Hop til indhold
høvding

Bekymret for GP's forkølelse ;-)

Recommended Posts

Jeg har længe læst med, engang været medlem og tænker at jeg også bør byde ind, når nu jeg nyder godt af alle andres (som regel) gode indlæg.

Dog vælger jeg at smide det første indlæg her, fremfor under anmeldelser:

Jeg har idag købt mig en god oplevelse og der kommer nok en anmeldelse på et senere tidspunkt, men en lille ting undervejs kunne jeg ikke slippe på min tur hjemover...

På et tidspunkt er vi i gang i doggystyle, det er godt og jeg læner mig frem og kærtegner brysterne bagfra. Og for pokker de føles kolde! 

Som du sikkert kan gætte, er det silikone, de sidder perfekt og fylder det meste af brystet(der er ike meget naturligt i dem). 

Og her kommer min eftertænksomhed; skal jeg være bekymret for at silikonens ejermand får raget en forkølelse eller noget værre til sig ;-) 

De kolde indlæg ligger trods alt lige under huden og tæt på lungerne...

(Dette indlæg skal mest ses i sjov - jeg finder selv ud...)

Del dette indlæg

Link til indlæg
høvding skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har længe læst med, engang været medlem og tænker at jeg også bør byde ind, når nu jeg nyder godt af alle andres (som regel) gode indlæg.

Jeg har idag købt mig en god oplevelse og der kommer nok en anmeldelse på et senere tidspunkt, men en lille ting undervejs kunne jeg ikke slippe på min tur hjemover...

På et tidspunkt er vi i gang i doggystyle, det er godt og jeg læner mig frem og kærtegner brysterne bagfra. Og for pokker de føles kolde! 

Som du sikkert kan gætte, er det silikone, de sidder perfekt og fylder det meste af brystet(der er ike meget naturligt i dem). 

Og her kommer min eftertænksomhed; skal jeg være bekymret for at silikonens ejermand får raget en forkølelse eller noget værre til sig ;-)

Hun skulle nok have valgt 200 mm Rockwool i stedet for, det kan varme en hver kvinde omkring hjertet ( i følge Jan Gintberg fra tæskeholdet )

Del dette indlæg

Link til indlæg
høvding skrev, for 36 minutter siden:

Du skulle bare have dasket godt til dem så der kunne komme lidt varme i igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en veninde som har silikone bryster og jeg har faktisk haft samme tanke som dig :lol::lol::lol::lol:.

I vinters var de is kolde at røre ved og jeg forstår simpelthen ikke at hun ikke bliver syg :wacko::lol:. Måske fordi jeg selv er en frossen pind og rager lungebetændelse til mig hvert år, at det overgår min forstand, det der :rolleyes::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 27 minutter siden:

I vinters var de is kolde at røre ved og jeg forstår simpelthen ikke at hun ikke bliver syg

De er jo kolde fordi silikonen danner et isolerende lag - så lungerne er sikkert ikke udsat for mere kulde end normalt - måske snarere tværtimod.

Tidligere var jeg en stor fan af spansk, men efter at have oplevet et par iskolde bryster omkring min pik og nosser - har jeg ligesom fået slukket den trang og har kun enkelte gange siden truffet et par varme, men desværre noget slatne patter, der virkelig kunne få det rykke i pik og nosser ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 5 minutter siden:

.. Nu bliver jeg lidt bange for at få lavet silikonebryster... Jeg har da ikke lyst til at rende rundt med konstant kolde bryster :blink:

Hold dig væk fra silikonebryster, få strammet op hvad du har istedet.

Min holdning er at et par der sidder flot, er bedre end et par plastikpatter, og det er absolut uanset str. på dine egne.

Hængepatter er ikke sjovt og se på eller lege med, så stram op må være løsningen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har da ikke lyst til at rende rundt med konstant kolde bryster :blink:

Hellere kolde bryster end kold skulder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-addict1 skrev, for 52 minutter siden:

Hold dig væk fra silikonebryster, få strammet op hvad du har istedet.

Min holdning er at et par der sidder flot, er bedre end et par plastikpatter, og det er absolut uanset str. på dine egne.

Hængepatter er ikke sjovt og se på eller lege med, så stram op må være løsningen ;-)

Der er ikke så meget stramme op her, så jeg vil nok bare ende med at blive helt fladbrystet :D Ikke at der er noget galt i det - det er bare ikke det jeg vil have ;)

Ikke at jeg har planer om at skulle have 1500 ml i - men bare en god håndfuld :wub: 

AB455 skrev, for 44 minutter siden:

Hellere kolde bryster end kold skulder :D

True dat :rolleyes:

Heldigvis siger Linse, at det slet ikke er så slemt med kolde patter, hvis implantaterne ikke er for store.... https://ekstrabladet.dk/nyheder/article4052226.ece Så jeg håber det går :lol:
(... og ja, jeg googlede lige "kolde plastik patter" ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-addict1 skrev, for 1 time siden:

Lidt ligesom hængenosser... B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 53 minutter siden:

og ja, jeg googlede lige "kolde plastik patter" ^_^

Jeg er vild med det :lol:. Hvad med saltvand måske? Nu går der snart alvorligt nørderi i det :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 3 timer siden:

Jeg er vild med det :lol:. Hvad med saltvand måske? Nu går der snart alvorligt nørderi i det :lol:

Laver man overhoved saltvands patter mere? Hvis man ikke gør gider jeg ikke bekymre mig om det :huh::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 3 timer siden:

Det gør man.. men jeg kan ikke finde noget om kulde.. 

kender vi en livline man kan ringe til?? 

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker bare lige på, at hvis de er med saltvand så burde man jo kunne montere et lille varmelegeme i hver og så med et lille batteri i en lille skuldertaske. Så er der jo også mulighed for at få noget varmet mellem brysterne:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 18.4.2023 at 11:30:

.. Nu bliver jeg lidt bange for at få lavet silikonebryster... Jeg har da ikke lyst til at rende rundt med konstant kolde bryster :blink:

-alle naturlige bryster er smukke på deres egen måde....don't....<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
AarhusianerPåAfveje skrev, for 3 timer siden:

-alle naturlige bryster er smukke på deres egen måde....don't....<3

Du har helt ret - men ændrer ikke på at jeg ønsker mig noget andet end det jeg har fra naturens side -_-<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 20 timer siden:

Du har helt ret - men ændrer ikke på at jeg ønsker mig noget andet end det jeg har fra naturens side -_-<3

-det er naturligvis helt fint..din krop, dit liv....bare du er afklaret med, hvorfor du ønsker dig noget andet...<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...