Max Power 579 Skrevet 14. April, 2023 Nu skal man passe på med at udlevere adresser osv. men da vejnavnet indgår i hendes annonce så tænker jeg ikke at jeg er på glatis her. Disclaimer: jeg sammenligner dette besøg 1:1 med et besøg ved Emmy. Fakta først, for dem som har besøgt Emmy så er det 100% samme adresse. Den indledende kontakt gik gnidningsløst (på dansk) som ved Emmy. En time til fuld pris (1500kr uden gummi) blev efterspurgt og accepteret, dog krydrede jeg forespørgslen med et ønske om 2 gange sex, da det første skud godt kan sidde lidt løst i bøssen, det var ok fik jeg at vide. Så spoler vi frem til ankomsten på adressen, jeg får lavet min 3 punkts vending så snuden vender ud mod vejen, stiger ud af bilen og går hen mod døren og den er åben, positivt. Da jeg kommer ind og ser pigen kan jeg konstatere at billederne stemmer 100% overens med dem i annoncen, positivt. Jeg kommer indenfor, bliver vist ind af den første dør til venstre ( med Emmy var det op af trappen og til højre) og der var stort set ingen lys i rummet. Jeg bliver spurgt om jeg vil have et bad, hvortil jeg spørger om hun vil med i bad, det har jeg gode erfaringer med Emmy, men desværre siger hun nej og efterlader mig alene ovenpå i badet, (negativt). Efter mit bad begiver jeg mig ned af den stejle trappe til Diana som står ved døren og venter på mig, jeg bliver vist ind i det forholdsvise mørke lokale til venstre for entreen. Som jeg startede med at skrive så havde jeg bestilt den helt store pakke dvs. én time uden begrænsninger, Diana starter med at spørge om jeg vil have massage, mit svar er ja tak en body 2 body for lige at komme i stemning til 2 gange sex, for hun er altså en pæn pige med ganske store og naturlige bryster. Her afviger hun fra det som jeg er vandt til med Thai glædespiger, hun stort set tømmer hendes massage olie beholder på min ryg og begynder at fordele den, efter hvad der føles for mig lang tid begynder på en form for B2B hvor jeg kan mærke hendes store (for det er de) og ægte bryster mod min ryg. Vi er nu fremme ved øjeblikket hvor alle ender skal til og mødes og et egentligt samleje skal til og ske, hun siger vend dig om og sætter sig overskrævs på mig og efter ganske kort tids gnubberi op og ned af sjoveren spørger hun ”do you need condom” jeg bliver lidt forvirret (har købt og betalt for den helt store tur) og siger nej, så siger hun ok “but no babies inside, come here” og peger mellem sine bryster, her løber det lidt af sporet for mig, og at begynde at diskutere/forhandle med en pige som jeg allerede er inde i falder mig ikke naturligt, så jeg lover hende at jeg nok skal sige til når vi nærmer os klimax. Nu befinder vi (jeg) os i en cowgirl situation og hvor jeg som lovet efter noget tid advarede hende om at der var “babies” på vej, hun hopper af og begynder at rengøre hele midtersektionen med vådservietter altimens den gode gamle bandit stadig pulserer og pumper “babies” ud…. I bagklogskabens klare lys, ville jeg få større fornøjelse ud af at aflevere en sædprøve ved den lokale læge i venteværelset.. Faktum: der var ingen blowjob, der var ingen anden omgang sex, klatten skal afleveres udenfor, alt sammen ting som var en selvfølge med Emmy. Kommer jeg forbi igen ja men jeg stopper ikke. Var det 1500kr værd, på ingen måde. Har jeg taget én for holdet, også i den grad. Her er linket til annoncen https://annoncelight.dk/showad/360756 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minute-man 40 Skrevet 14. April, 2023 Tak for din anmeldelse. Må sige at Diana ser godt nok fræk ud! Wauw flotte bryster. Men indtryk er at indsatsen er håbløs? Jeg går som regel efter B2B med hj - tror du det ville blive en succes med Diana? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 14. April, 2023 Jeg tænker at hun ville være lykkelig for at kunne nøjes med et hj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 14. April, 2023 Jeg synes bare det der med at aftale en hel masser over sms/tlf er formålsløst. For det første skriver man helt sikkert med en der er ringe til både danske og engelske. Måske selve pige eller mamasan. Og de vil jo i det fleste tilfælde bare sige ja, for det drejer sig om penge og få manden lokket til huset. Om hun levere varen, gensyn, eller dårlig anmeldelser er deres sidste bekymring. Men tusind tak for en super god anmeldelse. Den er brugbar og gør netop at jeg venter til Emmy kommer tilbage. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg