Hop til indhold

Miss Catharina fra Sønderborg

Featured Replies

Skrevet

Hvis pigen og zafiraopc har en aftale om, at hun må ringe eller skrive er det vel helt ok, at hun kontakter. Skulle da ikke undre mig hvis nogle mænd vil tænde på dette. Der er jo ingen der tvinges til at indgå den aftale hvis man ikke ønsker dette.

Der er jo heller ingen der tvinger en pige til at tage samme priser hos alle. Der kan jo gives "mængderabat" eller andet hvis hun ønsker dette.

Skrevet

Ved ikke om jeg er forkert på den, men en kvinde som er tændt skal da hjælpes.

Om det koster lidt er jeg ligeglad med.

Jeg vil mene hende og jeg er kommet godt ind på hinanden, så derfor denne aftale, og som der også nævnes i anmeldelsen, så siger hun der er mange idioter, som laver en aftale og ikke kommer alligevel.

Har sågar siddet hos hende en aften nogle timer, og oplevet hun laver aftaler, og dukker der mænd op, nej.

Så er det da ok at have en i baghånden som gider, og som er klar.

Om hun er god er vel en forventningssag, og nogle forventer hun har erfaring som en der er 40 år, men nej det har hun nu ikke, men jeg nyder det nu.

Skrevet
Jeg vil mene hende og jeg er kommet godt ind på hinanden, så derfor denne aftale ...

Jamen, det er da et fint arrangement.

Det fremgik bare ikke i tidligere indlæg, at der ligefrem forelå en aftale. 

Jeg har flere gange læst om hændelser, hvor pigen uopfordret/uventet ringede tilbage til kunden, og dét er ikke altid lige belejligt.

Den var en sådan situation, jeg betegnede som dårlig stil.

Skrevet

Jeg er single, så det passer mig ret tit at en liderlig kvinde ringer og siger at hun er liderlig.

Skrevet

Det var bedre. Rent grammatisk, hvis vi skal tale engelsk.

Men nu får jeg nok BD på halsen for skolemesterpernittengryneri.

"Grækeren has left the Building"

Så er det rettet så du kan forstå det i din perfekte verden...

Redigeret af Grækeren

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.