Hop til indhold
Hamderjyden

Erotisk massage Vilnius

Recommended Posts

Hej Eroguide!

I marts gik turen til Vilnius på forretningsrejse. Denne mulighed skulle naturligvis udnyttes til at få sig en fræk en på opleveren.:)
Efter mange timers læsning af div. Opslag og historier her på Eroguide, var forventninger helt i bund grundet det omtalte forbud mod købesex i Litauen… Dette skulle dog ikke holde lysten tilbage, dog blev forventningen nedsat til en fræk massage med en kærlig afslutning.

Efter lidt søgen rundt op nettet dukkede denne forretning op, desværre var der ikke mange anmeldelser at finde, så det måtte blive en for holdet…. Exotic Spa

Et telefonopkald senere og en times “Erotic Massage” var bestilt.

Ved ankomst spurgte den søde receptionist inden betaling, om jeg vidste hvad hvad massagen gik ud på. Det håbede jeg sagde jeg med indforstået smil på læben. Der blev betalt og jeg måtte tage plads i venteværelset - det tegnede godt!

Efter et par minutters venten blev jeg vist ind i det flotte indrettede massage rum. Levende lys og stille musik satte stemningen. Jeg smed klundset foruden underbukserne og satte mig ventende på briksen. Efter et par minutter kom den smukkeste, høje kvinde ind i rummet. Hun bad mig smide det sidste samt ligge lig på maven. Kort tid efter, startede eder som skulle vise sig at blive den bedste massage jeg har fået til dato….

Olga som den smukke kvinde hed, startede på bagside med en fast og struktureret massage med sensuelle “tilfældige” berøringer at lillemanden. Det virkede næste utilsigtet til en start. Men med minutters mellemrum strejfede hun igen og igen inderlåret til stor begejstring!! Min tvivl om massagens formål blev langsomt fjernet i takt med de hyppigere berøringer af kugler mellemkød og pik!!

Da jeg langt om længe blev bedt om at vende mig om, var begejstringen synlig for alle. Olga fortsatte det fantastiske arbejde og intensiteten af den erotiske massage tiltog yderligere. Der hele endte i den vildeste orgasme, imens mine hænder var fast planter på Olgas faste bryster og stramme røv!!

Efter et tiltrængt bad forlod jeg igen stedet. 80 EUR fattigere + 10 EUR i drikke penge til Olga.

100% garanti for gentagelse næste gang jeg rammer smukke Vilnius.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...