latinas4ever 995 Skrevet 30. Oktober, 2023 Namnamtk skrev, den 5.4.2023 at 19:58: henvisninger til kvinder, hvor "ROI" (return on investment) er langt højere end standarde, Piper Sandler opjusterer LIZ på baggrund af højere end forventet ROI. Tak for info om Liz og Duolingo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 167 Skrevet 2. November, 2023 jackson666 skrev, den 29.10.2023 at 00:17: altid rart med en "fan" eller "Follower" men når man nu taler både portugisisk og spansk så opstår der et tillidsbånd som du nok næppe kan opnå, så nok derfor, som regel bor de sjældent alene og bagefter bliver veninden eller veninderne så feks på Spontinisvej så inviteret ind til hyggesnak og vin og der hører og ser man mere end de fleste som kommer og får sig en hyggestund med bad og måske bobler, så måske derfor ved jeg nok en del mere end dig, så jeg kan kun opfordre dig til at lære spansk via nettet og duolingo og så ellers prøve dig frem så skal du se og opleve forandringer Ja den er god med dig ja du er så gode venner med dem at du også giver mange husly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jackson666 Skrevet 3. November, 2023 Gerzelle999 skrev, den 2/11/2023 at 09:58: Ja den er god med dig ja du er så gode venner med dem at du også giver mange husly ha ha den lød lidt som om du var misundelig, men ja jeg både spiser og sover hos dem..... god aften herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 167 Skrevet 3. November, 2023 jackson666 skrev, 1 time siden: ha ha den lød lidt som om du var misundelig, men ja jeg både spiser og sover hos dem..... god aften herfra Nej ikke misundelse jeg ville slet ikke have nerver til at skulle kigge mig over skulderen konstant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jackson666 Skrevet 3. November, 2023 Gerzelle999 skrev, for 3 timer siden: Nej ikke misundelse jeg ville slet ikke have nerver til at skulle kigge mig over skulderen konstant. forstår ikke hvad du mener med det, never hvorfor?? Jeg bliver invitereret og alt er stille og roligt du lyder godt nok til at have et anstrengt forhold til iivets sandheder min ven sov godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 167 Skrevet 3. November, 2023 jackson666 skrev, for 2 minutter siden: forstår ikke hvad du mener med det, never hvorfor?? Jeg bliver invitereret og alt er stille og roligt du lyder godt nok til at have et anstrengt forhold til iivets sandheder min ven sov godt Hvilken sandheder min ven fortæl fortæl inviteret behøver du jo ikke ligefrem at blive i eget/egne huse. håber også du sover godt om natten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Namnamtk 317 Skrevet 4. November, 2023 "En løgn kan rejse en halv gang rundt om jorden, mens sandheden stadigt er ved at tage sko på". 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gyldenspjæt63 113 Skrevet 5. November, 2023 Fed anmeldelse!!!!! NOT! Snarere ligegyldigt kævl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 5. November, 2023 Tilbage til anmeldelse. Jeres personlige kan i tage pm Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Normal 110 Skrevet 7. November, 2023 Jeg har nu også besøgt Liz… jeg kan huske hun var i fredensborg, og hendes få billeder har altid været tillokkende. nå, hvor starter man - det gik lidt skævt for mig, Liz var forsinket, så 20 min senere kom jeg endelig til. Jeg havde ikke præcise penge med, så endte med at købe 45 min, da jeg så hende i undertøj med store øjne og kæmpe fortrin mig i bad, ind igen - og så op på sengen - hende af med undertøjet, og ja - altså hun står jo ikke ligefrem skåret i granit… Liz er mega sød, men hendes mave og bryster er altså lidt/meget løse i det… lidt en turnoff for mig, og jeg kom ikke rigtig op at ringe - jeg tror forventningerne var for høje, og irritationen over 20 min forsinkelse sad i mig. Vi kom i mål, jeg havde ingen tidsfornemmelse, men hun pakkede sammen og jeg tog i bad og tøj på - og kiggede på klokken - der var kun gået 25 min? Det nævnte jeg for Liz, hun tilbød at jeg kunne tage tøjet af igen og få en massage? … der var stemningen ligesom væk, så jeg takkede nej tak hvorefter jeg forsvandt i natten…. Konklusion: sød pige med stor øjne og store plastik bryster, men det bliver ikke en repeat for mig… det spillede bare ikke for mig og hende sammen…. Desværre 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Godtmedlir 270 Skrevet 7. November, 2023 Normal skrev, for 8 timer siden: Jeg har nu også besøgt Liz… jeg kan huske hun var i fredensborg, og hendes få billeder har altid været tillokkende. nå, hvor starter man - det gik lidt skævt for mig, Liz var forsinket, så 20 min senere kom jeg endelig til. Jeg havde ikke præcise penge med, så endte med at købe 45 min, da jeg så hende i undertøj med store øjne og kæmpe fortrin mig i bad, ind igen - og så op på sengen - hende af med undertøjet, og ja - altså hun står jo ikke ligefrem skåret i granit… Liz er mega sød, men hendes mave og bryster er altså lidt/meget løse i det… lidt en turnoff for mig, og jeg kom ikke rigtig op at ringe - jeg tror forventningerne var for høje, og irritationen over 20 min forsinkelse sad i mig. Vi kom i mål, jeg havde ingen tidsfornemmelse, men hun pakkede sammen og jeg tog i bad og tøj på - og kiggede på klokken - der var kun gået 25 min? Det nævnte jeg for Liz, hun tilbød at jeg kunne tage tøjet af igen og få en massage? … der var stemningen ligesom væk, så jeg takkede nej tak hvorefter jeg forsvandt i natten…. Konklusion: sød pige med stor øjne og store plastik bryster, men det bliver ikke en repeat for mig… det spillede bare ikke for mig og hende sammen…. Desværre Ærgerligt, at du har fået en dårlig oplevelse med Liz. Hun er ikke skinny og heller ikke 25 længere. Hun har former, men bestemt ikke for meget. Liz er Colombianer, en rigtig skøn Colombianer. jeg er kæmpe “Liz fan” og glæder mig til næste uge, hvor hun kommer igen. Måske allerede i weekenden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Normal 110 Skrevet 7. November, 2023 Jamen, jeg kan også læse at jeg er den eneste, der har haft en mindre god oplevelse, så det var sikkert bare mig selv på dagen, der havde en dårlig dag. Jeg husker Liz som meget venlig og smilende, men ikke som en mulig gentagelse. Eva L er eksempelvis en af mine favoritter, vi klikker super sammen og hun er jo heller ikke ligefrem skinny, men nok nærmere de 25 end Liz… så det er nok der problemet er… at nærmere 25 passer mig bedre :) god fornøjelse med Liz når hun er tilbage igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg