Aarhusbanditten 465 Skrevet 16. April, 2023 Tiden må være inde for endnu en anmeldelse…. Vidste det ikke, men hvor er jeg faldet for latina/spanske piger med en god popo…, faldt derfor over denne annonce, og fik nemt en aftale. https://annoncelight.dk/showad/367496 Ankommet mødes jeg af den sødeste pige, og hvilken bagdel og røv…, Wow…., købte 30 min med kys og superfransk….. Startede med hede dejlige skønne tungekys, virkelig nærværende og lækre, som om vi ikke havde set hinanden i lang tid…, føltes virkeligt som gensidigt begær…., hænderne vandrede fra hendes dejlige røv til eventyrlige bryster …, hendes derimod kæmpede med mit bælte og bukser, og da de var trukket ned, gik hun dejligt på knæ og startede et virkeligt lækkert blow… Sexen var eventyrlig hvor der blev slikket, knaldet mellem bryster og stramme fisse, hendes røv er eventyrlig at køre pikken op af og tage hende bagfra.., så lækkert….., hvordan er det muligt med sådan en røv, og samtidig have den dejligste lille talje…. En fantastisk oplevelse, som jeg med sikkerhed ikke bliver min sidste…, hun skal besøges igen, og det må blive i Aalborg i næste uge, hvortil hun drager …., glæder mig allerede…. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 71 Skrevet 18. April, 2023 Er den fantastiske timeglas figur rigtig eller er det fusket med billederne? Det er næsten for godt til at være sandt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 18. April, 2023 Hvordan definere du en god popo op i mod en ladeport Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 465 Skrevet 18. April, 2023 stone69 skrev, for 2 timer siden: Er den fantastiske timeglas figur rigtig eller er det fusket med billederne? Det er næsten for godt til at være sandt... Den er nærmest guddommelig, billeder er ægte og jeg kan ikke vente med at se hende igen…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 34 Skrevet 21. April, 2023 Helt enig med trådstarter. Nåede lige at få hende besøgt i Aalborg inden hun tager hjem. Efter en del besvær med at få lavet aftale, må jeg sige det var det hele værd Det bedste jeg har oplevet længe. Jeg kan ikke se hvad der mangler for at gi` en 10/10 -(pris/ydelser/nærvær/smuk kvinde) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 34 Skrevet 21. April, 2023 Hun er desværre taget til Spanien for at restituere Ny pige på på profilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 34 Skrevet 15. Maj, 2023 Hvor heldig må man være Var på job i Aarhus og vupti var hun her igen. Sød, fræk og fantastiske former Tryllestaven blev sku` klar til runde 2, det er vist ikke sket siden EM i 92 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 34 Skrevet 17. Maj, 2023 Ja, jeg burde vist snart lave en selvstændig anmeldelse af hende. Men det lykkedes igen at få besøgt hende inden ferien og det er efter min mening bare så fedt Men skrivet her er også til hendes udlejer - giv hende dog en ny seng ! Det lykkedes os at få den til at brase samme 2 gange 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrik H 33 Skrevet 22. Juni, 2023 HardBond skrev, den 17.5.2023 at 16:14: Ja, jeg burde vist snart lave en selvstændig anmeldelse af hende. Men det lykkedes igen at få besøgt hende inden ferien og det er efter min mening bare så fedt Men skrivet her er også til hendes udlejer - giv hende dog en ny seng ! Det lykkedes os at få den til at brase samme 2 gange Jeg kan se, at hun er I Århus igen. Så jeg får lige besøgt hende så I kan høre min mening Så håber jeg sengen kan holde til det he he 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Little man 7 Skrevet 23. Juni, 2023 Det er en af de piger som skifter på denne profil, da jeg har set teksten mange gange med forskellige piger. Har ikke prøvet nogle af dem, da deres face fuck tilbud ikke er, hvad jeg mener face fuck er. Kan heller ikke blive klog på deres priser og hvilke ydelser, som følger med, men kvinderne på disse profil ser altid smukke og frække ud. Håber nogle af jer som har besøgt dem, kan redegøre for om face fuck er med deep throat og at man bruger deres mund som en fisse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg