Hop til indhold
Svendsenaalborg

Dogging eller lign. på Sjælland

Recommended Posts

Hej medsyndere

Er der nogen, der har viden om, erfaring med eller blot en formodning om, at man som enlig mand kan få en fræk oplevelse eller to et sted på Sjælland onsdag, torsdag eller fredag i denne uge? Jeg tænker primært som tilskuer, men giver da også gerne en hånd eller mere med, hvis det er… Altså ikke en gp, som sådan (men det kunne da være pivfrækt, hvis en valgte at lave et arrangement). 

Jeg valgte iø bevidst at lægge indlægget her og ikke i efterlysninger, da der jo ikke er tale om en efterlysning af en pige eller klinik; tænkte, det ville støde færrest muligt.

På forhånd tak

svendsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg begyndte at interessere mig aktivt for dogging i sommers (2022). Der er et sted jeg besøger jævnligt nær Ballerup. Jeg skal dog indrømme at jeg kun én gang har haft en "oplevelse" der. Men vi er mange der besøger stedet i håb om at der sker noget. Dem jeg har snakket med derude, har da også haft oplevelse af den ene eller anden art. Så der er en chance. 

Jeg har overvejet at forsøge andre steder, men Ballerup er rimelig tæt på. Vil vildt gerne høre om andre steder, hvor der er andre som har gode erfaringer :)

Ville da gerne være med til et arrangement, hvis dette kan stables på benene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 18 timer siden:

Hej medsyndere

Er der nogen, der har viden om, erfaring med eller blot en formodning om, at man som enlig mand kan få en fræk oplevelse eller to et sted på Sjælland onsdag, torsdag eller fredag i denne uge? Jeg tænker primært som tilskuer, men giver da også gerne en hånd eller mere med, hvis det er… Altså ikke en gp, som sådan (men det kunne da være pivfrækt, hvis en valgte at lave et arrangement). 

Jeg valgte iø bevidst at lægge indlægget her og ikke i efterlysninger, da der jo ikke er tale om en efterlysning af en pige eller klinik; tænkte, det ville støde færrest muligt.

På forhånd tak

svendsen

Måske du skulle se på disse sider

Dogging i Danmark - Sex i det fri (dogging-fun.dk) der er gratis

Sex i det fri.dk hvor det meste er bag en betalingsmur

Redigeret af Arne Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 3 timer siden:

Måske du skulle se på disse sider

Dogging i Danmark - Sex i det fri (dogging-fun.dk) der er gratis

Sex i det fri.dk hvor det meste er bag en betalingsmur

Tak for linket. 
Der havde jeg også kigget, men min oplevelse er, at det ikke er så seriøst derinde; i hvert fald ikke før man kender andre i gruppen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...