dickens 638 Skrevet 3. April, 2023 (edited) Skulle lige en tur sydpå idag ifm arb og havde tid i overskud kunne så se at Nati var i Kolding så ringede og hun havde tid. Tog den helt store tur med adgang til alle huller hvilket jeg normalt ikke er til men hun sagde at det syntes hun vi skulle prøve så jeg sagde ja okay. Startede med lækker massage som hurtigt gik over i det sjove hun var bare helt vild og ville have den i alle stillinger ja hun virkede meget tændt og som om hun nød det meget og det anale var hun da helt pjattet med og det blev jeg egentlig også så kæmpe tumps up herfra tror hun skal have tur igen når hun engang kommer til aarhus. Ps så sutter hun altså som en drøm https://annoncelight.dk/showad/242741 Redigeret 3. April, 2023 af dickens 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 4. April, 2023 Var hun ikke gravid lige for lidt siden..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 4. April, 2023 Jo der ligger anmeldelser tilbage fra september der nævner hendes graviditet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den krumme Skrevet 17. April, 2023 dickens skrev, den 3.4.2023 at 14:02: Skulle lige en tur sydpå idag ifm arb og havde tid i overskud kunne så se at Nati var i Kolding så ringede og hun havde tid. Tog den helt store tur med adgang til alle huller hvilket jeg normalt ikke er til men hun sagde at det syntes hun vi skulle prøve så jeg sagde ja okay. Startede med lækker massage som hurtigt gik over i det sjove hun var bare helt vild og ville have den i alle stillinger ja hun virkede meget tændt og som om hun nød det meget og det anale var hun da helt pjattet med og det blev jeg egentlig også så kæmpe tumps up herfra tror hun skal have tur igen når hun engang kommer til aarhus. Ps så sutter hun altså som en drøm https://annoncelight.dk/showad/242741 Dickens fedt at du har haft en dejlig oplevelse med hende efter at hun er kommet tilbage igen. Er hun stadigvæk dejlig stram efter hun har født eller? Hvad med brysterne, er der mon mælk i dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 18. April, 2023 Den krumme skrev, for 22 timer siden: dickens skrev, den 3.4.2023 at 14:02: Skulle lige en tur sydpå idag ifm arb og havde tid i overskud kunne så se at Nati var i Kolding så ringede og hun havde tid. Tog den helt store tur med adgang til alle huller hvilket jeg normalt ikke er til men hun sagde at det syntes hun vi skulle prøve så jeg sagde ja okay. Startede med lækker massage som hurtigt gik over i det sjove hun var bare helt vild og ville have den i alle stillinger ja hun virkede meget tændt og som om hun nød det meget og det anale var hun da helt pjattet med og det blev jeg egentlig også så kæmpe tumps up herfra tror hun skal have tur igen når hun engang kommer til aarhus. Ps så sutter hun altså som en drøm https://annoncelight.dk/showad/242741 Dickens fedt at du har haft en dejlig oplevelse med hende efter at hun er kommet tilbage igen. Er hun stadigvæk dejlig stram efter hun har født eller? Hvad med brysterne, er der mon mælk i dem? Ja hun er ok stram ingen drikkelse i babs og nutte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg