Hop til indhold

Recommended Posts

Well, jeg - og mange andre som vidnet herinde - har desværre ikke så gode erfaringer fra stedet. Dårlig massage, fokus på ekstra der alligevel ikke heller har været noget at mindes.

Det kan være det er blevet bedre, men det mangler vi i det fald info om herinde.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Banan, det er nok usansynligt at de har skiftet spor, saa jeg vil hellere holde mig til en af de sikre.

Jeg var en tur hos www.tawanmassage.dk I denne uge, hvor jeg fik en blanding af thai og Oil massage, hvilket jeg var meget tilfreds med. Blev betjent af Mini, som er en dygtig massoer og god til at give en haard massage og samtidig en rigtig dejlig pige.

mvh

G

Redigeret af gregsom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har ligeledes været på Glostrup Thai Massage.

Første gang for ca. 20 måneder siden, og her havde jeg en mindre god oplevelse, ingen indlevelse, konstant kiggen på uret, 2 x "are you comming soon".

ca. 8-9 måneder senere så jeg at de havde fået lavet ny hjemmeside, og tænkte at så ville jeg give den en chance, men igen, en trist og kedelig oplevelse, der fik mig til at tænke "gammel vin på nye flasker". :roll:.

Den sidste oplevelse er godt et år siden, og jeg har ikke været der siden, og kommer der heller ikke igen :sad:

Hende der dengang tog imod, var ellers ganske køn og imødekommende, og talte perfekt dansk, men hun tog desværre kun imod kunderne og anviste værelser :(

Hilsen

Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...