Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Muggi skrev, den 4/24/2023 at 8:40 PM:

I think you hit the spot when you ask in your comment whether there are masterminds behind it. I myself passed by the place and at the door stood a pure young lady who welcomed me. I decided in a split second to go again. It is typically Romanian or down there from pure young poor girls who are brought up here to DK and have to have sex with lots of men for no money. It screams to heaven those prices. It's cold business and I'm convinced that the girls don't get very much of that money. Unfortunately :(

Jeg er rumænsk. I Rumænien er 30 minutter 220 kroner, så det er måske grunden.

Skrevet
rick621 skrev, for 12 timer siden:

Jeg er rumænsk. I Rumænien er 30 minutter 220 kroner, så det er måske grunden.

Og så skal pigerne være tilfreds med minimal indkomst, mens BIG MAFIA DADDY scorer alle pengene??

Det gør det ikke ret meget bedre, det argument du kommer med @rick621

Skrevet
Where2 skrev, den 23.4.2023 at 15:27:

Jeg besøgte hende forleden for 15 minutes session en lørdag aften og stedet er slet ikke diskret. Hendes mobil 

Var tændt og forstyrrende. Ingen gentagelser 

Hvis man er til "freeuse" kan det vel være ret fedt :)

Hvis ikke, ja. Så øv.

M.

Skrevet
Muggi skrev, for 14 timer siden:

And then the girls have to be content with minimal income while BIG MAFIA DADDY scores all the money??

That doesn't make it much better, the argument you make@rick621

Jeg ved ikke. Bare spekulerer.

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Jeg var forbi Andra igen igen i mandags…jeg er ret glad for hende og der er vel efter 6-7 besøg en form for gensyns glæde :) 

Jeg er vild med hendes ungdommelighed og så hendes ansigtsudtryk når jeg penetrerer hende :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.