LeCoq 97 Skrevet 14. April, 2023 Hej. Jeg har efterhånden prøvet nogle stykker i dette område, men problemet er, at det ofte er rigtig dårlig massage, når der også tilbydes ekstra, mens massagen er rigtig god når de kun tilbyder massage. Så mit spørgsmål er om nogle er jer kender et sted hvor begge dele er gode? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 14. April, 2023 LeCoq skrev, for 5 timer siden: Så mit spørgsmål er om nogle er jer kender et sted hvor begge dele er gode? Thailand, medmindre du tjekker Århus af dagligt og læser herinde 364 dage om året Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 143 Skrevet 16. Maj, 2023 Hej THAIMASSAGE - Annoncelight Sirada Thaimassage er et godt bud, massagen er uovertruffen og hun tilbyder også hele pakken, dog er blowjob med kondom og hun er ikke helt ny. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thyholmer 2 Skrevet 31. Maj, 2023 Fisken16 skrev, den 16.5.2023 at 08:32: Hej THAIMASSAGE - Annoncelight Sirada Thaimassage er et godt bud, massagen er uovertruffen og hun tilbyder også hele pakken, dog er blowjob med kondom og hun er ikke helt ny. Hvad er prisen for hele pakken ved Sirada ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 143 Skrevet 6. Juni, 2023 Bare skriv til hende, hun snakke rimeligt dansk. Jeg har faktisk hørt rygter om at hun har besøg af en ret ung pige som "afløser" ind i mellem, men jeg har ikke selv prøvet hende. Men har ved flere lejligheder fået en kombination af Sirada og en af hendes "veninder" så kan man få en halv time massage med Sirada, og så en halv time sex med veninden, så får man det bedste af begge verdener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg