Hop til indhold
Guest PeterWillson

Julie - Daddys lille Nymfo

Recommended Posts

Holmjens skrev, den 12.4.2023 at 17:13:

Jeg havde en aftale med hende i morges kl. 08. Vi havde haft god og hurtig kommunikation over sms flere gange de seneste to dage. I morges var der desværre intet svar og måtte derfor aflyse da jeg holdt derude og ikke kendte lejlighedsnr. Hun har ikke svaret på mine beskeder i dag. 

Jeg har efterhånden prøvet det nogle gange med morgentiderne. Det er desværre ikke alle piger der er lige pålidelige…

Havde en lignende oplevelse. Fik en aftale på plads om aften. Holdt i nærheden af en adresse i Slagelse 5min før. Skrev at hun bare skulle sige til når hun var klar. Der kom et svar retur fra hendes veninde, at Julie havde drukket for meget vin, og var faldet i søvn. Heldigvis havde jeg kun en lille halvtimes kørsel  hjem på motorvejen, men mega skuffende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har hun været på Sjælland?! Jeg må holde mig mere opdateret! Nogen der ved hvornår hun kommer igen?

Svarede hun omkring at være faldet i søvn senere/dagen efter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 2 timer siden:

Så en annonce i går på annoncelight, hvor Julie var sammen med Celina (Kim K):unsure:

Jeg troede ellers ( Kim K ) var stoppet helt.

Det er godt nok længe siden jeg har set hende annoncere......:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Julie igår til en 45 mins hyggestund i aaleren og kan kun tale for mig selv men Damn det var en fræk oplevelse..

Startede lidt skævt ud , hun virkede lidt træt og ikke 100% oplagt men da hun fik et par mins lige til at gøre sig klar og lidt small talk med hende , så skal jeg sku sige at hun "vågnede" op og vi kom ALT igennem som var aftalt og tror sku hun kunne kneppe en ihjel hvis hun ville :) så herfra bliver det helt sikkert til et JA TAK til at besøge hende igen.

Go'weekend til jer alle :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danishman skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen som ved hvor Julie optræder næste gang? Må snart besøges

Klik ind på annoncelight og søg. 
hun er aktiv og kan besøges 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 20.5.2023 at 08:06:

Så en annonce i går på annoncelight, hvor Julie var sammen med Celina (Kim K)

Sikker? På det var hende. Fotos, beskrivelsen, navnet? Og så blev den slettet. Hun var jo ret aktiv og stoppede så pludselig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...