Guest victor_aarhus Skrevet 7. April, 2023 OMG - I’m in love https://annoncelight.dk/showad/368304 Her en sen fredag aften - alene i Aarhus og jeg måtte have sex - og massage efter en lang dag med tungt havearbejde Jeg forstod ikke helt adressen men hun kunne guide mig til et særligt punkt og så hentede hun mig - vild service - et lille kys og tilbage til en helt ren og fin kælder - vi aftalte en halv time og jeg fik alt hvad jeg drømte om af kvinden på billederne - små skønne bryster og stærk fitnesskrop der ledte tankerne tilbage til Lille Julie (hvis I husker hende) - da hun red mig vildt godt og så fik jeg BJ og prostata til afslutning - wauw wauw wauw kommer helt sikkert igen pas på hende - hun er ung og studerende Bh Victor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 891 Skrevet 8. April, 2023 victor_aarhus skrev, for 12 timer siden: OMG - I’m in love https://annoncelight.dk/showad/368304 Her en sen fredag aften - alene i Aarhus og jeg måtte have sex - og massage efter en lang dag med tungt havearbejde Jeg forstod ikke helt adressen men hun kunne guide mig til et særligt punkt og så hentede hun mig - vild service - et lille kys og tilbage til en helt ren og fin kælder - vi aftalte en halv time og jeg fik alt hvad jeg drømte om af kvinden på billederne - små skønne bryster og stærk fitnesskrop der ledte tankerne tilbage til Lille Julie (hvis I husker hende) - da hun red mig vildt godt og så fik jeg BJ og prostata til afslutning - wauw wauw wauw kommer helt sikkert igen pas på hende - hun er ung og studerende Bh Victor Det lyder godt- Ved du hvor hun er fra? Er hun den søde type? Vil du beskrive din oplevelse som GFE? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 862 Skrevet 8. April, 2023 Og flere spørgsmål, @victor_aarhus: Hvor fit er hun - markeret mave, muskuløs bagdel? Eller bare sådan mere almindelig slank? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest victor_aarhus Skrevet 8. April, 2023 Le courvoisier skrev, for 3 timer siden: Det lyder godt- Ved du hvor hun er fra? Er hun den søde type? Vil du beskrive din oplevelse som GFE? Tak Hun er super sød og absolut GFE ( men alt med kondom - heldigvis) - tror hun sagde Polen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest victor_aarhus Skrevet 8. April, 2023 ChoosyVery skrev, for 2 timer siden: Og flere spørgsmål, @victor_aarhus: Hvor fit er hun - markeret mave, muskuløs bagdel? Eller bare sådan mere almindelig slank? På forhånd tak. Hun er stærk - og derfor også super stramme baller - hun er ikke tynd tynd - mere sporty sporty Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 969 Skrevet 8. April, 2023 Jeg har også haft besøgt hende. Hun er sporty og rigtig sød. Polsk sportspige, som er god til GFE. Eneste jeg manglede, var en smule mere bryst, men hun kan levere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1135 Skrevet 8. April, 2023 Det ligner utrolig meget hende der tidligere kaldte sig Samantha og var utrolig hysterisk med at man ikke måtte røre ved gummiet eller give blow selvom det var med i prisen? Data på pigen er nøjagtig de samme, dog har hun ikke ansigtsbillede på denne gang? Nogen der kan be eller afkræfte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 891 Skrevet 8. April, 2023 (edited) Jeg har besøgt Emma. Hun er en meget cute og smilende pige og med en virkelig stram krop. Lækker bj og GFE sex fra start til slut. Jeg kan godt tænkt mig at besøge hende igen. Redigeret 8. April, 2023 af Le courvoisier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 8. April, 2023 Uden du selvfølgelig skal afsløre den præcise adresse, men hvor er hun ca. placeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest victor_aarhus Skrevet 9. April, 2023 Ham der gutten skrev, for 17 timer siden: Uden du selvfølgelig skal afsløre den præcise adresse, men hvor er hun ca. placeret Ring til hende Men ja … i nærheden af universitetet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 38 Skrevet 9. April, 2023 MrLovaLova skrev, den 8.4.2023 at 16:37: Det ligner utrolig meget hende der tidligere kaldte sig Samantha og var utrolig hysterisk med at man ikke måtte røre ved gummiet eller give blow selvom det var med i prisen? Data på pigen er nøjagtig de samme, dog har hun ikke ansigtsbillede på denne gang? Nogen der kan be eller afkræfte? Hej. Data og den måde annoncen og priser er på er ligesom Samantha. Men hvis hende her ikke var panisk med at holde på gummiet er det ikke Samantha. Hvis det er skal jeg ud og give hende det jeg ikke måtte sidst i december. Det har hun tilgode …… for fanden hun tænder mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gusse 52 Skrevet 11. April, 2023 Jeg er enig super oplevelse, skal helt sikkert igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 178 Skrevet 11. April, 2023 Hun ser fræk ud. Vil hun gerne slikkes ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 38 Skrevet 11. April, 2023 Hfyr skrev, for 10 timer siden: Hun ser fræk ud. Vil hun gerne slikkes ? Nej det gør hun ikke. Heller ikke imod betaling jeg har prøvet til men nixen bixen og hun har ellers en lækker stram en jeg måtte bruge finger med condom men det er ikke helt nok for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 178 Skrevet 12. April, 2023 Lille-per skrev, for 8 timer siden: Nej det gør hun ikke. Heller ikke imod betaling jeg har prøvet til men nixen bixen og hun har ellers en lækker stram en jeg måtte bruge finger med condom men det er ikke helt nok for mig Mener du Emma, eller hende Samantha som du skriver om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 38 Skrevet 15. April, 2023 Hfyr skrev, den 12.4.2023 at 06:56: Mener du Emma, eller hende Samantha som du skriver om? Undskyld. Jeg talte om Samantha med gummi på finger. Hun var vildt sød og jeg ville gerne have haft hende med hjem i topboksen men slikkes ville hun ikke. Da jeg spurgte Emma i sidste uge blev hun mopser og ville blokere mig. Der er da næsten ikke noget bedre en en 69 og et par stramme baller som hendes ,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 862 Skrevet 18. April, 2023 (edited) Lille-per skrev, den 9.4.2023 at 23:02: Hej. Data og den måde annoncen og priser er på er ligesom Samantha. Men hvis hende her ikke var panisk med at holde på gummiet er det ikke Samantha. Hvis det er skal jeg ud og give hende det jeg ikke måtte sidst i december. Det har hun tilgode …… for fanden hun tænder mig Det gad jeg også godt vide: Samantha gider jeg ikke besøge igen, men denne type pige tænder også mig. Så hvis Emma er ny, så får hun en chance. Hvis hun er den samme Samantha bare med nyt navn, så går jeg et andet sted hen. Jeg kan dog se at Emma her tilbyder Black Kiss - det mener jeg ikke slikkeforskrækkede Samatha gjorde. Er der nogen der kan be- eller afkræfte, at det er den samme pige? Redigeret 18. April, 2023 af ChoosyVery Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1135 Skrevet 18. April, 2023 ChoosyVery skrev, 1 time siden: Det gad jeg også godt vide: Samantha gider jeg ikke besøge igen, men denne type pige tænder også mig. Så hvis Emma er ny, så får hun en chance. Hvis hun er den samme Samantha bare med nyt navn, så går jeg et andet sted hen. Jeg kan dog se at Emma her tilbyder Black Kiss - det mener jeg ikke slikkeforskrækkede Samatha gjorde. Er der nogen der kan be- eller afkræfte, at det er den samme pige? Jeg kan ikke bekræfte, men jeg er næsten helt sikker på det er den samme pige. Billederne ligner fuldstændig, data og annonce er magen til Samanthas. Jeg springer over. For dem der ikke ved hvad det drejer sig om er her er link til Samanthas anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest victor_aarhus Skrevet 18. April, 2023 MrLovaLova skrev, for 7 timer siden: Jeg kan ikke bekræfte, men jeg er næsten helt sikker på det er den samme pige. Billederne ligner fuldstændig, data og annonce er magen til Samanthas. Jeg springer over. For dem der ikke ved hvad det drejer sig om er her er link til Samanthas anmeldelse Jeg har nu læst om Samantha og kan slet ikke genkende den beskrivelse - men hvem ved - måske er hun bare blevet ældre og mere moden. Jeg havde fingre halv inde og ingen nervøsitet omkring kondom - men rigtigt nok - jeg slikkede hende ikke - men kun fordi jeg ikke har lyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg