Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen,

Kan desværre ikke linke til hende, annoncen er kun på når hun er aktiv.

jeg har besøgt hende før, og altid haft en god oplevelse hos hende. Hun er lille og slank, b-skål, og de sidder fint. Hun er utrolig stram, hun har ingen berørings angst, og imøde kommer alle ønsker med et smil. Både før og efter snakker hun ivrigt om alt der interesser hende og mig. Hun giver et dejligt økoblow, og der er fin øjenkontakt hele tiden. Nu kender vi jo hinanden fra tidligere, så hun ved hvad jeg godt kan lide, ellers fortæller man hende, hvis hun skal gøre noget anderledes, hun er meget lydhør. Hun kysser dejligt medlevende, og er ikke nærig med sine kys. Hun er ikke en skønhed, men ganske naturligt udseende. Hun er gift, desværre, ellers havde jeg gjort mine hoser grønne. I alt endnu en anbefaling fra mig.

Skrevet

Det lyder som den forsømte mellemøstlige pige i Farum. Dejlig naturlig pige der bliver rigtig liderlig når man slikker og knepper hende. Hun er et godt knald. 

Skrevet

Hvor finder man hendes annonce, når hun er aktiv ?

Klodshans 

Skrevet
klodshans1972 skrev, for 1 time siden:

Hvor finder man hendes annonce, når hun er aktiv ?

Det plejer at være på annoncelight.

Skrevet

Bemærk at den skønne forsømte Q fra Mellemøsten også lejlighedsvis har andre  spændende annonce slået op :

- Jeg var i byen den anden dag og var min mand utro.

-Søger mand i Farum, gratis 

Hun er helt klart et af mine Top 5 emner.

Naturlige søde, medlevende piger står højt på min liste :wub:

~~Hunt

Skrevet

Syntes desværre hun havde en alt for tung "duft" af sved, da jeg var forbi

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.