Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle lige en tur sydpå idag ifm arb og havde tid i overskud kunne så se at Nati var i Kolding så ringede og hun havde tid. 

Tog den helt store tur med adgang til alle huller hvilket jeg normalt ikke er til men hun sagde at det syntes hun vi skulle prøve så jeg sagde ja okay. 

Startede med lækker massage som hurtigt gik over i det sjove hun var bare helt vild og ville have den i alle stillinger ja hun virkede meget tændt og som om hun nød det meget og det anale var hun da helt pjattet med og det blev jeg egentlig også så kæmpe tumps up herfra tror hun skal have tur igen når hun engang kommer til aarhus. 

Ps så sutter hun altså som en drøm :)

https://annoncelight.dk/showad/242741

Redigeret af dickens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den krumme
dickens skrev, den 3.4.2023 at 14:02:

Skulle lige en tur sydpå idag ifm arb og havde tid i overskud kunne så se at Nati var i Kolding så ringede og hun havde tid. 

Tog den helt store tur med adgang til alle huller hvilket jeg normalt ikke er til men hun sagde at det syntes hun vi skulle prøve så jeg sagde ja okay. 

Startede med lækker massage som hurtigt gik over i det sjove hun var bare helt vild og ville have den i alle stillinger ja hun virkede meget tændt og som om hun nød det meget og det anale var hun da helt pjattet med og det blev jeg egentlig også så kæmpe tumps up herfra tror hun skal have tur igen når hun engang kommer til aarhus. 

Dickens fedt at du har haft en dejlig oplevelse med hende efter at hun er kommet tilbage igen. Er hun stadigvæk dejlig stram efter hun har født eller? Hvad med brysterne, er der mon mælk i dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den krumme skrev, for 22 timer siden:
dickens skrev, den 3.4.2023 at 14:02:

Dickens fedt at du har haft en dejlig oplevelse med hende efter at hun er kommet tilbage igen. Er hun stadigvæk dejlig stram efter hun har født eller? Hvad med brysterne, er der mon mælk i dem?

Ja hun er ok stram ingen drikkelse i babs og nutte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...