Hop til indhold
Lucky69luke

Lille Dansk godte i høje Tåstrup

Recommended Posts

Hej dreng

Hvem har prøvet den lille studien i høje Tåstrup, hun er her ad hoc ( gæste visit)

Hun er squ dejlig lige til og altid stort smilende, havd vil du ha min ven attitude!!

Negativ, penge penge ... Kan jeg få mere og er lidt flyvsk med booking og svar!!

Hun sutter som en drøm , sluger gerne og kan gå mellem dybt men vær sød!!

Jeg slukkede hende sidst, dejlig lyserød fisse og fantastisk smag .. Efter et bad !

Hvad har i andre af erfaring med den lille Jydske studien, der er afklaret med jobbet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glemte lige at nævne det er den lille sorte samba pige i Høje Taastrup ;-)

Nu er det jo ikke skin farven der tæller, fissen er jo lyserød over hele jorden!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej mester,

Det ville jeg gerne men jeg nappede samba pigen i sidste uger og nu er linket væk!

Hun annoncere kun når hun er på djævle øen... Det er ad hoc...sorry

Hold øje med høje Taastrup ... Det kode ordet ( hun ændre navnet ret tit)

NB.

Det er min anden tur og nydelsen er kun bedre, fissen smager super

Del dette indlæg

Link til indlæg

4 tråde omkring samme pige er måske lige i overkanten. :grin:

jeg har lagt mærke til at det er ved at blive morderne herinde at lave det samme indlæg både 2-3 og 4 gange hvorfor det

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har lagt mærke til at det er ved at blive morderne herinde at lave det samme indlæg både 2-3 og 4 gange hvorfor det

Nu er der jo en konkurrence i gang så det handler vist mest om at lave flest informative indlæg, :-P :-P :-P samt tillige er der jo også muligheden at hvis man ikke forstår det skreven rigtigt, når det læses så er der jo flere ekstra muligheder. :eek:

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi gætte på julekonkurrencen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er mere mistænkelig over det meget underlige sprog - virker mest som en google oversættelse på mig!!

Det ligner ikke Google Translate - mere en, der slås med at formulere sig skriftligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem er det nu der skal dræbes :mrgreen:

Der laves flere eksemplarer af hvert indlæg, fordi det sommetider tager lang tid at indlæse et indlæg. Da man ikke kan se at processen kører, trykker man på "Tilføj svar" en gang til.  Jo, jeg kan se det lille hjul i fanebladet kører, men det er ikke et sted jeg normalt kigger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diver1974

Glemte lige at nævne det er den lille sorte samba pige i Høje Taastrup ;-)

.........................................

Hvor finder man hendes annonce, når den er på?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Srenge,

Det er sgu ikke konkurrencen, men når man lave et indlæg vil manglerne have det på!

Men det er tit man lige rammer en Extra gang plus det går langsom med upload!

Admin, kan i ikke fre det så man mere tydligt kan se uploaden er i process

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...