Hop til indhold

Et meget vovet emne

Featured Replies

Skrevet
AB455 skrev, for 37 minutter siden:

Ikke mig, så ingen grund til at påstå at "det vil man (jeg) helst ikke". Det står alene for din regning at mene sådan.

Nemlig;-)

Skrevet

@Den uskyldige pige 
Jeg vil forsigtigt foreslå dig at du får dig en "Puppetmaster". Det kan være en kvinde eller en mand du er tryg ved som kan være "i kulissen".
Når jeg gennem tiderne har danset på kanten af vulkaner har det givet en slags mulighed for friløb der ikke har været til stede på samme måde når jeg både har skullet have øjnene åbne for om grænser blev respekteret OG levet mig ind i illusionen. Det er (for mig) ganske enkelt for svært både at være i centrum og skulle være dirigent og tænke på sikkerhed osv.
Det optimale ville være en der ikke deltager, vil jeg mene. En der forstår at hans/hendes opgave er at sikre rammerne så du kan give slip.
At skulle slippe for organisering og alt det praktiske og blot "dukke op" og være "fantasi-dig" kan give en ro både hos dig og hos dem der deltager, så I kan gi' den gas og gå helt til stregen uden at skulle bremse op undervejs og lægge en dæmper på adfærden og ikke mindst det mentale friløb.
Men blot fordi det virker for mig, betyder det jo ikke at det virker for dig ;) 

Jeg kan godt den dag :P:wub:

Kærligst, Eva <3

Skrevet

Jeg skulle netop til at anbefale dig det samme som @Eva Nadine, at du alliere dig med én du er tryg ved, som kan sikre dig at alt forløber efter planen... Det er så nemt for nogen, at "komme til" at overskride grænser - især hvis I ikke kender hinanden på forhånd. Lad ham/hende stå i baggrunden, uden at deltage, på den måde er der én der passer på dig, og sikre at der ikke er nogen der lader sig "rive med" af legen.  

Den person kan desuden stå for kontakten mellem din(e) voldtægtsmand/-mænd, så er måske endnu mere spændende for dig ;) 

Som det også er nævnt er Scor et oplagt sted at finde mænd der nyder at give kvinder den slags oplevelser, de findes også her på Sjælland ^_^ *host host* jeg har måske en enkelt eller to jeg kan hive fat i :ph34r: 

En anden vigtig ting! Bare for at sikre mig at du skænker det en tanke, og det ikke kun går op i lavpraktisk planlægning osv. Men husk at aftale med en person der kan "gribe" dig og potentielt være med dig efterfølgende. Ligesom med BDSM, er det med denne type leg uroligt vigtigt at huske aftercare og at passe på sin egen psyke også efter <3 

Super fedt du er gået skridtet videre med at udleve din fantasi!! Den er slet ikke så unormal, som du måske tror - og så er det bare p**** fræk :D 

Rigtig meget held og lykke med projektet :wub:

Skrevet

Jeg ville ønske at jeg kunne bidrage med noget oplysende eller andet informativt om dette emne. Det kan jeg ikke. Jeg er spejl blank. Men jeg er oprigtig talt glad for at @Den lille frøken gjorde mig klogere på dette emne. Efter at have læst hendes indlæg igennem, gav det hele fint mening. Særligt det med at slippe kontrollen, var en øjenåbner for mig. 

At se at det er kvinder som @Den uskyldige pige der tør åbne op omkring sine forbudte fantasier og lyster af denne karakter, er på en underlig måde befriende og skøn at se. De bedste råd er helt klart kommet fra andre kvinder herinde. Det virker som sagt ikke som om at du er den eneste kvinde med de tanker. Og de gode råd som er kommet, lyder som netop det. Gode råd. 

Hvor er jeg glad for at det er kvinder som bringer det på bane. Jeg har næsten lyst til at bruge ordet "gudskelov". Jeg tør slet ikke tænke på hvordan et sådan indlæg ville være blevet modtaget, hvis det var slået op af en mand....særligt timingen taget i betragtning. 

Personligt ville jeg nok være fuldstændig værdiløs i rollen som "voldtægtsforbryder". Jeg har det med at se noget sjovt i selv de mest åndsvage og upassende situationer. Jeg ved med statsgaranti, at jeg ikke ville kunne holde masken, og det ville ende med at jeg brød ud i latter. Og uden at være ekspert på området, tror jeg ikke det harmonerer med et sådan set-up. Så selvom ideen måske er pirrende, har jeg selverkendelse nok til at vide, at jeg nok må melde pas.

Go for it. Lyt til de andre tøser. De eneste ting man fortryder, er de ting man ikke fik gjort. 

Skrevet

Har læst flere steder, at ca 50% af alle kvinder og 45% af alle mænd har haft fantasier om at blive voldtaget. Skal se om jeg kan finde kilden …

Skrevet

Fedt at du tør blotte dig @Den uskyldige pige - at der er nogle der er fordømmende overfor din lyster, handler uendeligt lidt om dig og mere om deres skyggesider/skam tror jeg. Så ingen grund til at internalisere deres skam, men istedet bare stå ved hvad du tænder på og at det er fuldstændig uafhængigt af din værdi som menneske.

Jeg fanger mig selv i nogle gange at tænke "frækt og fedt" når jeg hører om nogle der er blevet voldtaget. Betyder det at jeg i min sjæl synes at det er fedt at disse mennesker(M/K) er blevet krænket? På ingen måde, men jeg kender også mig selv godt nok til at jeg indeholder nogle skyggesider som godt kan tænde på disse ting...men aldrig handle på dem hvis det betyder at andre bliver krænket. 

Interessant forslag fra @Eva Nadine og @SweetKisses også. Som troende kristen som kommer i de mere radikale kredse af kristendommen, er det ret spændende at høre om andres udviklingsveje. Selvom det ikke er min vej(som nok mere er den tantriske på sigt), så anerkender jeg fuldt ud værdien af de veje til større selvindsigt og realisation.

Hvis det virkelig er et kald indefra, som det lyder til, så bare go for it! Der sker generelt nogle unikke ting på et energetisk niveau på jorden i øjeblikket(ja, ved godt at dette sikkert vil trigge nogle :-D). Det der bl.a. sker, er et radikalt brud med det etablerede, hvadend det er kontrollerende regeringer eller på det mere personlige plan, hæmmende overbevisninger, som hindrer en i at leve et fuldt ud autentisk liv.

Redigeret af AmazingGrace

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.