m64m 5 Skrevet 9. April, 2023 Hvis man skal prøve en trekant med 2 glædespiger, der virkelig ved hvad det vil sige at give en god og fræk trekantoplevelse, hvem skal man så gå til, i området mellem Aarhus og Kolding? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 891 Skrevet 9. April, 2023 (edited) m64m skrev, for 46 minutter siden: Hvis man skal prøve en trekant med 2 glædespiger, der virkelig ved hvad det vil sige at give en god og fræk trekantoplevelse, hvem skal man så gå til, i området mellem Aarhus og Kolding? Det er svært- da kun få piger altid er her- de fleste kommer og går. Jeg har ellers prøvet det to gange- første gang med to danske piger og der var rigtig godt da jeg havde virkelig god kemi med begge. Jeg havde været med begge før -men hver for sig. Den anden gang jeg prøvede var der med to andre GPer og dengang var der ikke en god oplevelse- pigerne kiggede hele tiden på uret og der var en del ting som man ikke måtte eller ting som foregik på kommando. Hvis jeg var dig så ville jeg prøve at være med den GP du mest er tiltrukket til først -så kan du se om kemien til en eventuelt trekant er der. Desværre er der få lækre piger i Jylland som tilbyder et trekant. Redigeret 9. April, 2023 af Le courvoisier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 9. April, 2023 m64m skrev, 1 time siden: Hvis man skal prøve en trekant med 2 glædespiger, der virkelig ved hvad det vil sige at give en god og fræk trekantoplevelse, hvem skal man så gå til, i området mellem Aarhus og Kolding? DinaG tilbyder det engang imellem med en anden pige, når de er samtidig i bl.a. Esbjerg. Julie tror jeg hun hedder? Der reklamerer de med ægte pigesex er en del af pakken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg