Hop til indhold

"Partygirl" ?

Featured Replies

Skrevet

Jeg så netop en broder kommentere "Hun er jo en partygirl, så måske du skulle tage lidt med til næsen næste gang"

Hvad dækker udtrykket "partygirl"??? Og det er vel næppe næsespray der menes?

Skrevet

Nu fester jeg bedst på urte-te, men jeg gætter på det er et individ af hunkøn som fungerer rigtig godt socialt på alkohol og kokain. Det er mit bedste bud.

Skrevet
Johannes Dypperen skrev, 1 time siden:

Ja, der er mange der betegner sig "partygirl", men kun få der beskæftiger sig med at definere begrebet. Og det var det, der spurgtes om-

Og på de 3 sider, vil du helt med al sandsynlighed finde det svar du søger.

Det blevet beskrevet i flere af dem, det kræver blot man gider lede. 

Skrevet

Søg i generel debat - ikke på hele Eroguide (kan man ikke på mobil). Det betyder "festpige" tadaaa!

Det er en eufemisme og derfor kan det betyde noget forskelligt fra gp til gp. Ligesom. "full service" der også kan have vidt forskellige betydninger (thaier bruger det anderledes end sydamerikanere som bruger det anderledes end østeuropæere).

Ofte betyder party girl coke (det man sniffer, ikke det man drikker)

Nogle gange bare alkohol.

Måske endda bare at hun er frisk på at danse før i boller. Som regel er det dog rusmidler det handler om.

Problemet med Coke er at det kan give coke-pik, så mange gp orker ikke en kunde på coke. Derfor er det smart at skrive, hvis man er okay med det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.