Søndagsafstemning: Når man får ydelser, der ikke fremgår af annonceringen
af
Den_glade_amatør, in Generel debat
Ydelser uden for menuen
80 medlemmer har stemt
-
1. Hvad er din holdning til at fortælle om det i anmeldelser og kommentarer, hvis du hos en GP eller på en massageklinik har modtaget ydelser, som ikke fremgår af vedkommendes annonce?
-
Jeg fortæller gerne åbent om mine sexkøb i form af en anmeldelse eller i en kommentar, for det er vel meningen, at vi skal kunne drage nytte af hinandens erfaringer. Det har jeg jo også selv haft nytte af at vide som sexkøber5
-
Hvis jeg har fået seksuelle ydelser, som ikke fremgår af pigens/stedets menu, så skal det ikke ud offentligt, at der kan være mulighed for mere (fx fordi pigen ikke nødvendigvis ønsker at tilbyde det samme til alle eller fordi det kan være problematisk for klinikken med offentlig omtale af sexydelser)58
-
Jeg er sexkøber og mener ikke, at det kan stilles op på den måde, for hvad jeg mener om det, det afhænger af den konkrete situation9
-
Det har jeg som sexkøber ikke rigtigt nogen mening om2
-
Jeg er GP, og jeg giver af og til seksuelle ydelser, som ikke fremgår af min menu0
-
Jeg er GP, og jeg kan en sjælden gang imellem godt give seksuelle ydelser, som ikke fremgår af min menu6
-
Jeg er GP og tilbyder aldrig seksuelle ydelser, som ikke er nævnt på min menu0
-
- Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.