gregsom 77 Skrevet 13. December, 2013 God Aften, Syntes at deres web side ser spaendende ud, isaer deres MAGIC Tantra med 2 massoer syntes jeg lyder godt - Er der nogen som har erfaringer fra dette sted, vil jeg meget gerne hoere om det. mvh Greg www.glostrup-thaimassage.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 16221 Skrevet 13. December, 2013 Well, jeg - og mange andre som vidnet herinde - har desværre ikke så gode erfaringer fra stedet. Dårlig massage, fokus på ekstra der alligevel ikke heller har været noget at mindes. Det kan være det er blevet bedre, men det mangler vi i det fald info om herinde. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gregsom 77 Skrevet 13. December, 2013 (edited) Tak Banan, det er nok usansynligt at de har skiftet spor, saa jeg vil hellere holde mig til en af de sikre. Jeg var en tur hos www.tawanmassage.dk I denne uge, hvor jeg fik en blanding af thai og Oil massage, hvilket jeg var meget tilfreds med. Blev betjent af Mini, som er en dygtig massoer og god til at give en haard massage og samtidig en rigtig dejlig pige. mvh G Redigeret 13. December, 2013 af gregsom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 13. December, 2013 Jeg har været hos Glostrup Thai Massage nogle gange, men kommer ikke igen, da de ikke yder det som de lover inden betalingen har fundet sted. Det var eller godt for mig da jeg bor i nærheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. December, 2013 Jeg har ligeledes været på Glostrup Thai Massage. Første gang for ca. 20 måneder siden, og her havde jeg en mindre god oplevelse, ingen indlevelse, konstant kiggen på uret, 2 x "are you comming soon". ca. 8-9 måneder senere så jeg at de havde fået lavet ny hjemmeside, og tænkte at så ville jeg give den en chance, men igen, en trist og kedelig oplevelse, der fik mig til at tænke "gammel vin på nye flasker". . Den sidste oplevelse er godt et år siden, og jeg har ikke været der siden, og kommer der heller ikke igen Hende der dengang tog imod, var ellers ganske køn og imødekommende, og talte perfekt dansk, men hun tog desværre kun imod kunderne og anviste værelser Hilsen Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gregsom 77 Skrevet 16. December, 2013 Tak for dit svar, det er vist en nitte ser det ud til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg