Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alle 

kan se at en gammel kending er aktiv igen, nogen der har været forbi det nye sted som ifølge annoncen skulle ligge i Toftlund 

Skrevet

Du får min bedste anbefalinger her. 

Hold dig væk. Kvinden er skingrende skør. 

Skrevet
  • Author

Tak for svar så spilder jeg da ikke min tid på hende. 

Skrevet
weber skrev, for 22 timer siden:

Du får min bedste anbefalinger her. 

Hold dig væk. Kvinden er skingrende skør. 

Ja det har vi hørt før det der.....og du tror ikke det har noget med relationerne at gøre?

Det er som regel min erfaring....

Skrevet
Big3lover skrev, for 31 minutter siden:

Ja det har vi hørt før det der.....og du tror ikke det har noget med relationerne at gøre?

Det er som regel min erfaring....

Gør dine egne erfaringer. Jeg deler mine. 

Skrevet
Jyden50 skrev, den 14.4.2023 at 16:23:

Nogen der har været forbi det nye sted ?

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg havde noget ondt i ryggen efter at have lavet for meget på for kort tid. Og uddannede massører er en mangelvare i weekenderne, så så må man finde noget alternativt.

Jeg har haft øje på Diana i Rødekro siden hun kom på Annoncelight (og ikke for massage - hun ser monster sød ud):

https://annoncelight.dk/showad/368966

Jeg skrev til hende og hørte, om hun gjorde i massage men fik et vrissent "Du er på den forkerte side; søg læge, ikke prostituerede, hvis du har problemer med ryggen!!!!".

Nå - jeg faldt over Pinggy, som reklamerede med massage:

https://annoncelight.dk/showad/366727

List sms frem og tilbage, og afsted det gik.

Hendes sted ligger temmelig indiskret, men var nemt at finde. Op ad trappen var der et rum, som var indrettet som massagerum. Det virkede til at være tiltænkt en lille stue. Det var spartansk og praktisk indrettet.

Jeg forklarede, at jeg havde ondt i ryggen, så det blev en times massage til 500 spir, med forudbetaling kontant.

Massagen startede lidt skævt; jeg var en smule i tvivl om hvor det ville bringe hen, men blev gradvis bedre, og sluttede godt af med knæk og bræk i ryg og nakke, samt en (lille) smagsprøve på Kassap. Jeg blev tilbudt happy ending, men takkede nej. Lige præcis det kan jeg klare bedre og billigere selvB)

Massagen var vel færdig efter godt 50 minutter, og ryggen havde det noget bedre. Vi småsludrede lidt bagefter, og så var det hjem igen.

Hun nævnte, at hun kun er i Toftlund til 1. juli; hun var ikke helt klar hvor det blev derefter.

Jeg har læst lidt blandede anmeldelser af Pinggy, men kan ikke genkende de negative kommentarer.nogle har delt. Jeg kigger i hvert fald forbi næste gang der er brugt for massage, og måske før, hvis der er brug for noget "andet" ^_^

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.