Mrbiglove 87 Skrevet 5. April, 2023 Hejsa Mener denne skønne unge kvinde har været i Danmark tidligere (kan genkende billederne). Men har hun været her under et andet navn ? Kan ikke finde nogle anmeldelse af hende men hvis det har været under et andet navn er det klart at jeg ikke kan finde noget på hende https://nympho.dk/n11556/3790/sweet-candy-nicole-in-copenhagen/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Djbubber 72 Skrevet 5. April, 2023 Jeg har været forbi hende her til morgen. Det et hende på billederne (måske er der kommet små 5 kg på efter billederne er taget). Hun er en ung sød pige men ikke så snaksagelig. Efter badet kyssede vi og kravlede op i sengen sammen - der blev kysset lidt videre - hun blev slikket - blowjob uden til mig - lidt forskellige stillinger var hvad jeg kunne holde til. Herefter lidt massage (som ikke var noget at råbe hurra over). En fin oplevelse dog med lidt for mange falske støn. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 182 Skrevet 5. April, 2023 tak for fine anmeldelse @Djbubber. hvordan var hun m.h.t at kysse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Djbubber 72 Skrevet 5. April, 2023 Der var kys med tunge - ikke grådigt - men fin GFE 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sejanus Skrevet 5. April, 2023 Hej.. Jeg har også været forbi i dag.. Og havde samme oplevelse som djbubber. En god til prisen oplevelse.. Vh Sejanus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 182 Skrevet 5. April, 2023 tak for anmeldelsen @sejanus ,var du også tilfreds med hendes intime kys! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sejanus Skrevet 5. April, 2023 Where2 skrev, for 26 minutter siden: tak for anmeldelsen @sejanus ,var du også tilfreds med hendes intime kys! Ja. Vh Sejanus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hfh 20 Skrevet 5. April, 2023 Jeg var forbi Nicole (Sweet Candy Nicole) her til eftermiddag. Det var en dejlig oplevelse med en sød pige som er hende fra billederne. Hun har ikke tabt sig siden de blev taget som også nævnt men hun har en sexet krop der er ikke for lidt og ikke for meget. Jeg havde bedet hende modtage i sexet undertøj og tease og taget det frækt af. Det spillede mægtigt. Jeg tænder på bryster og hendes er lige i skabt og hun kan godt lide at der bliver kælet med dem med hænder og tunge. Hun snakker fint engelsk og er nærværende og tilstede under seancen og tålmodig og opmærksom på sin partners nuancer, uden at glemme sig selv. Meget fint. Uden at ville gå i detaljer kan jeg sige at det endte i et klimax hvor der kom godt med lyd på og polske gloser som jeg ikke forstod og Nicole måtte smilende lægge en hånd over min mund da jeg kom ledsaget af store brøl. Kys med leg med tunge var der også under seancen. Alt i alt en fin oplevelse efter min vurdering. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1026 Skrevet 5. April, 2023 hfh skrev, for 4 minutter siden: Uden at ville gå i detaljer kan jeg sige at det endte i et klimax hvor der kom godt med lyd på og polske gloser som jeg ikke forstod Måske fordi de var estiske gloser at du ikke forstod dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hfh 20 Skrevet 5. April, 2023 Sweex2 skrev, Lige nu: Måske fordi de var estiske gloser at du ikke forstod dem he he havde godt set estland nævt i annoncen jeg spurgte hende og hun sagde hun var fra Polen....ikke at det ville have gjort en forskel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 182 Skrevet 5. April, 2023 Manageren til piger har så travlt når vedkommende bytter rundt i profiler siden husker ikke hvilke lande pigerne kommer fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 5. April, 2023 Mrbiglove skrev, for 10 timer siden: Djbubber. PB sendt But why? Skal jeg så skrive til ham: "PB ikke sendt"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 826 Skrevet 6. April, 2023 fik også besøgt hende den anden dag var ikke imponeret . som der blev sagt tidligere så faker hun det lidt for meget . selvom der er fin indlevelse under akten blev det ødelagt at hendes manglende indlevelse mellem aktene . hun er sød nok , men tydeligt det bare er noget hun gør fordi det er hendes job . jeg kommer ikke igen hun tantekysser for det meste og få gange lidt dybere kys . måske efter slik blev det mere og mere tantekys husker det ikke helt . til den positive side så taler hun godt engelsk og hun er relativ stram . det bedste ved besøget er hendes krop ! utroligt så stram hendes hud er kan ikke helt forklare det . ikke på en tynd måde men selve huden . forestil jer en blød ballon . hendes røv bryster lår ja det hele sidder fast og stramt og måske naturligt hårdt pga motion men stadig lidt ungpige agtigt blødt . gutter der har besøgt hende hjælp mig med at forklare det hehe 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 182 Skrevet 7. April, 2023 mange tak for din anmeldelse @AgentLeman og hvis hun er mere tantekys og færre dybere kys så tror jeg bestemt ikke vælge jeg hende til mit næste besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg