Milner 534 Skrevet 4. April, 2023 Ville gerne se en "afstemning" om alder, men kan simpelthen ikke finde ud af det. Kan en eller anden ikke lave såden en hvor man sætter kryds i, - Feks. 20-30, 30-40, osv.?? Pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 4. April, 2023 Du skal blot rette indhold til afstemning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 4. April, 2023 Milner skrev, for 10 minutter siden: Ville gerne se en "afstemning" om alder, men kan simpelthen ikke finde ud af det. Kan en eller anden ikke lave såden en hvor man sætter kryds i, - Feks. 20-30, 30-40, osv.?? Pft. Hvorfor er det interresant for dig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 4. April, 2023 LoveThaiMassage skrev, for 13 minutter siden: Hvorfor er det interresant for dig ? Er nok bare nysgerrig efter hvilket alders segment der deltager i dette forum, er selv en halvgammel knark, og tænker på om anmeldelserne generalt er skrevet af unge eller gamle, - og om mine preferencer på GP'er så anderledes pga. min alder, eller??? Jeg tænder bare ikke på Rumænbulgarske sigøjner teenagere, som jeg kan se er de mest populære her på siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 4. April, 2023 Milner skrev, for 44 minutter siden: Ville gerne se en "afstemning" om alder, men kan simpelthen ikke finde ud af det. Kan en eller anden ikke lave såden en hvor man sætter kryds i, - Feks. 20-30, 30-40, osv.?? Pft. Du kan også se denne tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4393 Skrevet 4. April, 2023 (edited) Milner skrev, for 48 minutter siden: Ville gerne se en "afstemning" om alder, men kan simpelthen ikke finde ud af det. Kan en eller anden ikke lave såden en hvor man sætter kryds i, - Feks. 20-30, 30-40, osv.?? Pft. Har selv luret lidt på det samme, men hvor der også indgår (mindst) et andet spørgsmål. Kunne måske godt finde på at lade det blive en søndagsafstemning. EDIT: @AalborgLook henviser til en tråd, hvor mange har budt ind. Fordelen ved det er, at der kan tilføjes tekst, men til gengæld er det ret umuligt at få et hurtigt overblik. En afstemning kan hjælpe med overblikket, også selvom nogle brugere virker til at være trætte af afstemninger. Redigeret 4. April, 2023 af Den_glade_amatør EDIT tilføjet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 4. April, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 27 minutter siden: : @AalborgLook henviser til en tråd, hvor mange har budt ind. Fordelen ved det er, at der kan tilføjes tekst, men til gengæld er det ret umuligt at få et hurtigt overblik. Jeps, har selv skrevet der, men, ja, der mangler overblik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg