Hop til indhold

Recommended Posts

Happyfeet skrev, for 16 timer siden:

Er der nogen der har mødt hende?

Jeg har mødt hende, hun er en meget forsigtig pige.. sidder mest bare og kigger ned i jorden.. endte med at spørge hende om hun havde lyst…

Del dette indlæg

Link til indlæg
knyffens skrev, for 7 timer siden:

Jeg har mødt hende, hun er en meget forsigtig pige.. sidder mest bare og kigger ned i jorden.. endte med at spørge hende om hun havde lyst…

men det havde hun ??
du skal have et stort kadou for at spørge og have pli i situationen !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happyfeet skrev, for 2 timer siden:

@knyffens

knaldede du hende eller hvordan udviklede jeres møde sig?

Vh

Svaret på det er ret indlysende ud fra hvad han skriver... Prøv at læs igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emptyman skrev, for 1 time siden:

Svaret på det er ret indlysende ud fra hvad han skriver... Prøv at læs igen. 

Her læst det igen men kan stadig ikke gennemskue om der blev knaldet eller om der kun var tale om et bj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happyfeet skrev, den 15.6.2023 at 22:57:

Her læst det igen men kan stadig ikke gennemskue om der blev knaldet eller om der kun var tale om et bj

Hun havde lyst, og vi knaldede.. men efter havde jeg vildt dårlig samvittighed

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg knaldede hende også. ja som sagt virkede hun meget nervøs osv men så snart men rørte ved hende var hun utrolig liderlig og red utrolig hårdt. Men ja hun er en pige med problemer. behøves ikke gå i dybden. og meget billig 

Redigeret af Allan740

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde et fantastisk godt møde med hende, hun var vildt fræk og intimt sex, i hvertfald noget jeg vil gøre igen, men det rigtig hun er meget genert til at starte med men ændret sig hurtigt 

Jeg betalte 3000 for 2 timer men vi var også begge ret liderlige og vi nød det jeg kunne mærke på hende hun ikke har været sammen med nogle i lang tid, helt fantastisk godt sex og en fræk krop, hun bliver ekstra våd hvis man kvæler hende og er hård ved hende man skal ikke være bange hun bliver bar et vandfald jo hårdere det er 

Redigeret af Martin89

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin89 skrev, for 6 timer siden:

Jeg havde et fantastisk godt møde med hende, hun var vildt fræk og intimt sex, i hvertfald noget jeg vil gøre igen, men det rigtig hun er meget genert til at starte med men ændret sig hurtigt 

Jeg betalte 3000 for 2 timer men vi var også begge ret liderlige og vi nød det jeg kunne mærke på hende hun ikke har været sammen med nogle i lang tid, helt fantastisk godt sex og en fræk krop, hun bliver ekstra våd hvis man kvæler hende og er hård ved hende man skal ikke være bange hun bliver bar et vandfald jo hårdere det er 

Hvordan hård?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin89 skrev, for 6 timer siden:

lol gu gjorde du ej
nyoprettet profil og det her indlæg som det eneste 
go daw do

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg

Link til indlæg
sikkersex skrev, for 3 minutter siden:

lol gu gjorde du ej
nyoprettet profil og det her indlæg som det eneste 
go daw do

Mener du at Martin89 i virkeligheden er Olivia? Eller hvad prøver du på at sige..:o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Profilen er nu slettet, så mon ikke @Allan740 fik, hvad han kom efter, han fik udstillet og ydmyget pigen offentligt som en billig "gadetøs", så hun til sidst slettede sin profil.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happyfeet skrev, for 10 timer siden:

Mener du at Martin89 i virkeligheden er Olivia? Eller hvad prøver du på at sige..:o

ej det kan du sgu da ikke være i tvivl om !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper
Martin89 skrev, for 18 timer siden:

Bruger / Olivia er smidt ud for falsk anmeldelse

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...