Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

God Aften,

Syntes at deres web side ser spaendende ud, isaer deres MAGIC Tantra med 2 massoer syntes jeg lyder godt - Er der nogen som har erfaringer fra dette sted, vil jeg meget gerne hoere om det.

mvh

Greg

www.glostrup-thaimassage.dk

Skrevet

Well, jeg - og mange andre som vidnet herinde - har desværre ikke så gode erfaringer fra stedet. Dårlig massage, fokus på ekstra der alligevel ikke heller har været noget at mindes.

Det kan være det er blevet bedre, men det mangler vi i det fald info om herinde.

B

Skrevet
  • Author

Tak Banan, det er nok usansynligt at de har skiftet spor, saa jeg vil hellere holde mig til en af de sikre.

Jeg var en tur hos www.tawanmassage.dk I denne uge, hvor jeg fik en blanding af thai og Oil massage, hvilket jeg var meget tilfreds med. Blev betjent af Mini, som er en dygtig massoer og god til at give en haard massage og samtidig en rigtig dejlig pige.

mvh

G

Redigeret af gregsom

Skrevet

Jeg har været hos Glostrup Thai Massage nogle gange, men kommer ikke igen, da de ikke yder det som de lover inden betalingen har fundet sted. Det var eller godt for mig da jeg bor i nærheden

Skrevet

Jeg har ligeledes været på Glostrup Thai Massage.

Første gang for ca. 20 måneder siden, og her havde jeg en mindre god oplevelse, ingen indlevelse, konstant kiggen på uret, 2 x "are you comming soon".

ca. 8-9 måneder senere så jeg at de havde fået lavet ny hjemmeside, og tænkte at så ville jeg give den en chance, men igen, en trist og kedelig oplevelse, der fik mig til at tænke "gammel vin på nye flasker". :roll:.

Den sidste oplevelse er godt et år siden, og jeg har ikke været der siden, og kommer der heller ikke igen :sad:

Hende der dengang tog imod, var ellers ganske køn og imødekommende, og talte perfekt dansk, men hun tog desværre kun imod kunderne og anviste værelser :(

Hilsen

Dråben

Skrevet
  • Author

Tak for dit svar, det er vist en nitte ser det ud til.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.