Hop til indhold
pablo1234

Er der en der har prøvet at være hos Sonja før?

Recommended Posts

Jeg besøgte Sonja sidste år. Annoncen du linker til er udgivet under en ny profil på annoncelight, men navn, billeder og ordlyd af annonceteksten er alle identiske med tidligere annoncer, så jeg vil tro den er god nok. 

Billederne lyver ikke. Sonja er en køn og venlig, slank, ung dame med store, naturlige bryster. Taler fint engelsk.

Det er for længe siden at jeg besøgte hende, til at jeg kan beskrive mødet i detaljer, men hun leverede en OK service, uden at jeg dog husker den som prangende. 

Her er links til en række ældre anmeldelser:

Giv gerne en opdateret anmeldelse, hvis du besøger hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sema skrev, for 18 timer siden:

Ser lidt fake ud

Tag chancen og prøv det af.

Ik betal noget på forhånd 

Hun er ikke fake. billederne er også af hende.

Hun er så ment også en sød og venlig pige. 

Har været her en del år efterhånden.

Hun forlanger hellere ikke forud betaling. 

Redigeret af TT123

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er absolut ikke specielt lækker og hendes bryster er meget lange. Der er en grund til at billederne er lettere sløret. Og så er hun en ret kedelig oplevelse.

Redigeret af m64m

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes

Vi kan ha forskellige meninger om hvad gode bryster er. Jeg vild med sådan et par naturlige patter. Har været sammen med sonja tre gange og var tilfreds alle gange. Sidste gang ca 8 måneder siden. hun er også dejlig stram, og smuk, og så åbner hun døren i sexet undertøj. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...