Hop til indhold

Bryster

Featured Replies

Skrevet

Vælg din favorit(ter).

Jeg nupper nr. 1, 5, 15, 19 og 27.

AFE89463-28FC-4086-8BBD-814F3E2BA8FF.jpeg

Redigeret af … And Justice for All
..

Skrevet

Øv, ingen ungpige bryster :rolleyes: Så de gamle... nr 9 og 27.

Skrevet

Små bryster - tak:)

Så det må blive disse 11 :  3 - 6 - 7 - 10 - 13 - 15 - 16 - 18 - 24 - 26 - 30 

og top 11 må vist blive nr 3 og 30

Skrevet
John41 skrev, 1 time siden:

Øv, ingen ungpige bryster :rolleyes: Så de gamle... nr 9 og 27.

Nr 3?

Skrevet

alle babser er gode hvis de er villige, shit et udvalg der er helt sikkert mange der ikke er afprøvet endnu, jeg kan nu ikke påstå der er en favorit type det afhænger mere af trunten de sidder på

Skrevet
gøffe skrev, for 36 minutter siden:

alle babser er gode hvis de er villige, shit et udvalg der er helt sikkert mange der ikke er afprøvet endnu

22 og 25 bliver nok de sværeste at få til samlingen.

Skrevet
Jernet skrev, 1 time siden:

Nr 3?

- - hov hov hov  doo !!!!     grabberne væk fra nr. 3        det er mine - og kun mine :)

Skrevet

5 - 7

Redigeret af Milner

Skrevet
Nye tider skrev, 1 time siden:

- - hov hov hov  doo !!!!     grabberne væk fra nr. 3        det er mine - og kun mine :)

Du og jeg har 4 hænder. 

Hun har 2 bryster og 2 balder.... 

Kan du se hvor jeg vil hen, ;)

Skrevet

3, 6, 10, 16 og 30 farven er ligegyldig, bare det er små, faste og frække (o) (o) :razz:

Skrevet
Jernet skrev, for 18 timer siden:

Nr 3?

Ej, Nr. 3 er slet ikke de ungpige bryster jeg har rørt ved :razz: Så nærmere nr. 27, men bare den lyse udgave :wub:

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 20 timer siden:

Vælg din favorit(ter).

Jeg nupper nr. 1, 5, 15, 19 og 27.

AFE89463-28FC-4086-8BBD-814F3E2BA8FF.jpeg

Dem alle, lige bortset fra nr 25, som ser ud til at kunne bide.. ^_^

/North

Skrevet
John41 skrev, for 1 time siden:

Ej, Nr. 3 er slet ikke de ungpige bryster jeg har rørt ved :razz: Så nærmere nr. 27, men bare den lyse udgave :wub:

Nr 10, 15, 16, 17 og 19 klæder nu også en ung kvinde - uanset farven. 

Skrevet
SweetKisses skrev, for 36 minutter siden:

Mon jeg er den eneste pige, der sidder og overvejer hvilket nummer man selv har? :huh:

Kære SweetKisses:)

- - næppe, det skal der nok være andre der også gør:)

Men faktisk er det ligegyldigt hvad nummer du har ?!?!?!`- og det gælder også alle andre.

For - - husk : der er et hus til enhver - der er også en lejlighed til enhver - der er cykel til enhver - der er et fjernsyn til enhver - der er en hovedpude til enhver - der er charterferie til enhver - osv 

Der er også mænd og (mandehænder) til enhver barm - - uanset barmens størrelse eller nummer eller hvordan det nu udtrykkes.

Det vigtigste er IKKE hvad i piger har mellem jeres skuldre - - nej, - det er det der mellem jeres øre:wub:

Bedste hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet
SweetKisses skrev, for 1 time siden:

Mon jeg er den eneste pige, der sidder og overvejer hvilket nummer man selv har? :huh:

Du kan lige lægge et billede op, så skal vi nok hjælpe dig :P

Skrevet
SweetKisses skrev, for 11 timer siden:

Nej! Jeg gjorde også :lol: Overvejede at spørge, da jeg jo har billede af mine på min annonce ;) Men ville ikke, da det kunne virke som “ananas i egen juice”:ph34r:

Skrevet
Nye tider skrev, for 10 timer siden:

Kære SweetKisses:)

- - næppe, det skal der nok være andre der også gør:)

Men faktisk er det ligegyldigt hvad nummer du har ?!?!?!`- og det gælder også alle andre.

For - - husk : der er et hus til enhver - der er også en lejlighed til enhver - der er cykel til enhver - der er et fjernsyn til enhver - der er en hovedpude til enhver - der er charterferie til enhver - osv 

Der er også mænd og (mandehænder) til enhver barm - - uanset barmens størrelse eller nummer eller hvordan det nu udtrykkes.

Det vigtigste er IKKE hvad i piger har mellem jeres skuldre - - nej, - det er det der mellem jeres øre:wub:

Bedste hilsner

Nye tider

Kære Nye Tider 

Tak for dit dybe, velskrevet svar - det er altid dejligt med en respons, der er blevet brugt tid på at formidle, og ikke mindst giver et smil på læben! 

Og selvfølgelig også tak for, at påpege at vi kvinder har mere at byde på end bryster og røv :wub:

Mine tanker gik nu ikke så meget på om jeg har de bryster der får flest "likes", men blot fordi jeg er nysgerrig på hvordan mine egne ser ud i andres øjne, og måske lidt hvordan de ender med at se ud til efteråret :rolleyes:

Men du har så ret! Der er heldigvis noget der ude til os alle sammen <3

Skrevet
Milner skrev, for 9 timer siden:

Du kan lige lægge et billede op, så skal vi nok hjælpe dig :P

Jeg tænkte nok jeg kunne regne med jer! :wub:

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 30 minutter siden:

Nej! Jeg gjorde også :lol: Overvejede at spørge, da jeg jo har billede af mine på min annonce ;) Men ville ikke, da det kunne virke som “ananas i egen juice”:ph34r:

Spørg! Man kan aldrig få for meget ananas i egen juice! :rolleyes:

Skrevet
SweetKisses skrev, for 1 minut siden:

Spørg! Man kan aldrig få for meget ananas i egen juice! :rolleyes:

Du har ret! :wub:
Hilsen hende der godt kan finde på at åbne en dåse ananas stikke gaflen i alle stykker og bagefter slubre juicen i mig - som barn fandt jeg ud af, det ikke var helt samme oplevelse med asparges :lol::P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.