Hop til indhold

Nogle storpikkede brødre?

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter. 

Liderligheden er max tilbage. Søger storpikkede brødre til at bolle en fræk GP sammen i løbet af de kommende uger/sommer. Gerne fast makker. Skriv pb og vi kan aftale nærmere. 

God lørdag/

Skrevet

Hvis ikke du hører fra nogle, har jeg en lille pik der er klar. 

Skrevet

Kan godt være min pik ikke er så stor, men til gengæld har jeg en ordentlig røv at skubbe den ind med!

Skrevet

Hvad mener du selv er en stor pik ? . Min kone siger altid til mig jeg har en kæmpe pik. Tror mest hun fedter for mig. Måske har hun kun fået små tynde pikke før mig hvem ved. Du burde nok også fortælle hvor i landet du søger en makker. 

Skrevet
Søgerstorpiktildp skrev, for 2 timer siden:

Hej gutter. 

Liderligheden er max tilbage. Søger storpikkede brødre til at bolle en fræk GP sammen i løbet af de kommende uger/sommer. Gerne fast makker. Skriv pb og vi kan aftale nærmere. 

God lørdag/

Du besvare jo ikke PB, når man så skriver i forlængelse af dine tidligere indlæg og der er ingen anmeldelser af de gange du tidligere har søgt …

Skrevet

Der er en del - især thai piger - der har fortalt mig at jeg har en stor pik. Jeg tror på hver eneste... Lidt drikkepenge gør dem også lidt mere gavmilde med deres ord...

Skrevet
otto06 skrev, for 13 minutter siden:

Der er en del - især thai piger - der har fortalt mig at jeg har en stor pik. Jeg tror på hver eneste... Lidt drikkepenge gør dem også lidt mere gavmilde med deres ord...

Og en enkelt ladydrink mere :D

Skrevet
otto06 skrev, for 6 timer siden:

Den har jeg også hørt ...  Eller i hvert fald Fyldig om man så må sige :)

Skrevet
Naboen skrev, for 15 timer siden:

Den har jeg også hørt ...  Eller i hvert fald Fyldig om man så må sige :)

De har tricket med at sammenligne med deres underarm.

Veludrustetkbh skrev, for 22 timer siden:

Trådstarter søger billeder af udstyret på snap samt erfaringer/fantasier

Surprise, når indlægget er lagt i Generel Debat og ikke nævner geografi. Billeder af pikke er sikkert velkomne fra hele landet.

Skrevet
jensen jr. skrev, for 20 timer siden:

Der er neppe nogen småpikkede brødre herinde.

tror snarere at ingen gider lege med dig .

Skrevet

Jeg troede ved første øjekast, at det var for din egen nydelses skyld, at du søgte "storpikkede brødre".... :rolleyes: 

Ville blot nævne, at det altså ikke altid er størrelsen... Men hvis det er fordi du nyder synet af store pikke, så skal jeg selvfølgelig ikke blande mig. ^_^

Skrevet
LoveThaiMassage skrev, for 12 timer siden:

tror snarere at ingen gider lege med dig .

Prøv lige at tjekke, hvem du svarer. Jensen efterlyser ikke legekammerater.

Skrevet
SweetKisses skrev, for 21 timer siden:

Jeg troede ved første øjekast, at det var for din egen nydelses skyld, at du søgte "storpikkede brødre".... :rolleyes: 

Ville blot nævne, at det altså ikke altid er størrelsen... Men hvis det er fordi du nyder synet af store pikke, så skal jeg selvfølgelig ikke blande mig. ^_^

Næh, nej - der ER faktisk andre parametre end størrelse... Det er vi nogle, der er glade for. Jeg har privat aldrig været sammen med en kvinde, jeg ikke kunne tilfredsstille.. Hvis jeg betaler 1700 kr. For en time behøver hun ikke at lege orgasme for min skyld.. Altså jo, jeg har oplevet GP'er der har fået orgasme, det er bare ikke så tit.. Men skuespil ser man rigtig tit...:D

Skrevet
otto06 skrev, for 12 timer siden:

Næh, nej - der ER faktisk andre parametre end størrelse... Det er vi nogle, der er glade for. Jeg har privat aldrig været sammen med en kvinde, jeg ikke kunne tilfredsstille.. Hvis jeg betaler 1700 kr. For en time behøver hun ikke at lege orgasme for min skyld.. Altså jo, jeg har oplevet GP'er der har fået orgasme, det er bare ikke så tit.. Men skuespil ser man rigtig tit...:D

Jeg forstår det virkelig godt - et halvhjertet skuespil kan næsten gøre mere skade end gavn :wacko:

Der er en del fordele ved at have nemt ved orgasmer som kvinde :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.