Hop til indhold

Summer_young20 - Mea Culpa?

Featured Replies

Skrevet
Mads73 skrev, for 23 minutter siden:

Wow. Quite a correspondence. Personally, I would never spend time on it myself if I felt that a GP visit did not meet expectations.

It's perfectly fine that you also write about a bad experience, there must be room for that too. But stop it there..

Now there are always 2 sides to a case, and you have to figure out what happened yourself. Apparently you both had a bad experience, not optimal and a miserable situation.

Hope the battle ax will be laid soon <3

Personally, I have had a lovely time with her and hope Miss Sommer will soon come to Kolding again and warm me up:)

Mads this is not a "regular guy" belive me.....its the kind of guy who want to get fake confessions out of working girls. 

"Personally, I would never spend time on it myself if I felt that a GP visit did not meet expectations." becouse you are normal and decent guy and human being... 

After the "rolling around in this girl's private sphere' is just tightening the screw hard enough." I'm more calm and now realize that. It's not just a regular pice of trash... 

As I said it's not the first "friend" who wants to "help out", even if that "help" is not needed at all. 

But never did I encounter a "friend" became aggressive in thus manner!! 

I'll tell my stories here no worries, especially the Odense chapter!! 

As I sayd, even in this great society there are pices of scum trash. 

I'm glad you had a wonderful time with me and Kolding is oane of my favorite city's with oane of the wormest and open ppl. I wish everyone could be like that. 

Redigeret af Summer young

Skrevet

Tak for advarslen @PoulAfDannebrog

Jeg har før læst dine anmeldelser og opfatter dig som troværdig og som en der opfører sig ordentligt. 

I mine øjne er det gp'en i denne tråd som her fremstår utroværdig.

Det der er mærkeligt er at der er andre, der har haft helt anderledes oplevelser med pigen. Jeg kan ikke lade være med at spekulere på om der er to piger som bruger samme profil. Det er set før.

Redigeret af Midtvestagurken

Skrevet
Midtvestagurken wrote, 17 minutes ago:

Thanks for the warning@PoulAfDannebrog

I have read your reviews before and find you to be trustworthy and well behaved. 

In my eyes, it is the GP in this thread who appears untrustworthy.

What is strange is that there are others who have had completely different experiences with the girl. I can't help but wonder if there are two girls using the same profile. It's been seen before.

There are tree girls. Me and my other tree friends on oane profile (that's smart). And a nest of pimps. 

I'm ruined, what more do you want??? 

Instead of fucking asking that ridiculous questions can't you just ask yourself if this is a lyng pice of trash with different agenda???? 

WHAT other girls????? What the fuck are you talking about people??? 

I'm a 21 year old girl who's trying to make a living, what pimps and other girls??? 

Are you more insane then him+???. 

Skrevet
Midtvestagurken skrev, for 18 minutter siden:

Tak for advarslen @PoulAfDannebrog

Jeg har før læst dine anmeldelser og opfatter dig som troværdig og som en der opfører sig ordentligt. 

I mine øjne er det gp'en i denne tråd som her fremstår utroværdig.

Det der er mærkeligt er at der er andre, der har haft helt anderledes oplevelser med pigen. Jeg kan ikke lade være med at spekulere på om der er to piger som bruger samme profil. Det er set før.

Enig - det forvirrer også mig. Nå, jeg tror jeg afslutter den her inden det bliver til Nationen :)

Skrevet
PoulAfDannebrog wrote, 21 minutes ago:

Agreed - it confuses me too. Well, I think I'll finish this one before it gets to the Nation:)

Yes it's fucking confusing.... 

There is you, reknas(who post everywhere of our so called meeting in Vejle) and a student from Slovakia who left bad reviews about me and other 12 ppl who where positive about me. 

Hmmmm, who to believe, right?? 

There are some "mixed reviews" here right??? 

You get you're cash from someone for this"forum work"...... If you would just brush youre teeth and be more presentable I'm sure you wouldn't have this sad lonely life. 

Skrevet
PoulAfDannebrog skrev, for 2 timer siden:

jeg er overbevist om at det slet ikke er ‘dig’ jeg skriver med.

Jeg er overbevist om at det er sommer, hun kan nemlig godt blive sur og ha meninger, hvad jeg ikke først kunne fatte det var at hun ikke smid dig ud, men det var åbenbart en bekymring om en dårlig anmeldelse.

Synes det dårlig stil at sige til en pige før sex, at man er medlem på eg, det sætter pigen i en ubehagelig situation, hvor hendes handlinger i sengen ikke kan være naturlig, fordi hun konstant vil tænke på hvordan du vil dømme hende, og hvad du vil skrive her på eg.

Skrevet
sexes skrev, for 44 minutter siden:

Jeg er overbevist om at det er sommer, hun kan nemlig godt blive sur og ha meninger, hvad jeg ikke først kunne fatte det var at hun ikke smid dig ud, men det var åbenbart en bekymring om en dårlig anmeldelse.

Synes det dårlig stil at sige til en pige før sex, at man er medlem på eg, det sætter pigen i en ubehagelig situation, hvor hendes handlinger i sengen ikke kan være naturlig, fordi hun konstant vil tænke på hvordan du vil dømme hende, og hvad du vil skrive her på eg.

Ja det er hendes udlæg du æder råt og er enig i at det er dårlig stil at gøre det.

Jeg nævnte aldrig at jeg var bruger herinde. Jeg plejer normalt at spørge om jeg må anmelde efterfølgende og hvis det er et nej, så gør jeg ikke. Jeg ville heller ikke have anmeldt hende, hvis ikke jeg var blevet overfuset på skrift, netop fordi jeg havde det skidt med besøget da jeg følte hun var utilpas.

Dét som gør at hun ved jeg er herinde er, at jeg nævnte for hende, at jeg synes hun havde nogle fine svar her på forum - det er selvfølgelig indirekte det samme, men dog ikke en trussel om dårlige anmeldelser.

Redigeret af PoulAfDannebrog

Skrevet

DEAR ADMINISTRATORS So basically everyone can ruin a girl's busssines after he hits on her and didn't get back the same feeling or what to have some kind of confessions???? 

So becouse this pice of trash is hallucinating here a story about pimps and being controlled and saying it's not me here I need to erase my account????? 

Why is this fair, why???? 

Why do I need to shut down becouse of his assumptions???? I didn't do nothing to him except a few frustrated  messages after a verbal and physical abuse!!! 

Why don't you do something???? 

A lot of ppl are commenting in a positive way about me and becouse of this trash assumptions I need to suffer, why???? Why???? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.