Hop til indhold

Recommended Posts

Havde lyst til en hurtig eftermiddagstur på Frederiksberg og faldt over Roxana Mature som svarede hurtigt tilbage og var klar. Adressen var på Åboulevarden xx B kælder. Fremme gik der en mand snotforvirret rundt og kunne ikke finde ud af det. Gætter vi havde samme ærinde, så jeg vendte, troede det var dobbelt booking. Men så skrev hun at jeg var velkommen, så jeg gik tilbage. Blev lukket ind, og så ført ind bag et forhæng til et mikroskopisk køkken hvor der allerede sad en mand og ventede. Ikke den samme som den forvirrede. Det gider jeg ikke ikke, og er lige ved at gå da en anden pige kommer ind bag køkken forhænget og kigger og så går igen... Der har jeg fået nok og går igen. På vej ud bemærker jeg at der er 2 værelser overfor hinanden hvor den ene dør er åben, mens der bag den anden tydeligvis er en mand der bliver betjent. Tilbage i bilen prøver jeg at kontakte Agnes, anmeldt flittigt her, og får med det samme besked... Hun giver samme adresse = så her giver jeg op..... Det var så 3 piger i kælderen og lidt for meget samlebånd for mig. 

Kommer aldrig igen.... 

Redigeret af Exile-63

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000

Det sted har ellers nogle dejlige kvinder i ny og næ.. Øv øv for en oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
charmøren skrev, for 43 minutter siden:

lyder som at du har ramt dem på en dårlig dag, jeg var der lidt før nytår, havde en oplevelse med to piger der var god og de gav sig god tid.

en dårlig dag må aldrig være det ts oplever . den slags manglende hensyn til diskretion er et kæmpe rødt flag og maler et helt andet billede af de ellers velanmeldte piger på den adresse ( måske kun den ene pige som er velanmeldt ? hehe )

tak for din advarsel

Redigeret af AgentLeman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UngBrunMand

Bør man være bange for afpresning fra gper eller bagmænd på den adresse? Jeg var der for første gang for få uger siden og var total dum med at betale med kreditkort og ringe med mit private nummer

Redigeret af UngBrunMand

Del dette indlæg

Link til indlæg
UngBrunMand skrev, 1 time siden:

Bør man være bange for afpresning fra gper eller bagmænd på den adresse? Jeg var der for første gang for få uger siden og var total dum med at betale med kreditkort og ringe med mit private nummer

Det tror jeg ikke, du behøver være så nervøs for. Pigerne på det sted har været i gamet i en del år, og havde de eller deres bagmænd gang i noget afpresning er det nok pænt sandsynligt, at der ville have været et pip om det herinde. Afpresning straffes ret hårdt, og mit naive gæt er, at profferne holder sig fra det. De har nok snarere et ønske om at bevare en rimelig lukrativ forretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej, har ikke set hende i nogen år men tror altså ikke du skal være bange for afpresning af Agnes. De andre kender jeg ikke. Går ud fra det er der man skal ind af porten og ned af trappen. Der plejede at være skiftende piger men lyder til de har været der et stykke tid 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med den glade amatør. Jeg har bla taget et bad mens min pung lå på soveværelset hvor Agnes var. Det skete der ikke noget ved. Hvorfor skulle der også det. Så ville hun miste en kunde og få pænt dårlig omtale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UngBrunMand

Mange tak for det svar, det er meget betryggende at høre, og jeg tænkte jo nok det samme, men det er lidt svært at gennemskue når man er naiv og uerfaren.

Den_glade_amatør skrev, for 13 minutter siden:

Det tror jeg ikke, du behøver være så nervøs for. Pigerne på det sted har været i gamet i en del år, og havde de eller deres bagmænd gang i noget afpresning er det nok pænt sandsynligt, at der ville have været et pip om det herinde. Afpresning straffes ret hårdt, og mit naive gæt er, at profferne holder sig fra det. De har nok snarere et ønske om at bevare en rimelig lukrativ forretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UngBrunMand
latinas4ever skrev, for 9 minutter siden:

Ej, har ikke set hende i nogen år men tror altså ikke du skal være bange for afpresning af Agnes. De andre kender jeg ikke. Går ud fra det er der man skal ind af porten og ned af trappen. Der plejede at være skiftende piger men lyder til de har været der et stykke tid 

Det var nogle columbianske gpere som var der da jeg besøgte stedet, og hende jeg var med var professionel og dejlig, og der skete heller ikke noget med mine ting, da jeg hurtigt var på toilettet, men på et tidspunkt skrev hun et ciffer for meget ind på den der overførselsapp, som hun havde tastet mine kortoplysninger ind i mens hun altså holdte kortet i hånden. Jeg tænker, at det nok var en tastefejl, der kunne have kostet mig tidobbelt, hvis jeg ikke havde opdaget det (og hvad ville der så ske?). Det fik bare lige alarmklokkerne til at ringe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
UngBrunMand skrev, for 11 minutter siden:

en tastefejl, der kunne have kostet mig tidobbelt, hvis jeg ikke havde opdaget det (og hvad ville der så ske?).

Der sker nøjagtig det samme som i en butik. Du gør hende først opmærksom på problemet. Hvis du derefter føler dig snydt og det er et kreditkort så brokker du dig til banken. Så bliver pengene straks trukket tilbage til din konto. Den der tog imod betaling har stort set bevisbyrden. Men du kan få et problem hvis du har været meget skødesløs med kortet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...