JekyllHyde 4 Skrevet 28. Marts, 2023 Jeg er nyt medlem, men erfaren kunde på diverse klinikker igennem mange år. Jeg har kigget her på sitet, men ikke fundet noget omkring hvor meget GP betaler i "husleje", og i det hele taget økonomien i branchen ? Jeg har spurgt og fået indikationer på 100 kr i timen i husleje+ aflønning til klinikassistenten (500 kr for en vagt? pr. GP) Andre har antydet at der derudover kan være ekstra omsætningsbestemt husleje ? Set fra klinikkens side er det en god forretning, F.ex Seduction Girls : 34 "mandetimer" x 363 dage x 100 kr i årlig omsætning = 1.234.000 kr Set fra pigens side er det 8 timer med knap måske halv "belægning" (måske optimistisk?) x gennemsnitligt 1.000kr. = 8.000 kr - 800 kr. - 500 kr. = 6.700 kr Glæder mig til at læse de korrekte tal, helst fra anonyme udøvende vh JekyllHyde 1 2 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. Marts, 2023 JekyllHyde skrev, for 1 minut siden: Jeg er nyt medlem, men erfaren kunde på diverse klinikker igennem mange år. Jeg har kigget her på sitet, men ikke fundet noget omkring hvor meget GP betaler i "husleje", og i det hele taget økonomien i branchen ? Jeg har spurgt og fået indikationer på 100 kr i timen i husleje+ aflønning til klinikassistenten (500 kr for en vagt? pr. GP) Andre har antydet at der derudover kan være ekstra omsætningsbestemt husleje ? Set fra klinikkens side er det en god forretning, F.ex Seduction Girls : 34 "mandetimer" x 363 dage x 100 kr i årlig omsætning = 1.234.000 kr Set fra pigens side er det 8 timer med knap måske halv "belægning" (måske optimistisk?) x gennemsnitligt 1.000kr. = 8.000 kr - 800 kr. - 500 kr. = 6.700 kr Glæder mig til at læse de korrekte tal, helst fra anonyme udøvende vh JekyllHyde Hvorfor i alverden er det interessant? Hvad vil du med det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 324 Skrevet 28. Marts, 2023 (edited) Enig med første svar! En diskussion omkring det emne, fører intet godt med sig, og det rager ikke dig! kan se at du er ny bruger, er du fra SKAT? Redigeret 28. Marts, 2023 af Fedtøre 5 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 28. Marts, 2023 JekyllHyde skrev, for 16 minutter siden: Jeg er nyt medlem, men erfaren kunde på diverse klinikker igennem mange år. Jeg har kigget her på sitet, men ikke fundet noget omkring hvor meget GP betaler i "husleje", og i det hele taget økonomien i branchen ? Jeg har spurgt og fået indikationer på 100 kr i timen i husleje+ aflønning til klinikassistenten (500 kr for en vagt? pr. GP) Andre har antydet at der derudover kan være ekstra omsætningsbestemt husleje ? Set fra klinikkens side er det en god forretning, F.ex Seduction Girls : 34 "mandetimer" x 363 dage x 100 kr i årlig omsætning = 1.234.000 kr Set fra pigens side er det 8 timer med knap måske halv "belægning" (måske optimistisk?) x gennemsnitligt 1.000kr. = 8.000 kr - 800 kr. - 500 kr. = 6.700 kr Glæder mig til at læse de korrekte tal, helst fra anonyme udøvende vh JekyllHyde Kære JekyllHyde - - - gleeeeeeeem gleeeeem gleeeeeeem alt om dit forsøg på at dechifrere alt det du beskriver i dit indlæg - - - du løber ligesom så mange andre før dig ind i noget der er højere og tykkere og hårdere end den Kinesiske mur. Et mere enkelt forsøg på at få indsigt i erhvervsøkonomi : - gå til din mekaniker og udfritte ham om hans samtlige detaljer i hans erhverv som selvstændig - - hans svar ?!?!? - han vil højst smile til digog tænke: "hvad fanden rager det dig - din båtnakke Hvis din mekaniker nægter, - så prøv din tandlæge, hvis han også nægter, - så prøv din frisør Mine 5 linjer er blot til din egen læring og forståelse. Pigernes økonomi rager hverken dig, mig og alle andre en skid. Mange hilsner Nye tider 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 28. Marts, 2023 JekyllHyde skrev, for 2 timer siden: Jeg er nyt medlem, men erfaren kunde på diverse klinikker igennem mange år. Jeg har kigget her på sitet, men ikke fundet noget omkring hvor meget GP betaler i "husleje", og i det hele taget økonomien i branchen ? Jeg har spurgt og fået indikationer på 100 kr i timen i husleje+ aflønning til klinikassistenten (500 kr for en vagt? pr. GP) Andre har antydet at der derudover kan være ekstra omsætningsbestemt husleje ? Set fra klinikkens side er det en god forretning, F.ex Seduction Girls : 34 "mandetimer" x 363 dage x 100 kr i årlig omsætning = 1.234.000 kr Set fra pigens side er det 8 timer med knap måske halv "belægning" (måske optimistisk?) x gennemsnitligt 1.000kr. = 8.000 kr - 800 kr. - 500 kr. = 6.700 kr Glæder mig til at læse de korrekte tal, helst fra anonyme udøvende vh JekyllHyde Velkommen til Finder du selv ud? 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 776 Skrevet 28. Marts, 2023 Helt uinteressant er problemstillingen nu ikke.. Men man kan vel sige at lige som i andre sammenhænge, må man finde noget andet hvis huslejen er for høj. Som kunde er jeg da i den grad interesseret i at de dejlige GP'er har mest muligt til sig selv... Ikke at vi behøver at tage den diskussion, men der er vel en grænse hvor det nærmer sig grov udnyttelse - og iøvrigt alfonseri.. Men det er altså ikke noget jeg tænker meget over... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. Marts, 2023 otto06 skrev, for 16 minutter siden: Som kunde er jeg da i den grad interesseret i at de dejlige GP'er har mest muligt til sig selv... Jojo. Og det har pigerne sikkert styr på, uden at andre behøver blande sig. ligesom kunde i Netto i den grad er interesseret i at Netto har mest muligt til sig selv, og derfor blander dig i Netto's forhold med leverandører? Der er selvfølgelig også den mulighed at betale pigen - og Netto - mere....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 776 Skrevet 28. Marts, 2023 tvr skrev, for 1 minut siden: Jojo. Og det har pigerne sikkert styr på, uden at andre behøver blande sig. ligesom kunde i Netto i den grad er interesseret i at Netto har mest muligt til sig selv, og derfor blander dig i Netto's forhold med leverandører? Der er selvfølgelig også den mulighed at betale pigen - og Netto - mere....... Nu er nettos regnskaber offentligt tilgængelige.. Selvom vi vel er ude i noget snavs - alle vi, der besøger GP'er, kan vi jo faktisk godt have visse standarter.. Der er f.eks. en grund til at jeg ikke længere er kunde i danske bank.. Der er også grunde til at jeg besøger de piger jeg nu besøger. Vi, der har mange besøg bag os, ved godt at nogle steder ser ud til at være styret med hård hånd og lille gevinst for pigerne. Ikke at vi kan gøre noget ved det, men vi kan vælge de steder vi besøger med omhu - hvis pigen er glad og giver rigtig god service er det nok sjældent helt galt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. Marts, 2023 otto06 skrev, 1 time siden: Nu er nettos regnskaber offentligt tilgængelige.. Selvom vi vel er ude i noget snavs - alle vi, der besøger GP'er, kan vi jo faktisk godt have visse standarter.. Der er f.eks. en grund til at jeg ikke længere er kunde i danske bank.. Der er også grunde til at jeg besøger de piger jeg nu besøger. Vi, der har mange besøg bag os, ved godt at nogle steder ser ud til at være styret med hård hånd og lille gevinst for pigerne. Ikke at vi kan gøre noget ved det, men vi kan vælge de steder vi besøger med omhu - hvis pigen er glad og giver rigtig god service er det nok sjældent helt galt... Måske er regnskaberne offentligt tilgængelige. Men du kan ikke se hvad hvad kaffebønderne i Kenya og Colombia bliver betalt. Eller kakaobønderne i Elfenbenskysten og Ghana. Og er du sikker på de bliver betalt nok?? Hvad er din standard på det? Spiser du chokolade? beder du om bøndernes regnskaber? Selvfølgelig er du imod børneslaveri. Men du véd Netto sælger chokolade høstet af børneslaver.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2541 Skrevet 28. Marts, 2023 Kære @JekyllHyde Når man får en god bøf på en restaurant, så behøver man ikke at bekymre sig om hvilken omkostning der har været til indkøb af råvarer, tilberedning, servering mm.......... man skal bare nyde den. Når man har fået en god oplevelse ved en glædespige...... Ja, så skal man også bare nyde den. Længere er den ikke 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 776 Skrevet 28. Marts, 2023 tvr skrev, for 12 minutter siden: Måske er regnskaberne offentligt tilgængelige. Men du kan ikke se hvad hvad kaffebønderne i Kenya og Colombia bliver betalt. Eller kakaobønderne i Elfenbenskysten og Ghana. Og er du sikker på de bliver betalt nok?? Hvad er din standard på det? Spiser du chokolade? beder du om bøndernes regnskaber? Selvfølgelig er du imod børneslaveri. Men du véd Netto sælger chokolade høstet af børneslaver.... Ha, ha.. - ja, lad os tage hele turen.. Jeg tror at vores t-shirts er fremstillet af umdrrbetalte kinesere... Og så??? Selvfølgelig kan man påpege det ynkelige i at jeg "blot" holder mig til vores egen lille legeplads - DK, men at det skulle have nogen effekt for handlede kvinder i Rumænien at jeg gerne vil have så gode forhold som muligt for kvinderne i DK, ER måske på kanten af det mulige... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Marts, 2023 otto06 skrev, for 11 timer siden: Selvfølgelig kan man påpege det ynkelige i at jeg "blot" holder mig til vores egen lille legeplads - DK, men at det skulle have nogen effekt for handlede kvinder i Rumænien at jeg gerne vil have så gode forhold som muligt for kvinderne i DK, ER måske på kanten af det mulige... Nej, nej. Den del af det, er jeg helt enig i. Det er slet ikke dér jeg ser problemet. Forhold dig endelig til problemer med handlede kvinder fra Rumænien. Men derfra til at kigge på regnskaber for seductiongirls (etc) er der godt nok langt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 29. Marts, 2023 Trådstarters indlæg er virkeligt ligegyldigt. Interessere du dig også voldsomt i din frisørs, mekanikers, købmand osv. omsætning og økonomi? Få dig et liv i stedet for at gøre ligegyldige betragtninger. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 776 Skrevet 29. Marts, 2023 tvr skrev, for 1 time siden: Nej, nej. Den del af det, er jeg helt enig i. Det er slet ikke dér jeg ser problemet. Forhold dig endelig til problemer med handlede kvinder fra Rumænien. Men derfra til at kigge på regnskaber for seductiongirls (etc) er der godt nok langt Det tror jeg nu heller ikke at nogen har sagt.. Selvom du KAN vælge at tolke tråd starter derhen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Marts, 2023 otto06 skrev, Lige nu: Det tror jeg nu heller ikke at nogen har sagt.. Selvom du KAN vælge at tolke tråd starter derhen Hvis du læser første indlæg, står seductiongirls specifikt nævnt. Så det er ikke en tolkning...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 776 Skrevet 29. Marts, 2023 tvr skrev, for 2 minutter siden: Hvis du læser første indlæg, står seductiongirls specifikt nævnt. Så det er ikke en tolkning...... At kigge på regnskaber er en tolkning. Det ved du selvfølgelig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 776 Skrevet 29. Marts, 2023 Hvis vi kigger på noget helt andet.. En bonde får 379 øre for en liter mælk.. Den er sat ned med knap 10% pr. 1.marts. Jeg kan godt fornemme at jeg står ret alene med mine synspunkter, men jeg interesserer mig faktisk for om dem, der leverer ydelsen bliver fornuftigt honoreret... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Marts, 2023 otto06 skrev, for 14 minutter siden: Hvis vi kigger på noget helt andet.. En bonde får 379 øre for en liter mælk.. Den er sat ned med knap 10% pr. 1.marts. Jeg kan godt fornemme at jeg står ret alene med mine synspunkter, men jeg interesserer mig faktisk for om dem, der leverer ydelsen bliver fornuftigt honoreret... Jeg er enig, jeg interesserer mig også for at folk bliver fornuftigt betalt. Men den interesse giver mig ikke forudsætningerne for at afgøre hverken om 379øre for en liter mælk er fornuftigt eller at 500kr for en vagt, 100 i timen eller hvad-ved-jeg er fornuftigt for seductiongirls. Eller om det er rigtigt, for den sags skyld. Det har jeg ingen forudsætninger for at have en mening om og det ligner ren snagen. Det er den snagen jeg er imod. Overhovedet ikke at der skal betales for ydelserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II Skrevet 29. Marts, 2023 Som mangeårig kunde hos en laaang række glædes kvinder har jeg været udsat for en del. Mht. stedet som kvinderne anvender har det gået fra gadepigernes uhumske værelser i 3. baggård i Istedgade til den lækreste lejlighed på Frederiksberg. Her ude på landet fra en faldefærdig landejendom men ganske nydeligt inden døre, igen til lækre private villaer eller lejligheder i større provinsbyer. Jeg er ret sikker på at de tarvelige steder bliver betalt alt for dyrt, og at bedste steder som regel er kvindens egen bolig. Men det jeg ikke fatter er at kvinderne selv finder sig i de dårlige steder. Der er trods alt så mange penge i branchen at de kan betale en hæderlig husleje for et ordentligt lejemål, så de ikke skal sidde i kolde lokaler med uhumske toilet og badefaciliteter. Og det er nok der den halter, 'hæderlig husleje', husleje på almindelige kommercielle vilkår. Hvis de støver sådanne lejemål op så ville både de og vi kunder få en bedre oplevelse, og de ville formentlig få en større indtjening. Meen nogen af kvinderne er desværre nogle sjuskehoveder, har ikke ordentligt styr på deres tilværelse og tror fejlagtigt at der skal være mørkt i de værelser hvor de modtager kunder. Jeg har altid foretrukket en god belysning så man kan se skønhederne, se dem omslutte min pik med deres skønne læber, se pikken forsvinde i deres huller, og til sidst se spermen drive ud af dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4002 Skrevet 29. Marts, 2023 (edited) JekyllHyde skrev, for 22 timer siden: Jeg er nyt medlem, men erfaren kunde på diverse klinikker igennem mange år. Jeg har kigget her på sitet, men ikke fundet noget omkring hvor meget GP betaler i "husleje", og i det hele taget økonomien i branchen ? Jeg har spurgt og fået indikationer på 100 kr i timen i husleje+ aflønning til klinikassistenten (500 kr for en vagt? pr. GP) Andre har antydet at der derudover kan være ekstra omsætningsbestemt husleje ? Set fra klinikkens side er det en god forretning, F.ex Seduction Girls : 34 "mandetimer" x 363 dage x 100 kr i årlig omsætning = 1.234.000 kr Set fra pigens side er det 8 timer med knap måske halv "belægning" (måske optimistisk?) x gennemsnitligt 1.000kr. = 8.000 kr - 800 kr. - 500 kr. = 6.700 kr Glæder mig til at læse de korrekte tal, helst fra anonyme udøvende vh JekyllHyde Man kan efter over 20 år i branchen, ikke blive overrasket mere… men ærligt, tror du virkelig selv på at du får vores regnskab at se..Hvem er du ? Du beder om korrekte tal fra anonyme herinde.. Really.. Der er 2 personer vi skal stå til ansvar overfor og det er vores revisor og skat og som skrevet 20 år har vi på bagen, mon ikke at vi kører præcis som vi skal, selv uden du skal prøve at stikke din næse ind i røven på os. Du burde vælge sorte kys næste gang du er i huset. Vi har faktisk meget fornuftige piger i vores hus, flere har været hos os i mange år, flere vender tilbage osv, tror du virkelig at pigerne ville lade sig udnytte eller være et sted hvor de blev udnyttet eller taget i røven… satme ikke meget kredit du giver pigerne.. Et godt råd herfra, gå du mere op i dit eget, få nogle gode knald som det handler om i denne branche og evt en hobby.. hvis du er sladder typen ( virker sådan ) og så oveni ny herinde og går direkte efter os andre starter ud med anmeldelser..bevares.. Men så findes der sikkert også hækleklubber / strikkeklubber osv hvor du bor.. Du er måske den der nysgerrige nabo, som ved alt hvad der foregår på din vej / opgang. Der er hermed en kikkert på vej til dig Mammasan Hende med de 7 villaer, 30 biler og 2 luksus både… eller bare drømmer om at sidde på en terrasse med en kold øl og 30 reddet gadehunde Redigeret 29. Marts, 2023 af Seductiongirls 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II Skrevet 29. Marts, 2023 Kære Mammasan Altså der er da nogle kvinder der annoncerer med de er et sted hvor de bliver taget i røven, meen de tager sig godt betalt Enig med dig, hvad rager jeres økonomi os, jeg går ud fra at gør i det, er det enten fordi i er ualmindelig sextrængende (og det er I som regel ikke, kun almindeligt sextrængende ) eller fordi det er en fornuftig forretning for jer, hvad enten det er hel eller deltid. Mht til livets goder har jeg 1 villa (på landet) 3 biler hvoraf kun en kører, 2 både hvoraf ingen sejler, men til gengæld en terasse med dejlig udsigt, kolde øller som jeg gerne deler og en brugt blandings tysk ruhår som er meget kærlig. Deler gerne terrassen og øllerne med dig en dag med godt vejr og solskin. Hunden vil gerne have et klap eller kæl, men helst hele tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 29. Marts, 2023 @JekyllHyde Ask me anything... men fortæl mig først hvad dine primære motivationsfaktorer er for at du spørger. Ellers gider jeg ikke bruge 14 sekunder mere på det pjank. Hvis det kun er interessant for DIG gider jeg heller ikke bruge tid på det. Hvis det har bred interesse for f.eks. piger i branchen der ønsker at blive selvstændige, så er jeg her hele ugen og arbejder i øjeblikket på et velgørenhedsprojekt hvor resten af teamet er på "Chicago tid", så jeg har skidegod tid til at svare sent om natten. Jeg svarer hvis jeg tænker det har relevans for andre end dig, som sagt. Ellers kunne du jo skrive eller ringe til dem du ønsker at snuse i endetarmen og den anden ende, for at se om de har dårlig ånde eller ej. Det er der jo ingen grund til at skrive på et debatforum for, hvis det kun er interessant for dig. Hvad er det du gerne vil vide generelt set? Det er grænsende til den dårligste situationsfornemmelse i denne måned blandt indlæg herinde, efter min mening. Og det er da uanset om du er Jekyll eller Hyde Der er flere fyldte ædetrug med foder til Trolls i en masse andre tråde herinde, hvor du kan boltre dig hvis du lyster. Bon Appetit! Mvh. Eva 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 832 Skrevet 29. Marts, 2023 JekyllHyde skrev, den 28.3.2023 at 13:33: Jeg har kigget her på sitet, men ikke fundet noget omkring hvor meget GP betaler i "husleje", og i det hele taget økonomien i branchen ? Det falder ikke ind under emner, der naturligt hører til hér. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1716 Skrevet 30. Marts, 2023 JekyllHyde skrev, den 28.3.2023 at 13:33: Glæder mig til at læse de korrekte tal, helst fra anonyme udøvende Hvad vil du bruge det til?? Det kan da aldrig vedkomme dig, hvordan pigernes økonomi hænger sammen!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 30. Marts, 2023 JekyllHyde skrev, den 28.3.2023 at 13:33: Jeg er nyt medlem, men erfaren kunde på diverse klinikker igennem mange år. Jeg har kigget her på sitet, men ikke fundet noget omkring hvor meget GP betaler i "husleje", og i det hele taget økonomien i branchen ? Hvad med at lægge din ejen økonomi frem? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg