Hop til indhold

Deity Bastet - nogen der har prøver

Featured Replies

Skrevet
yrghh skrev, for 9 minutter siden:

@TheLion Jeg kan ikke helt finde ud af, om du drejer ordene med vilje eller om det er fordi jeg skriver for kryptisk, for det ser ud som om, du bevidst tiltvinger en anden mening end den jeg udtrykker. Jeg giver dig dog ret i at debatter, som ikke vedrører emnet bør allokeres til Generelt.

Har du i øvrigt selv mødt Deity Bastet og kan sige noget relevant? Eller kommenterer du bare for at afspore tråden for derefter at proklamere, at andre skal stoppe med det?

Kan ikke svare, da jeg ikke ønsker problemer med EG. Henviser til f.eks. generel debat.

God dag :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 3 minutter siden:

Kan ikke svare, da jeg ikke ønsker problemer med EG. Henvises til f.eks. generel debat.

God dag :)

Du kan da sagtens svare på spørgsmålet om du har erfaringer med pigen. Det er ret simpelt enten ja eller nej.

Det er bedre end at svare at du ikke kan svare, hvilket er decideret kontradiktorisk. Og et ja eller nej i Generelt vil være temmeligt forvirrende og ude af kontekst.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.