Hop til indhold
underdog40

Farvede kondomer

Betyder farven på kondomet noget?  

66 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvad siger du?

    • Jeg er ligeglad. Jeg er bare glad for at få et knald.
      33
    • Jeg kan ikke udstå farvede kondomer.
      29
    • Jeg er helt pjattet med farvede kondomer. Jeg glæder mig til at Flüggers knækket aubergine kommer på markedet.
      4


Recommended Posts

Ved ikke om det bare er mig, men findes de røde kondomer kun i en størrelse?:huh:......det er simpelthen bare ikke rart at klemme sin tøsemand ned i sådan en vold-strammer, der dræber enhver form for blodtilførsel. Er faktisk begyndt at skrive, "helst ikke røde kondomer, tak" til de gp'er jeg ser med gummi.....det virker og de medbringer en passende størrelse. Sååååå meget bedre:D

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes

Når det mig der skal ha det på, så må det også være mit ansvar at det gummi jeg bruger er godt nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 5 timer siden:

Og på tantra skoler og workshop indgår der heller ikke penisringe.   

Nåmen så må jeg hellere fluks stoppe med det pjank :D;) 
Min tanke var nu blot at spare folk for en tur over broen. Men jeg beklager hvis jeg overskred en usynlig grænse i et kortvarigt anfald af kollegialt frisind. Det var bestemt ikke min hensigt. 

Jeg har aldrig været på Tantra skole eller workshop.
Jeg har været praktiserende Tantrika siden jeg var 22 hvor jeg blev inviteret ind i det af "landsbyens beboere". Min "Tantriske Familie" er på ingen måder en skole eller et kursus man kan købe sig til. Det er en stamme af folk der lever, ånder og videregiver Tantriske traditioner fra dengang mennesker boede i huler  - og de gør det helt gratis. 
Så måske er det fordi ingen har fortalt os at der er rigtige og forkerte måder at gøre det på, at vi drister os til at male udenfor stregerne, gætter jeg på. 

Namaste <3 

@Liv TAK!
Står der London på dem? Tror altså aldrig jeg har set dem, andet end hvis det er dem der er aflange og hedder noget med Euro-et-eller-andet med gul skrift på?

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Eva Nadine skrev, for 6 minutter siden:

andet end hvis det er dem der er aflange

Æhhhhhhh , det er helt normalt at kondomer er aflange. Jeg har faktisk aldrig set nogle kvadratiske :ph34r:
Men hvordan skal en uskyldig ungmø som du vide det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 14 timer siden:

bruger dem som engangs-penisringe rundt om både stokken og klokken/klokkerne. 

Jeg fik fantomsmerter af at læse den sætning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Står der London på dem? Tror altså aldrig jeg har set dem, andet end hvis det er dem der er aflange og hedder noget med Euro-et-eller-andet med gul skrift på?

Google London-kondomer, så kommer der fine billeder af de fire typer de fører.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 5 timer siden:

Ved ikke om det bare er mig, men findes de røde kondomer kun i en størrelse?:huh:..

Ja, men det er jo ikke forbudt at køre med flere slags i sortimentet, så man kan finde et der passer…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Æhhhhhhh , det er helt normalt at kondomer er aflange. Jeg har faktisk aldrig set nogle kvadratiske :ph34r:
Men hvordan skal en uskyldig ungmø som du vide det

INDPAKNINGEN sguda! :D 

@Liv 
Har ganske enkelt aldrig set dem i virkeligheden... der må være to tirsdage i denne uge eller også er jeg langt om længe begyndt omstigningen til det næste liv, og lægger ud med Kondom-demens :lol: 
Eller måske har jeg faktisk prøvet dem, men der var så traumatisk en oplevelse for mig at jeg har blokeret alle minder om dem. Man ved sgu aldrig :wub: 


Jeg bryder mig ikke om lugten af de sort/hvide London kondomer. Jeg synes at når man knalder med dem og gutten virkelig gi'r den gas, så kommer jeg til at lugte lidt som "Le Mans" i den frække ende når jeg sætter mig ned og tisser bagefter. Lugten af brændt gummi på en varm sommerdag i København leder mine tanker tilbage til dengang jeg havde Fuck Buffet vagter på byens bordeller hvor jeg måtte skam-spule mig mellem hver eneste gæst og vaske mig alt for grundigt med Vivag Intimsæbe og smøre efter med et par dråber flydende honning for ikke at racer-missen gik helt i stykker af for mange kilometer i missen. På en gennemsnitsvagt dengang alle havde sprøjtende travlt (høhø) da det stadig var The Golden Glory Days i branchen og begrebet "Nulvagt" slet ikke var opfundet endnu, var der andre udfordringer end jeg oplever nutildags ;)  
Tænk hvis alt det vedligeholdelsesarbejde af "Le Mans-missen" kunne være klaret med en anden farve kondomer?!?!! - Så havde jeg måske haft en liflig duft af Jordbær i den frække ende der holdt endnu, og havde tænkt på De Gode Gamle Dage når det var jordbær sæson i stedet. Ej hvor er jeg muligvis gået glip af en helt masse. 
Geronto-Glædespige-Syndromet er hermed hvad jeg må slås med i denne uge. Luksusproblemerne hober sig atter op ;):P

 

LondonRED.jpg

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...