Hop til indhold

Hvornår starter I tiden?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er et meget punktligt menneske hvor tid og præcision er vigtig for mig, også i mit privat liv. Jeg kommer altid til tiden når jeg har aftaler og forventer det samme af andre, selvom jeg efterhånden har lært at der ikke er så mange andre der har det på samme perfektionistiske måde med tid som jeg hehe.

Så derfor har man hos mig betalt for en time, så får man også en time :) 

Jeg skriver altid til mine besøgende "husk at komme til tiden" Kommer de 10 min for tidligt, så starter jeg tiden når tøjet er kommet af. Kommer de 10 min for sent uden at have skrevet i god tid at de er blevet forsinkede, så er tiden startet på aftalt tid. Har man skrevet 10-15 min før at man kommer for sent, så er det okay og vi starter tiden når personen er ankommet. Det er grundet at jeg ser det som respekt for mig og min tid at man lige giver en melding ;)

Når der så skal sluttes af, Så regner jeg med at den betalte time, det er sexdelen. så det at få tøj på igen og lige få en lille hygge sludder inden besøget slutter regner jeg ikke med i den betalte tid. Skulle kunden være færdig med sexdelen inden der er gået en time, så ligger jeg gerne og hygge snakker til tiden er gået, de har jo betalt for min tid ;) 

Hvis der er gang i sexdelen og tiden er ved at løbe ud, så igen fordi jeg er så punktlig, så når der er 2-5 min til at tiden er gået, kan jeg godt finde på at sige at tiden snart er ved at gå hvis han lige vil nå at komme :) jeg siger det i bedste mening, hvis han nu ikke ved hvor lang tid der er gået, så skal han jo ikke gå der fra uden en udløsning ;) 

Jeg kan godt finde på nogle gange, hvis jeg har gang i en rigtig god og hyggelig samtale og ikke har besøg lige efterfølgende, at snakke med en i længere tid end den betalte tid, det er jo bare fordi det er nice for mig og jeg kan godt snakke en del nogle gange hehe :P :D 

Skrevet
otto06 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har dog besøgt en kvinde et par gange hvor hun satte en ære i jeg kom senest 10 min. Efter ankomst - hver gang med et "oh no.." fra hende...

Ja den er ikke go især hvis hun ikke tilbyder flere udløsninger eller du kun kan 1 gang. Det modsatte kan være lige så akavet. Jeg har oplevet nogen hvor jeg trak den og trak den så det kom til at passe med tiden og de så efterfølgende sagde jeg havde håbet på 2 runder/udløsninger. 
Kommunikation er vigtigt eller selv aktivt tage styringen. Det er jo muligt selv at sætte farten op (bede hende sætte farten ned). Men kan godt læse og forstå, at netop den pige har fået nok chancer. 

Skrevet

Tænker altid at tiden starter fra man går ind af døren. Uanset om man skal have bad, børste tænder osv. 

Prøver altid selv at være opmærksom på tiden og komme ud inden tiden er gået. Men det glipper nogle gange, fordi man nyder det eller bare mister tidsfornemmelsen. Har absolut intet imod at få at vide “nu er det altså ud Af vagten, mester”. 

Synes generelt at de piger, som jeg har besøgt, plejer at være søde og rundhåndethed med tiden - så længe det handler om hyggesnak og ikke sex-service. 

Skrevet
Amanduh skrev, den 13.4.2023 at 20:16:

Glædespiger M/K <3

Hvor meget tæller I med i den aftalte tid?

Generelt kan jeg godt lide at tale med mine gæster. Lære dem at kende. Det er en stor glæde at de også har lyst til det. Men især når jeg har en aftale efterfølgende kan det være en udfordring hvis en "mens han tager tøjet på"-samtale bliver meget lang. Jeg begynder at svede og tælle ned: Kan jeg nu nå det hele inden næste gæst kommer? Jeg har haft nogen der sad og snakkede i over en halv time. Og når folk sidder i bar røv og uldsokker, så kan man ikke vise med kropssproget at nu går vi mod døren, så er det ved at være tid.

Hvordan håndterer I andre sådanne situationer på en venlig måde? Trækker I tid fra de gæster som I ved taler virkelig længe?

Og hvor meget tæller med i den aftalte tid? Starter uret når hoveddøren åbner? Når I smider tøjet?

Jeg vil gerne høre jeres overvejelser og erfaringer <3

Det er vel et spørgs mål om at afsætte tid nok imellem gæsterne?

Det er vel osse et spørgs mål om at kende gæsterne? Stamgæsters vaner kender man vel efter hånden. Nogle vil sludre og andre er mere tavse.

Jeg kommer et sted hvor både det ene og det andet går. Har pigen god tid er det ikk noget problem men hvis tiden brænder på begynder hun bare så småt at tage tøj på. Det er vel et signal de fleste fatter?

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 13.4.2023 at 21:25:

jeg er et romantisk snakkeøre, der elsker forspil og  interesserer mig for mennesker. Især piger.

Ku' ikke ha' udtrykt det bedre .... 
Sådan har jeg det osse ... - 
For mig breder det sig ud over mange områder af mit liv, det at være sammen med kvinder - også yngre kvinder - har fyldt meget .. 
Lidt et paradoks at mit kærlighedsliv gik helt i stå efter min skilsmisse .. 
Men på den anden side, så ville det nok ikke være nemt at være kæreste med mig, fordi jeg i så høj grad nyder kvinders selskab ... 

Mit forhold til kvinder er dybt kompliceret, derfor giver det også en del spekulationer og skrupler at besøge GP'ere ... 

Signor Cuoco skrev, den 13.4.2023 at 21:25:

Jeg skriver dette vel vidende, at nogle af de mere negative skribenter herinde sikkert vil fare i tasterne og hævde, at jeg fedter for pigerne. Og at jeg tror jeg er noget. Men det er ikke kun noget, jeg tror. Jeg ved det jo. På godt og på svagt. Ingen er perfekte. Selverkendelse.

Jeg tror ikke de forstår os.
Mange - måske de fleste - har en anden tilgang til at besøge pigerne, end f. eks. jeg har .. 
Og så er der en del der gerne vil være 'forbrugerbeskyttelses-politi' ...

Redigeret af sneræven

Skrevet
Amanduh skrev, for 14 timer siden:

Han kan tale i en hel time, en konstant talestrøm som man decideret skal afbryde, hvis man vil have et ord indført. Stiller han et spørgsmål får man max en sætning eller to til at svare før monologen genoptages. Efter en "sam"tale med ham føles det som om man er blevet kørt over af et tog, man er helt blæst bagover af alle de informationer og indtryk.

:D:D:D:D
Uuuhh ... KENDER typen ... KENDER typen ... 
To af slagsen - i min nære omgangskreds ... 

Een ting er at de snakker rigtig, rigtig meget - især den ene.
Men de tænker begge to i associationer ... 
Så hvis man stiller et meget konkret spørgsmål, følger der en laaaaang udredning hvor de springer rundt i alle mulige forskellige krinkelkroge hvor man tænker .. hva' fa'en har dét nu lige at gøre med det jeg spurgte om ... 
Efter et par timers snak med dem kan jeg også føle mig fuldstændig søsyg og rundtosset ...

Men ret skal være ret - jeg har selv mere end en rem af huden ... 
Når man først rammer bestemte emner, så snakker jeg - meget - og kunne sagtens snakke folk under bordet ... :D:D
Men jeg synes jeg er rimelig god til at disciplinere mig ... er også et krav, med det job jeg havde ... 

Og bare rolig .. jeg er aldrig gået 'snakke-amok' hos en GP ... det er fordi det tager tid at 'tune sig ind' på hinanden, og det afhænger meget af emne og situation, om jeg sådan går 'high-speed' ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author

Mht det at afsætte "tid nok" mellem hver gæst, så har det i min tid som selvstændig udviklet sig til at jeg minimum har en time mellem hver gæst. Det burde altså være nok til oprydning, udluftning, bad og forberedelse til næste gæst. Men går der så 5-10 minutter før man kommer i gang og en halv time efterfølgende med snak... Så er der ikke meget tilbage af den time. Og en time burde altså være nok. På klinik står folk jo nærmest i kø nogle gange. Jeg har decideret løbet på gangene med undertøj og stiletter flagrende fordi jeg skulle i et hurtigt lynbad mellem to gæster. En time kan simpelthen ikke være for kort tid. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, den 14.4.2023 at 08:51:

Det nuancerer jo netop hvor forskelligt det kan være. 
Hvis vi skærer helt ind til benet. Handler det som med alt andet om forventnings afstemning. 
Jeg ville aldrig lade kunderne sidde og vente på mig efter ankomst. Mange af dem planlægger også efter hvad de kan nå, hvornår de selv skal videre til andre planer. 
At min nedtælling starter når jeg åbner døren (med andre ord til den tid vi har aftalt) er også en signal værdi. De ved, at kommer de for sent har de mindre tid. 
Imponerende det fungere for dig. Mine regler/arbejdsmetoder er tilpasset gennem årene og min erfaring var at når tiden først startede når de var ankomme og klar. Kunne de jo roligt komme for sent det var uden betydning for dem. Og så kunne det netop give stress til næste. 
Men vi vælger jo selv hvad der fungere bedst for os. Bare vigtigt kunderne også ved hvad de kan forvente. 

Jeg har godt nok meget, meget sjældent, efterhånden gæster der kommer for sent.. Og hvad angår min erfaring, med at lige tage en hurtig skyller inden det sjove det er, at mine gæster faktisk sætter enorm pris på det.. Det betyder at han har hørt mig bruse i hvertfald understellet, og derved ved vi begge helt 100% at jeg er ren.. Jeg tror at tanken omkring hygiejne bare et eller andet sted ligger i baghovedet ved de fleste mennesker når de skal til at have sex.. Jeg har prøvet at sætte mig i mine gæsters sted og der ville jeg også have tanken "Jeg håber hun er ren" hvis det var mig der sad på den anden side.. Indtil videre har jeg kun oplevet positiv feedback fra mine gæster, på nær en enkel eller 2 gange hvor gæsten har bedt mig være hurtig da han skulle videre til en anden aftale bagefter, hvilket vel egentlig heller ikke er negativ feedback, men nok nærmere information.. 

Og jeg er 100% enig i at vi alle vælger den måde der passer os bedst hvilket jo er noget af det skønneste ved denne branche..

Skrevet
Amanduh skrev, den 14.4.2023 at 09:10:

Personligt er jeg introvert og har behov for en stille stund for mig selv til at lade op mellem hver gæst

Det er jeg bestemt også.. På rigtig mange parameter dog med noget sikkert ADHD indblandet hvilket komplicerer det hele en smule:lol:.. Det er dog netop grunden til at jeg normalt har en time mellem mine gæster.. Jeg har en kollega der haaaader det ved mig fordi når vi arbejder sammen tilbyder vi trekanter og der kan hun jo så godt spørge mig "Hvornår har du næste ledige tid" og så kan jeg finde på at sige "Jeg har en gæst her klokken 12.30 til 30 min og klokken er 11.00 nu så jeg ville være klar klokken 14.00" hvilket jo aldrig er tidligt nok til en "her og nu" booking:ph34r::lol:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Det er jeg bestemt også.. På rigtig mange parameter dog med noget sikkert ADHD indblandet hvilket komplicerer det hele en smule:lol:.. Det er dog netop grunden til at jeg normalt har en time mellem mine gæster.. Jeg har en kollega der haaaader det ved mig fordi når vi arbejder sammen tilbyder vi trekanter og der kan hun jo så godt spørge mig "Hvornår har du næste ledige tid" og så kan jeg finde på at sige "Jeg har en gæst her klokken 12.30 til 30 min og klokken er 11.00 nu så jeg ville være klar klokken 14.00" hvilket jo aldrig er tidligt nok til en "her og nu" booking:ph34r::lol:.. 

Jeg genkender noget her. Mit kontrolgen, kalender-kontrolfiks, pausebehov, show-must-go-on-tilstand....er det mon også ATP, APPS, OECD, FAQ...whatever? Men mange udbryder i alt fald.....har du en diagnose?:huh: ...øh, ja sikkert. Men jeg lever jo også af den/det<3

Skrevet

Der vil jeg da godt blande mig som gæst.

Jeg forventer bad er en service uden for tiden. Der står også tit "mulighed for bad" så regner ikke med det er med.

Desuden tænker jeg at hvis man har bestilt 15 minutter, og der så skal tages 5 minutter væk til bad i hver ende, er der ikke meget tilbage :D

Tiden starter når man rammer sengen. Eller evt starter seksuelle ting før/ved siden af sengen. Også bare varme op kyssen. (Heri ikke velkomstkysset i døren)

Når tiden er gået. Så rejser man sig som gæst fra sengen og går i bad. Selvom man ikke er færdig. Skynder sig i bad 5 minutter. Og så skrider man.

Har jeg total misforstået, så ret mig gerne. Det kan faktisk godt være tilfældet, for de sidste 7 besøg på 1.time har jeg tænkt, nu er der gået 30 minutter når pigen siger. Tiden er gået. Jeg er så træt af at blive snydt på den konto.

Redigeret af Mr Comeagain

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

Og hvad angår min erfaring, med at lige tage en hurtig skyller inden det sjove det er, at mine gæster faktisk sætter enorm pris på det..

Som gæst, er det også en stor fordel, fordi man får god tid til at falde lidt ned og få jordforbindelse ... 
Det er rart for mig, også fordi jeg som regel har tumlet en del rundt med tog, busser og halv- eller hellange spadsereture undervejs til et besøg ... 

Nogle steder oplever jeg, at starten er lige lidt for hovedkuls ... ;), og at pigen kan have ret kort tid mellem besøgene, som @Amanduh beskriver det ... 
Det er træls, men det kan dog osse gi' nogle pudsige oplevelser, en gang imellem ... 

Skrevet
Mr Comeagain skrev, for 6 timer siden:

Der vil jeg da godt blande mig som gæst.

Jeg forventer bad er en service uden for tiden. Der står også tit "mulighed for bad" så regner ikke med det er med.

Desuden tænker jeg at hvis man har bestilt 15 minutter, og der så skal tages 5 minutter væk til bad i hver ende, er der ikke meget tilbage :D

Tiden starter når man rammer sengen. Eller evt starter seksuelle ting før/ved siden af sengen. Også bare varme op kyssen. (Heri ikke velkomstkysset i døren)

Når tiden er gået. Så rejser man sig som gæst fra sengen og går i bad. Selvom man ikke er færdig. Skynder sig i bad 5 minutter. Og så skrider man.

Har jeg total misforstået, så ret mig gerne. Det kan faktisk godt være tilfældet, for de sidste 7 besøg på 1.time har jeg tænkt, nu er der gået 30 minutter når pigen siger. Tiden er gået. Jeg er så træt af at blive snydt på den konto.

Hvis du altid bader både før og efter så det nok fordi pigen starter jeres tid når du kommer ind af døren eller som andre dejlige damer fortæller i tråden, når tiden slår 12.30 hvis din booking var til 12.30 og så din tid gået når klokken er 13.30.. Tidspunktet var bare et eksempel..

Skrevet

jeez der er mange typer går normalt før tid tror kun jeg har overskredet det en enkelt gang men hun snakkede også som et vandfald :D

om der er gået 47 eller 59,9min kan sgu da være ligegyldigt hvis det var en god oplevelse

ja jeg bliver også irriteret hvis krampen siger tiden er gået efter 35 min når du har booket en time men pyt så kommer jeg aldrig igen og måske får hun en knap så venlig kommentar med herinde hvilket trods alt er fair hvis hun forsøger og snyde nu kan det jo smutte uden det er bevist

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 15.4.2023 at 21:20:

Jeg har godt nok meget, meget sjældent, efterhånden gæster der kommer for sent.. Og hvad angår min erfaring, med at lige tage en hurtig skyller inden det sjove det er, at mine gæster faktisk sætter enorm pris på det.. Det betyder at han har hørt mig bruse i hvertfald understellet, og derved ved vi begge helt 100% at jeg er ren.. Jeg tror at tanken omkring hygiejne bare et eller andet sted ligger i baghovedet ved de fleste mennesker når de skal til at have sex.. Jeg har prøvet at sætte mig i mine gæsters sted og der ville jeg også have tanken "Jeg håber hun er ren" hvis det var mig der sad på den anden side.. Indtil videre har jeg kun oplevet positiv feedback fra mine gæster, på nær en enkel eller 2 gange hvor gæsten har bedt mig være hurtig da han skulle videre til en anden aftale bagefter, hvilket vel egentlig heller ikke er negativ feedback, men nok nærmere information.. 

Og jeg er 100% enig i at vi alle vælger den måde der passer os bedst hvilket jo er noget af det skønneste ved denne branche..

Renlighed er helt sikkert noget af det vigtigste for mig også - elsker lyden af en kvinde i bad, mens man selv ligger nøgen på sengen og bliver tør efter ens eget bad. Uhm!

Rækkefølgen kan også være omvendt.

Jennifer, du lyder som du har fat i den lange ende :wub:

Redigeret af Dristige
stavefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.