Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Når man får ydelser, der ikke fremgår af annonceringen

Ydelser uden for menuen  

80 medlemmer har stemt

1. 1. Hvad er din holdning til at fortælle om det i anmeldelser og kommentarer, hvis du hos en GP eller på en massageklinik har modtaget ydelser, som ikke fremgår af vedkommendes annonce?

• Jeg fortæller gerne åbent om mine sexkøb i form af en anmeldelse eller i en kommentar, for det er vel meningen, at vi skal kunne drage nytte af hinandens erfaringer. Det har jeg jo også selv haft nytte af at vide som sexkøber
      5
    • Hvis jeg har fået seksuelle ydelser, som ikke fremgår af pigens/stedets menu, så skal det ikke ud offentligt, at der kan være mulighed for mere (fx fordi pigen ikke nødvendigvis ønsker at tilbyde det samme til alle eller fordi det kan være problematisk for klinikken med offentlig omtale af sexydelser)
      58
    • Jeg er sexkøber og mener ikke, at det kan stilles op på den måde, for hvad jeg mener om det, det afhænger af den konkrete situation
      9
    • Det har jeg som sexkøber ikke rigtigt nogen mening om
      2
    • Jeg er GP, og jeg giver af og til seksuelle ydelser, som ikke fremgår af min menu
      0
    • Jeg er GP, og jeg kan en sjælden gang imellem godt give seksuelle ydelser, som ikke fremgår af min menu
      6
    • Jeg er GP og tilbyder aldrig seksuelle ydelser, som ikke er nævnt på min menu
      0

Recommended Posts

Et tilbagevendende emne her på EG er, hvorvidt det er OK eller ej at skrive om det i en anmeldelse eller en kommentar, hvis man hos en GP eller på en klinik har modtaget seksuelle ydelser, som ikke fremgår af pigens/stedets annonce. Der kommer ofte argumenter både for og imod, men hvordan det brede flertal fordeler sig, kan man godt være lidt i tvivl om. Så det handler denne afstemning om.

Som altid er afstemningen anonym.

Redigeret af Den_glade_amatør

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt i tvivl om et og to,

- f.eks. annoncere Thai massageklinikker ikke så tit med hvad man kan få ekstra, - men det er da rart for os at vide inden man sætter sin forventning for højt..??

Den her side / forum, er vel netop det..???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, for 9 minutter siden:

Lidt i tvivl om et og to,

- f.eks. annoncere Thai massageklinikker ikke så tit med hvad man kan få ekstra, - men det er da rart for os at vide inden man sætter sin forventning for højt..??

Den her side / forum, er vel netop det..???

Især din sidste kommentar peger i retning af svarmulighed 1. Hvis du mener, at der er forskel på det, afhængig af konteksten eller fordi du tænker, at der er forskel på thaiklinikker og GP’er, så peger det mere i retning af svarmulighed 3.

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 time siden:

Jeg har meget svært ved at se den store forskel på 5 og 6. Men det er vidst heller ikke der, jeg skal sætte mit kryds. 

Jeg antager, at GPernes menukort afspejler de ydelser, som de tilbyder, og at det derfor ikke er “ofte”, at der tilbydes ydelser udenfor menuen.

Med “af og til” menes, at det forekommer jævnligt, og at GPen under de rette omstændigheder gerne afviger fra det normalt tilbudte, og at det forekommer med en vis frekvens.

Med “en sjælden gang imellem” tænkes, at GPen som altovervejende udgangspunkt følger sit menukort, men ikke vil afvise, at det i særlige tilfælde kan ændres.

Og for fuldstændighedens skyld, så er “aldrig” også en svarmulighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skriver, hvad jeg mener i en anmeldelse, og hvad jeg har oplevet /minus -jeg taget det ikke så tungt, hvad det står i annoncen -tit "ved" den jeg besøger ikke, hvad der står...

Afstemning giver ingen mening.

Når jeg er på besøg finder vi ud af, hvad vi kunne tænke os at gøre sammen -forventningsafstemning. Jeg har da oplevet noget helt specielt, som jeg ikke tror, andre får, men det handler mere om kemi... anmeldelsen afspejler min oplevelse -der er ingen garanti for andre/jeg selv kan få samme oplevelse. Jeg forsøger ikke at udlevere/nedgøre/være for personlig -men jeg er ærlig, og pakke ikke tingene ind -gode som dårlige. Jeg laver ikke en anmeldelse, hvis "jeg vil have dem for mig selv" agtig... Sådan kan jeg godt have det efter et besøg (naivt og jeg ved jo godt, hun har andre kunder)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser af og til en GP, som giver mig nogle ydelser, som hun ikke har på kortet. Det er aldrig noget vi aftaler på forhånd og det er ikke noget hun tager ekstra for. Hvis jeg bliver spurgt ind til nogle af de ting, vil jeg henvise til hendes menu, da det er hendes eget valg hvornår og til hvem, hun vil give noget ekstra.

Men det ville også kunne fungere som et marketing-stunt på samme måde som restauranter kan have en "secret menu", som spredes via "word of mouth", eller som en loyalitetsbonus til faste kunder (hvilket nok er tilfældet i ovenstående eksempel)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ZipZap

Jeg vil lige tilføje at især ved thaimassage skal man passe på. Mange tilbyder officielt kun massage og hvis man fortæller om andre ydelser kan det bringe pigen eller klinikken i problemer. For eksempel har nogle af pigerne en dansk mand som muligvis ikke bliver vildt begejstret, hvis han læser om at hans søde lille thaikone har tilbudt ekstra ydelser. Det kan også være at ejeren ikke vil have at pigerne tilbyder samleje, så hvis pigerne gør det alligevel kan de miste deres job. Endelig kan omtale af at en klinik tilbyder sex give den problemer med at kunne få en MobilePay konto eller problemer med udlejer. Så med mindre klinikken åbent annoncerer med det, kan det være en god ide ikke at fortælle direkte om at man fik noget ekstra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZipZap skrev, for 15 minutter siden:

Jeg vil lige tilføje at især ved thaimassage skal man passe på. Mange tilbyder officielt kun massage og hvis man fortæller om andre ydelser kan det bringe pigen eller klinikken i problemer.

Enig, og det ville jeg heller ikke gøre men... 

De thai klinikker som lokker unge kvinder fra Thailand til at arbejde i hvad de påstår er en grøn klinik har også en interesse i at skjule at det reelle arbejde er sexuelle ydelser. Det burde komme frem i lyset for at beskytte kvinderne mod trafficking. Problemet er at vi som kunder ikke (eller sjældent) kan gennemskue om kvinderne er her under falske forudsætninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ZipZap
AB455 skrev, for 20 minutter siden:

De thai klinikker som lokker unge kvinder fra Thailand til at arbejde i hvad de påstår er en grøn klinik har også en interesse i at skjule at det reelle arbejde er sexuelle ydelser. Det burde komme frem i lyset for at beskytte kvinderne mod trafficking. Problemet er at vi som kunder ikke (eller sjældent) kan gennemskue om kvinderne er her under falske forudsætninger.

Jeg ved at politiet har besøgt mange af klinikkerne på det sidste for at sikre at der ikke arbejder nogen som ikke har arbejdstilladelse. Vi kan håbe at dette ligger en dæmper på eventuelt trafficking.

Jeg vil dog sige at min holdning at hvis vi er ovre i at man har mistanke om at der foregår noget i retning af trafficking eller udnyttelse af pigerne, så bør man gå til politiet frem for at nævne det her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg spørger forsigtigt om han vil undlade at nævne dit eller dat, hvis noget ligesom har været særligt og ikke er noget andre vil kunne komme i nærheden af. 
Det sker dog kun meget meget sjældent. 
I mit tilfælde kunne det f.eks. være at "en af dem fra gamle dage" har booket en Lingam massage og som i virkeligheden i tidernes morgen har besøgt mig til et blowjob. Kommer vi frem til at han hellere vil ha' dét og jeg har genkendt ham fra før i tiden, så spørger jeg om vi skal lave "bestillingen" om og så nævner jeg faktisk før han går at hvis han skriver om det nogen steder, så husk at gøre opmærksom på at det var særbehandling og fordi vi kendte hinanden i forvejen. 
Det kan også være een der har været til en FLEX-aftale og har fået lov til at male en lille smule udenfor stregerne. Disse aftaler er sådan set individuelt tilpasset, så selvom rammerne er de samme, så kan jeg godt med nogle finde på at f.eks. de får lov til at kysse på min krop eller jeg kysser på deres, eller de får lov til at næsten-bolle hvor jeg har trusser på eller afslutte med et blæs f.eks. Altså et eller andet som i situationen virkede som det rigtige, men som andre jo ikke som sådan kan garanteres. 
Så nævner jeg også "hvis du anmelder besøget, så vær ærlig, og skriv det du skriver til de andre drenge i spejderhytten, men skriv også at det var særbehandling" eller lign. og forklarer hvorfor det er surt for mig og surt for dem der inspireres til at besøge mig baseret på anmeldelsen, hvis de ikke kan få samme oplevelse. 
Indtil videre er der vist ingen der har fået afsløret noget der SLET ikke sælges... men nok mest fordi det sker een ud af hundrede gange at jeg virkelig går helt udenfor menuen. Men det hænder da. Vi er jo bare mennesker... sommetider må man jo "slå til" når nu'et byder på noget der ikke lige er i udbud normalt :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg har fået en oplevelse som ikke fremgår af GPens "menu" kort vil jeg aldrig nævne det i en anmeldelse og slet ikke hvis jeg har besøgt et sted som tydeligt gør opmærksom på at kun sikker sex er muligt inkl bj med kondom, vil ikke give kvinde problemer 

PS

Hvorfor f... skal huset bestemme hvad kvinderne må tilbyde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 18 timer siden:

Hvorfor f... skal huset bestemme hvad kvinderne må tilbyde?

I gamle dage var der husmøder hvor man stemte om alt muligt, inkl. ændringer i "husreglerne". Lidt ligesom i et kollektiv eller lign. 
For nogle sexarbejdere er der formodentlig en styrke i at man som samlet flok vælger at have fælles regler, så ingen føler sig pressede til at tilbyde ting de ikke har lyst til, og at priserne er faste. Derfor kan det være en hjælp hvis man kan sige "det gør/må vi ikke her i huset" og "her i huset koster det sådan og sådan" fremfor at den enkelte skal sidde i en akavet og måske ubehagelig forventningsafstemning med en kunde der ønsker sig særbehandling eller at presse prisen. 
Så det er vel bare sådan at synes man ikke at husreglerne passer til een selv som sexarbejder, så finder man et andet sted at være. 
Mit indtryk er at dette er en af to primære årsager til at de klassiske danske bordeller er næsten uddøde. Den anden årsag er pris-presset fra dem der har overtaget markedet igennem de sidste to årtier. Men det er jo blot et kvalificeret gæt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...