Guest … And Justice for All Skrevet 17. April, 2023 Hmm… hvis du har muligheden for det, så ville jeg tage oplevelsen. Vær dog 100% sikker på at det er hende der tager initiativet og at der er samtykke.Vi lever kun er én gang! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 99 Skrevet 17. April, 2023 Ej seriøst Det mener du ikk Jeg havde helt klart lavet en deal med hende og glædet mig over jeg havde fået sex og sluppet for ordet “moms” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. April, 2023 Jeg fik denne type tilbud, og sagde ja. Hun er smuk, fræk, legesyg, eksperimenterende og halvt så gammel som mig. Vi blev enige om at prisen for det produkt hun købte skulle være 2 hyrdetimer. Som regnskabet står nu, skylder jeg hende flere produkter end jeg kan lave på en måned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 18. April, 2023 underdog40 skrev, den 16.4.2023 at 10:50: En håndværker der arbejder på en søndag helt efter bogen men undlader at knalde en lækker ungmø pga skrupler! Jamen ok, så. En rigtig håndværker ville ikke sige nej, til sådan et godt tilbud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Max Speed Skrevet 18. April, 2023 Som den moderne verden foreskriver (og ja jeg er også 50+ og ikke helt moderne, men…) “just do it” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 618 Skrevet 18. April, 2023 Det er fandme ikke fair .. der er alligevel ikke nogen der har tilbudt mig den slags uterligheder som Tagdækker ! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg