så kommer den tid der er gået godt ikke skidt tilbage. Og ville være helt skørt at ændre mit koncept nu.

Men nu begynder du så også at sætte lidt kategori på typen af kvinder.

Lidt ligesom 

… And Justice for All skrev, for 10 timer siden:

Vi startede ud i en helt generel snak om alle GP’er som tilbød uden. Og ja fuldt enig også derfor jeg skrev selvfølgelig kan det værre nogen som er ligeglade bare skifter navn osv. 

Så  ja klogt at tænke sig om hvem man evt. tør tage chancen med. Så er vi igen ude i min snak om bevidste valg. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
SweetMilf6630 skrev, for 27 minutter siden:

Men nu begynder du så også at sætte lidt kategori på typen af kvinder.

Nej. Jeg nævnte tænkte eksempler, ingen kategorisering. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, men nu er jeg i hvert fald blevet lidt klogere. Kan ikke sige at det gælder alle, men i hvert fald nogen kvinder vasker pikken grundigt med alkoholmættede vådservietter. Dels renser det naturligvis dilleren, men skulle manden have en infektion i den, skulle det gøre særdeles ondt. Og på den vis stopper legen der. Det kan naturligvis ikke bruges mod hiv, men i hvert fald en række andre kønssygdomme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
… And Justice for All skrev, for 17 minutter siden:

Nå, men nu er jeg i hvert fald blevet lidt klogere. Kan ikke sige at det gælder alle, men i hvert fald nogen kvinder vasker pikken grundigt med alkoholmættede vådservietter. Dels renser det naturligvis dilleren, men skulle manden have en infektion i den, skulle det gøre særdeles ondt. Og på den vis stopper legen der. Det kan naturligvis ikke bruges mod hiv, men i hvert fald en række andre kønssygdomme.

Stakkels dem som har en rift efter barbering. Men jeg finder selv ud :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, den 18.4.2023 at 20:44:

Jeg kan da også se at der er piger som tilbyder ubeskyttet sex, som er på vagt uge efter uge, hvilket de næppe var, hvis de var vidende om at de var smitttede. En enkelt ven nævner at pigerne tager en “thai pille”, der skulle beskytte dem (måske en anibiotika-kur?) - men om det er rigtigt ved jeg ikke. 

Der tænkes nok på PrEP medikamenter (Pre Exposure Prophylaxis), som f.eks Truvada (til hetero- og homoseksuelle af alle køn), eller Descovy (til mænd), som giver en optil 99% sikker beskyttelse mod HIV infektion, hvis medikamentet tages som anbefalet. 
Men det giver ikke nogen beskyttelse mod de andre gængse kønssygdomme. 

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 5 timer siden:

Der tænkes nok på PrEP medikamenter (Pre Exposure Prophylaxis), som f.eks Truvada (til hetero- og homoseksuelle af alle køn), eller Descovy (til mænd), som giver en optil 99% sikker beskyttelse mod HIV infektion, hvis medikamentet tages som anbefalet. 
Men det giver ikke nogen beskyttelse mod de andre gængse kønssygdomme. 

/Francois

Men kombinerer de det med antibiotika og alkoholmættede vådservietter, så har de stort set beskyttet sig med en række sygdomme. Og så vil der fortsat være nogen, hvor både de og kunderne tager en betydelig risiko. Men det forklarer da, hvorfor de ikke rammes af smitte så nemt, som man skulle tro med deres job.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, den 18.4.2023 at 21:18:

Hvis du kan “finde” den der All Round pille…… Så tror jeg du samtidig skal købe en lotto kupon :D

Hvis han finder pillen behøver han da ik en lotto. han vil tjene styrtene meget mer på pillen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommer af og til til en på ca. 40            tror hun helst vil uden   spørger om jeg vil have noget på  nej tak  vi hygger meget mere naturligt og afslappet.    Vad os andre tømmer sig i hende  

Del dette indlæg

Link til indlæg
salla123 skrev, for 14 timer siden:

Kommer af og til til en på ca. 40            tror hun helst vil uden   spørger om jeg vil have noget på  nej tak  vi hygger meget mere naturligt og afslappet.    Vad os andre tømmer sig i hende  

Lyder som en jeg også ser. xD. Hvad hedder hun hvis jeg må spørge? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hvorfor er de ikke smittede

Til lykke med at finde en ny vinkel på et af standardemnerne.

Svaret er, at præmissen for din diskussion er, at du gætter. Al yderligere diskussion bliver dermed også gæt.

Jeg har også hørt rygter om at nogle thaier spiser et eller andet de selv tror på. Hvad det er, er svært at gætte. Men der er ingen piller der kan beskytte mod alle relevante sos. Hvis de reelt spiser antibiotika konstant, så smadrer de bl.a. deres tarmflora og skaber også et perfekt miljø for multiresistente bakterier - super dårlig ide.

De bliver nok smittet indimellem, er det realistiske svar. Jeg oplevede engang uplanlagt ubeskyttet sex hos en (jeg stoppede hende ikke, da hun først var i gang) og reddede mig en klamydia af det (100% derfra, da jeg ikke havde anden risikoadfærd).

Med statistisk 5% af os sexaktive værende smittet med en kønssygdom, 

Er det også et tal du trækker op af en hat? Hvilke sygdomme, som man kan beskytte sig imod med kondom, tænker du på, og hvor er tallet fra? SST vurderer at den mest udbredte, Klamydia, rammer 50.000 om året. Det er måske i omegnen af 1% af danskere over 18 (en hel del af de ramte er yngre). Hvor kommer de andre 4% fra? De andre sygdomme  ligger under en promille.

Men det er nok rimeligt at betragte kunder hos gp uden beskyttelse sammen med de gp som  en særlig risikogruppe, dvs. forekomsten er hyppigere i den gruppe. Det viser mit eget eksempel måske. Men det viser også, at din forudsætning om at en gp ikke går på arbejde smittet er fejlagtig. Netop klamydia kan meget let være symptomfri, faktisk 80% af tilfældene hos kvinderne er det. Det er bl.a. derfor den er så udbredt.

… And Justice for All skrev, den 18.4.2023 at 22:23:

De fleste sygdomme kan behandles med piller

Det er simpelt hen sludder. Herpes, kondylomer, nogle typer leverbetændelse er der ingen piller, der virker på.

nøddehaven skrev, den 19.4.2023 at 00:19:

kønsvorter (kan også være de allerede var der; relativt ukompliceret af komme af med)

Du kan godt fjerne vorten, men du slipper ikke for hpv - den variant har du sandsynligvis for livet. Til gengæld beskytter kondomer kun ret lidt mod hpv.

… And Justice for All skrev, den 19.4.2023 at 15:50:

alkoholmættede vådservietter. Dels renser det naturligvis dilleren, men skulle manden have en infektion i den, skulle det gøre særdeles ondt.

Det er noget komplet sludder. Der skal være en rift. Hvilke SOS-infektioner giver det, bortset fra Syfilis (i et kort stadie) og hsv (i et kort stadie)? Alkohol er et organisk opløsningsmiddel, det vil derfor fjerne naturlig beskyttelse mod infektion og genere slimhinden (i urinrøret).

Men man kan opdage usynlige kønsvorter med eddike (no joke), da de skifter farve i kanten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...