Hop til indhold
zookeeper

HULYA Turkish... når pikken bestemmer

Recommended Posts

Var forbi HULYA Turkish da hun holdt til på Østerbro. Var max liderlig, så tænkte at et kort besøg hos kvinden ville tage trykket bag ørene. Aftalen gik nemt og hurtigt, og det var først da jeg trådte ind af døren at jeg forstod at hun ikke var en vårhare... billede nr 6 + 10 år. Er glad for MILF, men dette var ikke en Mother I Like to Fuck. Skulle absolut have gået igen, men "...når pikken bestemmer". Blow var ok, doggy... som en lokalkamp mellem to sidstedivisions Oldboys-hold... der skete intet! Var ude igen efter 10 minutter og kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
zookeeper skrev, den 30.3.2023 at 11:24:

Var forbi HULYA Turkish da hun holdt til på Østerbro. Var max liderlig, så tænkte at et kort besøg hos kvinden ville tage trykket bag ørene. Aftalen gik nemt og hurtigt, og det var først da jeg trådte ind af døren at jeg forstod at hun ikke var en vårhare... billede nr 6 + 10 år. Er glad for MILF, men dette var ikke en Mother I Like to Fuck. Skulle absolut have gået igen, men "...når pikken bestemmer". Blow var ok, doggy... som en lokalkamp mellem to sidstedivisions Oldboys-hold... der skete intet! Var ude igen efter 10 minutter og kommer ikke igen.

Hejsa har du mulighed for at kontakte mig har nogle spørgsmål jeg må spørge dig om angående Hülya du har besøgt :) 

Redigeret af Gangang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...