LystTilSM 98 Skrevet 10. April, 2023 Ved ikke om emnet har været oppe før, men tager det under alle omstændigheder op igen så Mit indlæg går nok mere på valg af dominaer, men indlæg om GPer er mere end velkommen, ligesom jeg håber på indlæg fra GPer og Dominaer Hvor stor betydning har kommunikationen mellem en endnu ikke besøgt domina og jer før I vælger at lave en aftale med hende. Hurtig svar tid? Hvad er vigtigt at få afklaret? Mere end bare ja/nej svar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 10. April, 2023 God kommunikation og hurtig svartid, helst inden for et døgn, betyder alt for mig. Vigtigt at få afklaret, om damen overhovedet kan eller vil hjælpe mig med mine fantasier. Snak om prisen er mindre vigtigt, dog ikke helt uden betydning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 243 Skrevet 10. April, 2023 Tak for du tager det op. Ligesom i kan vælge blandt os, Alm glædespige, Domina, erotisk massør mm kan vi også vælge fra ved jer. Det gør jeg selv, synes det er vigtigt med en god dialog inden jeg lukker en aftale ind i mit eget private hjem. som jeg skriver er det massage til Glentlemen synes jeg en virker umoden/uhøflig er han/hun ikke velkommen hos mig. Forsat god anden påskedag til jer knus Coco 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4149 Skrevet 10. April, 2023 Det værste er ikke at få svar. Jeg kan fint acceptere, at det jeg ønsker, ikke-religiøse noget pigen kan eller vil imødekomme, men jeg regner da med et pænt svar, når jeg selv har skrevet en venlig forespørgsel. Min største succes var hende, jeg skrev en lang besked til på dansk - og fik et fint imødekommende svar på engelsk. Vi har stadig kontakt efter mange år… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 10. April, 2023 Samme oplevelse her. Bliver ked af det, når jeg ikke får svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 243 Skrevet 13. April, 2023 Tror mange glædes piger ikke svare på de sms hvor der kun står “Hej” Eller som “hvad er adr” eller som “hvad kan jeg få uden gummi” Modsat når vi får sms som “Hej pigen navn” Kan jeg bestille en tid til X ydelse af X varighed. Jeg kan fra kl X til kl Y. Mvh X dit navn. “ det er ikke en lang sms men viser høflighed, gør sig umage “Hej Nille. Jeg har ses din annonce, tiltaler mig. Jeg ønsker en time massage / halv time kærestesex. Jeg kan fra kl 16 til 17:30 er det muligt. Du må ikke sms efter kl 18. Kh Ole bolle Hej Sus. Har ses du ikke er på i dag, er det evt muligt at lave en aftale nu til på Xdag Du må gerne sms hele dagen, eller i morgen med svaret. Jeg ønsker en time af XYdelse den du skriver om, evt med XX hvis det kan lade sig gøre. Hilsen Hr Hansen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4149 Skrevet 13. April, 2023 Jyske Coco Erotik massør skrev, 1 time siden: Tror mange glædes piger ikke svare på de sms hvor der kun står “Hej” Eller som “hvad er adr” eller som “hvad kan jeg få uden gummi” Modsat når vi får sms som “Hej pigen navn” Kan jeg bestille en tid til X ydelse af X varighed. Jeg kan fra kl X til kl Y. Mvh X dit navn. “ det er ikke en lang sms men viser høflighed, gør sig umage “Hej Nille. Jeg har ses din annonce, tiltaler mig. Jeg ønsker en time massage / halv time kærestesex. Jeg kan fra kl 16 til 17:30 er det muligt. Du må ikke sms efter kl 18. Kh Ole bolle Hej Sus. Har ses du ikke er på i dag, er det evt muligt at lave en aftale nu til på Xdag Du må gerne sms hele dagen, eller i morgen med svaret. Jeg ønsker en time af XYdelse den du skriver om, evt med XX hvis det kan lade sig gøre. Hilsen Hr Hansen Jeg er enig i, at man skal holde en sober tone, me. Selv om man har gjort det, er der ingen garanti for et svar. “Hej Xx, jeg har set, at du tilbyder rollespil. Jeg har en fantasi om, at du “et eller andet” og jeg “noget andet” (eventuelt flere mulige scenarier med samme udgangspunkt (fx. aldersforskel))”. Herudover forslag til varighed og forespørgsel om ca.-pris på dette rollespil. I stedet for at reagere med total tavshed kræver det ikke meget at svare: “Hej Xy tak for din sms/mail. Det rollespil du efterspørger ønsker jeg ikke at indgå i. Held og Lykke med fortsatte søgning”. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 17. April, 2023 Aller øverst i min annonce, Beder jeg om at annoncen læses helt inden man tager kontakt. Derudover har jeg også et bestemt ord man skal tilføje en sms således at jeg ved at man som kunde har taget sig tid til lige at læse lidt om mig. Får jeg så en sms der ikke indholder ordet eller antydningen til at annoncen ikke er læst, så svare jeg ganske simpelt ikke. Beklager skønne mænd, men rigtig mange af os, især danske, kvinder ser gerne i lige bruger bare 2 min på at læse annoncen igennem. Der står som regel en del vigtig info❤️ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4805 Skrevet 17. April, 2023 Frodige Misser skrev, for 1 time siden: Derudover har jeg også et bestemt ord man skal tilføje en sms således at jeg ved at man som kunde har taget sig tid til lige at læse lidt om mig. Godt tænkt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg