Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte caroline (https://annoncelight.dk/showad/368164) her i dag den 4 apr. Virkede flink på whatsapp og svarede hurtigt hvilket jeg så fandt ud af der var en grund til.

mødte op som aftalt, et ganske fin lejlighed tæt havnen i noget af det nyere. Startede med at skulle vente 5 min på at kunne komme ind, tid som jeg mistænker for blev brugt på at få en anden kunde ud.

hun ligner sine billeder meget godt men skal dog være opmærksom på billederne er af ældre dato da hun nu har ar fra kejsersnit.

hun fik penge, og kunne allerede mærkes det er udelukket for pengene skyld der. 
Kan godt lide ikke bare at starte ud med sex men røre ved hinanden. Der var intet fra hendes side. Kys er ikke noget hun gider, blowjob er mekanisk og dårligt, selv handjob har jeg aldrig oplevet så dårligt. Havde bestilt en time med cof og 2 udløsninger. Sex var som at stikke i en død gris, lå bare og kiggede op i loftet, tror ikke der var øjenkontakt en eneste gang, var nød til selv at spille pik for at komme og ved første skud begyndte hun at bande og gik på wc for at få det væk, kom resten i en serviet. Da hun kom tilbage var der intet opspil eller kontakt fra hende, lå bare og brugte sin mobil selvom der var 30 min tilbage gik jeg min vej.

råder alle til at blive væk

  • Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Forvirret 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft en lidt anden oplevelse med Caroline som Bruger04032023 skriver er billederne model billeder og et par år gamle, da hun nu har silikonebryster og et lille ar over maven ikke så vigtigt for mig da hun var en go' lille størrelse, men er man super æstetiker skal man være opmærksom på det.

Syntes faktisk at hun var super charmerende, gav gode blowjobs og havde den dejligste lille røv der rent ud sagt er noget af det bedste doggystyle jeg har oplevet bare at smide hænderne på den lille velformede popo og gå i gang imens hun stønnede : Fucking heaven!! Ellers var hun med på alle positioner,  havde god øjenkontakt, dejlige liderlige grønne øjne og fik hende til at onanere til sidst i seancen før jeg kom i munden på hende.

Bagefter havde vi en længere god snak(via google translate, hendes engelsk er elendigt) hvor hun bestemt ikke havde travlt med at smide mig ud, det var faktisk mig der var nødt til at sige at nu går jeg:lol:...Tror faktisk også at hun havde kysset mig, hvis jeg ikke havde lugtet af løg(havde lige spist hvidløg, jep jeg er en idiot) for hun nærmest proppede tyggegummi i munden på mig for at kysse mig farvel...Summa summarum har jeg faktisk ikke rigtigt noget ondt at sige om hende, hun virkede med på legen, var serviceminded og super venlig og social med god tid efter akten...Ved dog ikke om det er mig eller  Bruger04032023 der er normen.

Find selv ud af det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruger04032023 skrev, for 5 timer siden:

Besøgte caroline (https://annoncelight.dk/showad/368164) her i dag den 4 apr. Virkede flink på whatsapp og svarede hurtigt hvilket jeg så fandt ud af der var en grund til.

mødte op som aftalt, et ganske fin lejlighed tæt havnen i noget af det nyere. Startede med at skulle vente 5 min på at kunne komme ind, tid som jeg mistænker for blev brugt på at få en anden kunde ud.

hun ligner sine billeder meget godt men skal dog være opmærksom på billederne er af ældre dato da hun nu har ar fra kejsersnit.

hun fik penge, og kunne allerede mærkes det er udelukket for pengene skyld der. 
Kan godt lide ikke bare at starte ud med sex men røre ved hinanden. Der var intet fra hendes side. Kys er ikke noget hun gider, blowjob er mekanisk og dårligt, selv handjob har jeg aldrig oplevet så dårligt. Havde bestilt en time med cof og 2 udløsninger. Sex var som at stikke i en død gris, lå bare og kiggede op i loftet, tror ikke der var øjenkontakt en eneste gang, var nød til selv at spille pik for at komme og ved første skud begyndte hun at bande og gik på wc for at få det væk, kom resten i en serviet. Da hun kom tilbage var der intet opspil eller kontakt fra hende, lå bare og brugte sin mobil selvom der var 30 min tilbage gik jeg min vej.

råder alle til at blive væk

To begin with, I want to advise you. If you are in a bad mood please do not make an appointment, nothing good will come of it.

For everyone else, I would like to point out this situation.

First, you should have been more careful, because when you finished - you got right in my eye, it was very painful and unpleasant, I doubt that you have experienced such pain at least once in your life. Even after that incident I tried to explain what happened, for some reason you thought I was angry, but I wasn't. I ran to the bathroom to wash up my eyes and soon I came back and lay down beside you. But you still didn't like something and you just got dressed and left without even trying to listen. I know my English is bad, but I tried.

Secondly, I wouldn't want to be called a dead pig, it's very impolite and I don't think I deserve such words in my address, as my attitude to you during the meeting was nice.

Redigeret af Sweet Caroline

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må give trådstarter ret i hans beskrivelse af Caroline.

Hun var hurtig og venlig til at svare og alt før mødet var perfekt.

Jeg tog et bad. Vi røg lige på en omgang blowjob uden, som blev leveret uden passion for faget og så fandt hun kondomet frem. Hun satte sig, men var meget tør og hendes bevægelser hjalp ikke på det. Jeg behøvedes vist ikke skrive meget mere. Hun er ellers meget sød pige, som bare ikke hører til i det fag når man holder kunden sådan på afstand uden at give lidt erotisk igen om det så er falsk eller ej. 

I det mindste lod hun mig slikke dybt med hende siddende overskrævs i ansigtet på mig mens jeg spillede den af, hvilket var det eneste store plus hos hende.

Det var en typisk østeuropæisk oplevelse, hvor pigen ikke var rigtig i humør til det i sidste ende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...