Svendsenaalborg 911 Skrevet 17. April, 2023 Hej medsyndere Er der nogen, der har viden om, erfaring med eller blot en formodning om, at man som enlig mand kan få en fræk oplevelse eller to et sted på Sjælland onsdag, torsdag eller fredag i denne uge? Jeg tænker primært som tilskuer, men giver da også gerne en hånd eller mere med, hvis det er… Altså ikke en gp, som sådan (men det kunne da være pivfrækt, hvis en valgte at lave et arrangement). Jeg valgte iø bevidst at lægge indlægget her og ikke i efterlysninger, da der jo ikke er tale om en efterlysning af en pige eller klinik; tænkte, det ville støde færrest muligt. På forhånd tak svendsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxon 180 Skrevet 17. April, 2023 Jeg begyndte at interessere mig aktivt for dogging i sommers (2022). Der er et sted jeg besøger jævnligt nær Ballerup. Jeg skal dog indrømme at jeg kun én gang har haft en "oplevelse" der. Men vi er mange der besøger stedet i håb om at der sker noget. Dem jeg har snakket med derude, har da også haft oplevelse af den ene eller anden art. Så der er en chance. Jeg har overvejet at forsøge andre steder, men Ballerup er rimelig tæt på. Vil vildt gerne høre om andre steder, hvor der er andre som har gode erfaringer Ville da gerne være med til et arrangement, hvis dette kan stables på benene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 18. April, 2023 (edited) Svendsenaalborg skrev, for 18 timer siden: Hej medsyndere Er der nogen, der har viden om, erfaring med eller blot en formodning om, at man som enlig mand kan få en fræk oplevelse eller to et sted på Sjælland onsdag, torsdag eller fredag i denne uge? Jeg tænker primært som tilskuer, men giver da også gerne en hånd eller mere med, hvis det er… Altså ikke en gp, som sådan (men det kunne da være pivfrækt, hvis en valgte at lave et arrangement). Jeg valgte iø bevidst at lægge indlægget her og ikke i efterlysninger, da der jo ikke er tale om en efterlysning af en pige eller klinik; tænkte, det ville støde færrest muligt. På forhånd tak svendsen Måske du skulle se på disse sider Dogging i Danmark - Sex i det fri (dogging-fun.dk) der er gratis Sex i det fri.dk hvor det meste er bag en betalingsmur Redigeret 18. April, 2023 af Arne Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 911 Skrevet 18. April, 2023 Arne Jensen skrev, for 3 timer siden: Måske du skulle se på disse sider Dogging i Danmark - Sex i det fri (dogging-fun.dk) der er gratis Sex i det fri.dk hvor det meste er bag en betalingsmur Tak for linket. Der havde jeg også kigget, men min oplevelse er, at det ikke er så seriøst derinde; i hvert fald ikke før man kender andre i gruppen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg