Allan740 7 Skrevet 14. April, 2023 Nogen der har erfaring med Olivia00 fra Viborg. Hun kan findes på sugardaters. Hun er 22. https://sugardaters.com/da/profile/PmW-6Kb6on Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tabloid 26 Skrevet 11. Maj, 2023 Nu er hun fra Aarhus kan jeg se, mødte du hende?:) vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 86 Skrevet 10. Juni, 2023 Er der nogen der har mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knyffens 70 Skrevet 11. Juni, 2023 Happyfeet skrev, for 16 timer siden: Er der nogen der har mødt hende? Jeg har mødt hende, hun er en meget forsigtig pige.. sidder mest bare og kigger ned i jorden.. endte med at spørge hende om hun havde lyst… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 11. Juni, 2023 knyffens skrev, for 7 timer siden: Jeg har mødt hende, hun er en meget forsigtig pige.. sidder mest bare og kigger ned i jorden.. endte med at spørge hende om hun havde lyst… men det havde hun ?? du skal have et stort kadou for at spørge og have pli i situationen !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knyffens 70 Skrevet 15. Juni, 2023 Hun havde lyst, men det var ikke noget jeg vil gentage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 86 Skrevet 15. Juni, 2023 @knyffens knaldede du hende eller hvordan udviklede jeres møde sig? Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 15. Juni, 2023 Happyfeet skrev, for 2 timer siden: @knyffens knaldede du hende eller hvordan udviklede jeres møde sig? Vh Svaret på det er ret indlysende ud fra hvad han skriver... Prøv at læs igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 86 Skrevet 15. Juni, 2023 Emptyman skrev, for 1 time siden: Svaret på det er ret indlysende ud fra hvad han skriver... Prøv at læs igen. Her læst det igen men kan stadig ikke gennemskue om der blev knaldet eller om der kun var tale om et bj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knyffens 70 Skrevet 17. Juni, 2023 Happyfeet skrev, den 15.6.2023 at 22:57: Her læst det igen men kan stadig ikke gennemskue om der blev knaldet eller om der kun var tale om et bj Hun havde lyst, og vi knaldede.. men efter havde jeg vildt dårlig samvittighed 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan740 7 Skrevet 22. Juni, 2023 (edited) jeg knaldede hende også. ja som sagt virkede hun meget nervøs osv men så snart men rørte ved hende var hun utrolig liderlig og red utrolig hårdt. Men ja hun er en pige med problemer. behøves ikke gå i dybden. og meget billig Redigeret 22. Juni, 2023 af Allan740 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan740 7 Skrevet 23. Juni, 2023 knyffens, Hvor meget gav du? Jeg kom af med 500 kr. og alt uden kondom.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 86 Skrevet 26. Juni, 2023 Har hun et fast sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan740 7 Skrevet 26. Juni, 2023 Ved jeg faktisk ikke...vi gjorde det i bilen..mødtes med hende en enkelt gang.. ikke noget jeg vil gentage... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin89 0 Skrevet 28. Juni, 2023 (edited) Jeg havde et fantastisk godt møde med hende, hun var vildt fræk og intimt sex, i hvertfald noget jeg vil gøre igen, men det rigtig hun er meget genert til at starte med men ændret sig hurtigt Jeg betalte 3000 for 2 timer men vi var også begge ret liderlige og vi nød det jeg kunne mærke på hende hun ikke har været sammen med nogle i lang tid, helt fantastisk godt sex og en fræk krop, hun bliver ekstra våd hvis man kvæler hende og er hård ved hende man skal ikke være bange hun bliver bar et vandfald jo hårdere det er Redigeret 28. Juni, 2023 af Martin89 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 86 Skrevet 28. Juni, 2023 Martin89 skrev, for 6 timer siden: Jeg havde et fantastisk godt møde med hende, hun var vildt fræk og intimt sex, i hvertfald noget jeg vil gøre igen, men det rigtig hun er meget genert til at starte med men ændret sig hurtigt Jeg betalte 3000 for 2 timer men vi var også begge ret liderlige og vi nød det jeg kunne mærke på hende hun ikke har været sammen med nogle i lang tid, helt fantastisk godt sex og en fræk krop, hun bliver ekstra våd hvis man kvæler hende og er hård ved hende man skal ikke være bange hun bliver bar et vandfald jo hårdere det er Hvordan hård? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 28. Juni, 2023 (edited) Martin89 skrev, for 6 timer siden: Jeg havde et fantastisk godt møde med hende, hun var vildt fræk og intimt sex, i hvertfald noget jeg vil gøre igen, men det rigtig hun er meget genert til at starte med men ændret sig hurtigt Jeg betalte 3000 for 2 timer men vi var også begge ret liderlige og vi nød det jeg kunne mærke på hende hun ikke har været sammen med nogle i lang tid, helt fantastisk godt sex og en fræk krop, hun bliver ekstra våd hvis man kvæler hende og er hård ved hende man skal ikke være bange hun bliver bar et vandfald jo hårdere det er lol gu gjorde du ej nyoprettet profil og det her indlæg som det eneste go daw do Redigeret 28. Juni, 2023 af sikkersex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 86 Skrevet 28. Juni, 2023 sikkersex skrev, for 3 minutter siden: lol gu gjorde du ej nyoprettet profil og det her indlæg som det eneste go daw do Mener du at Martin89 i virkeligheden er Olivia? Eller hvad prøver du på at sige.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 28. Juni, 2023 Profilen er nu slettet, så mon ikke @Allan740 fik, hvad han kom efter, han fik udstillet og ydmyget pigen offentligt som en billig "gadetøs", så hun til sidst slettede sin profil. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 29. Juni, 2023 Happyfeet skrev, for 10 timer siden: Mener du at Martin89 i virkeligheden er Olivia? Eller hvad prøver du på at sige.. ej det kan du sgu da ikke være i tvivl om !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 86 Skrevet 29. Juni, 2023 Det er i så fald en underlig påstand at komme med Hvorfor blander du dig i tråden hvis du ikke har andet at byde ind med end gætterier 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 29. Juni, 2023 Martin89 skrev, for 18 timer siden: Jeg havde et fantastisk godt møde med hende, hun var vildt fræk og intimt sex, i hvertfald noget jeg vil gøre igen, men det rigtig hun er meget genert til at starte med men ændret sig hurtigt Jeg betalte 3000 for 2 timer men vi var også begge ret liderlige og vi nød det jeg kunne mærke på hende hun ikke har været sammen med nogle i lang tid, helt fantastisk godt sex og en fræk krop, hun bliver ekstra våd hvis man kvæler hende og er hård ved hende man skal ikke være bange hun bliver bar et vandfald jo hårdere det er Bruger / Olivia er smidt ud for falsk anmeldelse Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 86 Skrevet 29. Juni, 2023 Jeg har måske stadig meget at lære herinde, men hvordan kan I se at personen taler usandt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 86 Skrevet 2. August, 2023 Nogen der ved om hun er dukket op igen et sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan740 7 Skrevet 24. Marts nogen der har mødt den frække pige igen`? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg