Hop til indhold

Recommended Posts

Nydelsen skrev, for 50 minutter siden:

Kat er et besøg værd, altid søde og rare piger, så dem der udtaler sig negativt omkring hende burde skamme sig....

Et link ville være nice;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Skamme sig?? Hvis nogen skulle skamme sig så kig lige indad. 

Den kvinde er værre end skrald. Tjener penge på andre prostitution. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Nydelsen skrev, den 6.4.2023 at 12:35:

Kat er et besøg værd, altid søde og rare piger, så dem der udtaler sig negativt omkring hende burde skamme sig....

Der er ikke noget negativt at sige ud over at man risikere en kort snak med politiet. Men laver man intet ulovligt - så er man "home free"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Maleren86 skrev, for 7 minutter siden:

man risikere en kort snak med politiet

Den oplysning kræver en uddybelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Den oplysning kræver en uddybelse!

Ja det syntes jeg også.  Men han er jo nok betjent.  Eller generelt sur på pigerne. 
Ha en go aften….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 7 timer siden:

Der er ikke noget negativt at sige ud over at man risikere en kort snak med politiet. Men laver man intet ulovligt - så er man "home free"

Det er du altså nødt til at uddybe for det er altså meget skadende for deres forretning, hvis det er noget du finder på. Jeg havde planlagt at besøge dem, men nu er det streget af indtil du uddyber dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
HardWorker skrev, for 9 timer siden:

Det er du altså nødt til at uddybe for det er altså meget skadende for deres forretning, hvis det er noget du finder på. Jeg havde planlagt at besøge dem, men nu er det streget af indtil du uddyber dig. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/166445-pigerne-p%C3%A5-sydfyn/#comment-1489408

 

Jeg var forbi på et tidspunkt hvor der holdte 2 civile, så trillede blot videre og skippede min aftale.

Det var da de var i sommerhuset på Thurø.

Jeg tænker sagasex, sexdrive og nydelsen også kender lidt til det, da de virker meget involveret i foretagendet 

Det betyder naturligvis ikke at politiet holder der dagligt og jeg skal da klart ud at besøge SagaKat igen.

Redigeret af Maleren86

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 12 timer siden:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/166445-pigerne-p%C3%A5-sydfyn/#comment-1489408

 

Jeg var forbi på et tidspunkt hvor der holdte 2 civile, så trillede blot videre og skippede min aftale.

Det var da de var i sommerhuset på Thurø.

Jeg tænker sagasex, sexdrive og nydelsen også kender lidt til det, da de virker meget involveret i foretagendet 

Det betyder naturligvis ikke at politiet holder der dagligt og jeg skal da klart ud at besøge SagaKat igen.

Jeg har intet med foretagendet, som du kalder det, at gøre. Jeg er blot en kunde, en tilfreds en af slagsen, nuvel, men den dag det bliver forbudt, så skyd mig.

Indtil da, vil jeg gerne have mig sådanne injurierende påstande frabedt.

Jeg vil ikke kaste mig ud i at gisne om dit motiv til at skrive sådanne usandheder, det vil jeg lade læserne om. 

Det undrer mig imidlertid at den påståede hændelse angiveligt har fundet sted for så længe siden, som da Kat holdt til på Thurø, og at du så først fortæller om det nu; det er før jeg besøgte hende første gang. 

Jeg har aldrig set betjente hos Kat hverken i civilt eller i uniform; men jeg vil tilstå at jeg ikke har megen erfaring med at genkende civilbetjente. 

Jeg vil foreslå at du stikker piben ind, og simpelthen lader være at besøge Kat, i stedet for at vedblive med at sværte hende til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
SexDrive skrev, for 2 timer siden:

Jeg har intet med foretagendet, som du kalder det, at gøre. Jeg er blot en kunde, en tilfreds en af slagsen, nuvel, men den dag det bliver forbudt, så skyd mig.

 

Du lyder blot som om du kender meget til stedet og havde måske flere oplysninger om de politiforretninger.

Men jeg tager piben og stikker ind - og så skal jeg forøvrigt snart besøge SagaKat igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexDrive skrev, for 9 timer siden:

Jeg har intet med foretagendet, som du kalder det, at gøre. Jeg er blot en kunde, en tilfreds en af slagsen, nuvel, men den dag det bliver forbudt, så skyd mig.

Indtil da, vil jeg gerne have mig sådanne injurierende påstande frabedt.

Jeg vil ikke kaste mig ud i at gisne om dit motiv til at skrive sådanne usandheder, det vil jeg lade læserne om. 

Det undrer mig imidlertid at den påståede hændelse angiveligt har fundet sted for så længe siden, som da Kat holdt til på Thurø, og at du så først fortæller om det nu; det er før jeg besøgte hende første gang. 

Jeg har aldrig set betjente hos Kat hverken i civilt eller i uniform; men jeg vil tilstå at jeg ikke har megen erfaring med at genkende civilbetjente. 

Jeg vil foreslå at du stikker piben ind, og simpelthen lader være at besøge Kat, i stedet for at vedblive med at sværte hende til.

Maleren

hvordan ser Kat ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Jhonny skrev, 1 time siden:

Maleren

hvordan ser Kat ud?

Du kan vel se dig selv i spejlet ?

Alternativt kan du være hendes jaloux mand. Så bør du også kunne finde hende et sted ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når Maleren

Kan du ikke sige det hva?,

Jeg er nu meget tville om at du nogensinde overhovedet har været hos Sydfyn 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Jhonny skrev, den 12.4.2023 at 09:34:

Når Maleren

Kan du ikke sige det hva?,

Jeg er nu meget tville om at du nogensinde overhovedet har været hos Sydfyn 

Hej nyoprettede bruger nr. 5, der skriver med her.

Jeg har besøgt Kat for "enden af Thurø" og på "gården" i Humble.
Begge steder med et udmærket udfald. Hun er en sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest godefyr
Maleren86 skrev, for 7 timer siden:

Hej nyoprettede bruger nr. 5, der skriver med her.

Jeg har besøgt Kat for "enden af Thurø" og på "gården" i Humble.
Begge steder med et udmærket udfald. Hun er en sød pige.

var der ikke noget med at du også havde god sex med hende ..vil du ikke være sød at beskrive hende .

Redigeret af godefyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
godefyr skrev, for 2 timer siden:

var der ikke noget med at du også havde god sex med hende ..vil du ikke være sød at beskrive hende .

Hej nyoprettede bruger nr. 6, der skriver med her.

Det bliver sgu bare for tosset det her. Besøg hende selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...