Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er en god ide at være veludhvilet, hvis man skal besøge Aghata, for hold nu op hvor er hun intens. Var godt forberedt, da det var mit andet besøg. Også denne gang skulle det være 2 timer, for hun er bare i en klasse helt for sig selv med en unik indlevelse og et kæmpe overskud.
Da vi havde klædt hinanden af krydret med intense dybe tungekys, fik jeg den helt store tur med dybt og afvekslende blow til roden. Jeg eksploderede lige lidt for hurtigt, men hun tømte mig heldigvis fuldstændigt med stor tålmodighed. Med et smil og munden fuld, gik hun på badeværelset. 

Så var det min tur til at gøre gengæld. Tungen godt omkring klitoris, mens hun roterede med underlivet og stønnede højt. Tungekys, der ikke findes bedre og så lade 2 fingre forsigtigt glide op i hende og så videre ned at slikke igen. Så fik jeg en ordentlig lang ridetur. Hun laver den der vilde kombi af hoftebevægelser op/ned frem/tilbage i glidende bevægelser samtidig med at hun klemmer omkring den - igen - stenhårde ven. Heller ikke denne gang kunne jeg stå imod og kom så det sortnede.

Vi lå tæt omslyngede og hyggesnakkede, da hun langsomt bevægede sig ned over mig mens hun kyssede overkroppen. Drillende kørte hun tungen rundt om kuglerne, mens hun smurte mig godt ind i olie. Så fik jeg en ordentlig b2b hvor hun skiftevis gav spansk mellem de store perfekte bryster og langsomt bevægede tungen op ad mit nu igen stive lem og tog mig til roden. Hun vendte sig til sidst om og red mig i reverse cowgirl med armene over hovedet og magiske glidende bevægelser med underlivet. Holdt lidt længere denne gang men måtte overgive mig til sidst, og kom mens hun sænkede tempoet. Helt helt perfekt.

Jeg følte mig tømt og tilfreds. Mere hyggesnak, hvor vi lå tæt med benene flettet sammen. Bedst da jeg troede at det var tid til at komme i bad, begyndte hun med let vrikkende bevægelser op mod mit lår. Jeg kunne mærke at jeg langsomt blev hård igen.
Vi sluttede af med en missionær efterfulgt af en doggy hvor hun svajede i ryggen, holdt overkroppen lavt og stødte mig dybt op i hende. Hold nu op!
Kunne trods masser af hjælp fra hende ikke komme 4. gang.
Vi sluttede af i badet med at vaske hinanden og lidt svensk undervejs.

Tænkte bagefter over, hvad der gør hende så god. Her er mine bud:

• Hun har en enestående personlighed, udseende og ved hvad hun vil.
  • Hun er enormt autentisk og charmerende.
  • Hun er veltrænet og atletisk og har monstrøst meget energi.
  • Det er ikke hendes fuldtidsarbejde. 
  • Hun kører med flat rate - og det er bare fedt ikke at skulle tænke på alle mulige tilvalg. Det er jo for faen ikke et supermarked.
  • Hun huskede mange sjove detaljer fra mit sidste besøg og hvornår jeg havde været der selvom det næsten er et år siden. Det er meget cool.

Hun kommer til juni næste gang, så nu skal der spares.

Det er da godt at hun ikke er her for tit. Ellers vil jeg blive en fattig mand

https://nympho.dk/n7434/2680/allow-me-to-enter-you-into-an-exciting-world-of-sensory-pleasure/

Skrevet

Helt enig med dig.

Jeg har kendt Aghata lige siden, hun kom til Danmark og har skrevet en del anmeldelser af hende, både herinde og på Nympho. Velfortjent har hun opbygget en kæmpesucces heroppe i nord. Næsten alle gæster, inklusive jeg selv, føler at vi har en helt særlig og unik kontakt til hende. Også heri består hendes talent. 

Nu er det så blevet svært at få en tid, selv for regulars. Sådan er livet.

Skrevet

også enig i at hun er dejlig .

forstår dog ikke nogle af dine kommentare .. hun er ikke ligefrem veltrænet og atletisk ? og hun køre ikke med flatrate men har en række ekstras ..

Skrevet

Det er jo mageløst med sådan en flot anmeldelse 

Så prisskiltet - kan godt se det er nemt at blive en fattig mand. 

//Amar Lover

Skrevet
Lykkeridder skrev, for 11 timer siden:

Det er en god ide at være veludhvilet, hvis man skal besøge Aghata, for hold nu op hvor er hun intens. Var godt forberedt, da det var mit andet besøg. Også denne gang skulle det være 2 timer, for hun er bare i en klasse helt for sig selv med en unik indlevelse og et kæmpe overskud.
Da vi havde klædt hinanden af krydret med intense dybe tungekys, fik jeg den helt store tur med dybt og afvekslende blow til roden. Jeg eksploderede lige lidt for hurtigt, men hun tømte mig heldigvis fuldstændigt med stor tålmodighed. Med et smil og munden fuld, gik hun på badeværelset. 

Så var det min tur til at gøre gengæld. Tungen godt omkring klitoris, mens hun roterede med underlivet og stønnede højt. Tungekys, der ikke findes bedre og så lade 2 fingre forsigtigt glide op i hende og så videre ned at slikke igen. Så fik jeg en ordentlig lang ridetur. Hun laver den der vilde kombi af hoftebevægelser op/ned frem/tilbage i glidende bevægelser samtidig med at hun klemmer omkring den - igen - stenhårde ven. Heller ikke denne gang kunne jeg stå imod og kom så det sortnede.

Vi lå tæt omslyngede og hyggesnakkede, da hun langsomt bevægede sig ned over mig mens hun kyssede overkroppen. Drillende kørte hun tungen rundt om kuglerne, mens hun smurte mig godt ind i olie. Så fik jeg en ordentlig b2b hvor hun skiftevis gav spansk mellem de store perfekte bryster og langsomt bevægede tungen op ad mit nu igen stive lem og tog mig til roden. Hun vendte sig til sidst om og red mig i reverse cowgirl med armene over hovedet og magiske glidende bevægelser med underlivet. Holdt lidt længere denne gang men måtte overgive mig til sidst, og kom mens hun sænkede tempoet. Helt helt perfekt.

Jeg følte mig tømt og tilfreds. Mere hyggesnak, hvor vi lå tæt med benene flettet sammen. Bedst da jeg troede at det var tid til at komme i bad, begyndte hun med let vrikkende bevægelser op mod mit lår. Jeg kunne mærke at jeg langsomt blev hård igen.
Vi sluttede af med en missionær efterfulgt af en doggy hvor hun svajede i ryggen, holdt overkroppen lavt og stødte mig dybt op i hende. Hold nu op!
Kunne trods masser af hjælp fra hende ikke komme 4. gang.
Vi sluttede af i badet med at vaske hinanden og lidt svensk undervejs.

Tænkte bagefter over, hvad der gør hende så god. Her er mine bud:

• Hun har en enestående personlighed, udseende og ved hvad hun vil.
  • Hun er enormt autentisk og charmerende.
  • Hun er veltrænet og atletisk og har monstrøst meget energi.
  • Det er ikke hendes fuldtidsarbejde. 
  • Hun kører med flat rate - og det er bare fedt ikke at skulle tænke på alle mulige tilvalg. Det er jo for faen ikke et supermarked.
  • Hun huskede mange sjove detaljer fra mit sidste besøg og hvornår jeg havde været der selvom det næsten er et år siden. Det er meget cool.

Hun kommer til juni næste gang, så nu skal der spares.

Det er da godt at hun ikke er her for tit. Ellers vil jeg blive en fattig mand

https://nympho.dk/n7434/2680/allow-me-to-enter-you-into-an-exciting-world-of-sensory-pleasure/

Good morning my dear.

Thank you so much for this review, I highly appreciate. 

You are a wonderful person, great lover and a true gentlemen. Being with you is always a pleasure. 

Until next, take great care of yourself. 

Thousands kisses. 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 9 timer siden:

Helt enig med dig.

Jeg har kendt Aghata lige siden, hun kom til Danmark og har skrevet en del anmeldelser af hende, både herinde og på Nympho. Velfortjent har hun opbygget en kæmpesucces heroppe i nord. Næsten alle gæster, inklusive jeg selv, føler at vi har en helt særlig og unik kontakt til hende. Også heri består hendes talent. 

Nu er det så blevet svært at få en tid, selv for regulars. Sådan er livet.

Amore, you are always more than welcome. My favourite person ❤️

Skrevet
AgentLeman skrev, for 5 timer siden:

forstår dog ikke nogle af dine kommentare .. hun er ikke ligefrem veltrænet og atletisk ? og hun køre ikke med flatrate men har en række ekstras ..

Gentleman, as far as I know, I am in very good shape. I am not over fat anywhere, I train my body almost daily and I have inexhaustible energy. Your dissatisfaction regarding my rates is absolutely respectable, as is my right to decide who I receive and what my rates are. Obviously if you disagree, you are free not to knock on my door.

Please continue to be the gentlemen your mothers expected you to be and don't lose your grace by starting meaningless debates.

Wishing you a wonderful day and life.

Skrevet

Classy response @Aghata, thank you for that.

I especially like this one: 

Aghata skrev, for 38 minutter siden:

Please continue to be the gentlemen your mothers expected you to be

All: take note !!

Skrevet
AgentLeman skrev, for 9 timer siden:

Lad nu den søde kære @Signor Cuoco have lov til at leve livet og nyde de fantastiske hyggestunder og turene på de lyserøde skyer. At der så kan komme et par sproglige forviklinger og forvanskninger en eller to gange, dét skal man ikke bekymre sig om. Jens Otto Krag havde et standpunkt til han tog et nyt, og Lars Løkke Rasmussen havde vist en længere intern debat om hvad der var synspunkter og hvad der var holdninger. Signor lever livet og besøger de GP'ere han har lyst til - og at man så den ene dag har et synspunkt og det næste har et andet, dét behøver ikke blive kommenteret hele tiden.

Carpe Diem, og jeg skal huske at få et besøg fra @Aghata, hun lyder som en kvinde med klare meninger og holdninger. At komme i nærkontakt af tredje grad med hende må kunne få enhver op på den lyserøde sky. Lets Go - livet er for kort til at fortolke hvad andre skriver :) .... sorry hvis det var en afsporing, jeg ville blot lige støtte en af de herligste skribenter på sitet !

Redigeret af Sherlock

Skrevet
Aghata skrev, for 4 timer siden:

Gentleman, as far as I know, I am in very good shape. I am not over fat anywhere, I train my body almost daily and I have inexhaustible energy. Your dissatisfaction regarding my rates is absolutely respectable, as is my right to decide who I receive and what my rates are. Obviously if you disagree, you are free not to knock on my door.

jeg vil gerne præcisere min tidligere kommentar fra før for det var ikke fair overfor aghata . kommunikation er svært

hun er rigtig nok i god form og har masser af energi . flad mave og den dejligste krop . punktum .

atletisk og veltrænet betyder ikke en shredded sportsmodel eller fitnessmodel med 5 % kropsfedt , som jeg af en eller anden grund fik tankerne over på . min fejl

og dertil har jeg ikke klaget over aghatas priser , hun er definitionen af alle pengene værd . 

at bruge ordet flatrate er dog i min optik direkte forkert og misvisende når en gp har ekstra ydelser man skal betale for ..

nå tilbage til at rose aghata :x

Skrevet
Aghata skrev, for 5 timer siden:

Please continue to be the gentlemen your mothers expected you to be

To be quite honest, I don't think my mother expected me to visit GP's ;) 

Skrevet
  • Author

@AgentLeman 

Der er ikke angivet priser på det du kalder ekstraydelser. Dermed er det vel flatrate?

Ellers forstår jeg ikke, hvad du mener?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.