Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har erfaringer med en pige/kvinde der tilbyder massage på en Milking/glory hole table? 
Helst i eller omkring kbh. 
 

Jeg tænker på en massagebriks som på billedet. 
image.jpeg.ce336eb2c1513d9ead7db7a06a20033a.jpeg
 

På forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bettingman skrev, 1 time siden:

Er det en du har erfaring med? Mine thai erfaringer er nemlig ikke særlig gode. De snakker dårligt dansk eller engelsk og har intet clue om hvad lingam massage er andet end at de kan give en handjob. 

Oplevelsen på Gamrai er helt ok ... og kan anbefales. Men, hvis det er lingam du specifikt går efter, så er det en idé, at kigge efter de af thai-stederne, som tilbyder kassap, jab krasai, ka-sai ... mange navne, for noget, som vidst er det samme ... en intens lingam massage.  Jeg har prøvet nedennævnte ... bortset fra Bambam, som jeg har til gode. De kan alle anbefales.

Sophie

Dao

Bambam

Pim

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
unip skrev, for 7 timer siden:

Oplevelsen på Gamrai er helt ok ... og kan anbefales. Men, hvis det er lingam du specifikt går efter, så er det en idé, at kigge efter de af thai-stederne, som tilbyder kassap, jab krasai, ka-sai ... mange navne, for noget, som vidst er det samme ... en intens lingam massage.  Jeg har prøvet nedennævnte ... bortset fra Bambam, som jeg har til gode. De kan alle anbefales.

Sophie

Dao

Bambam

Pim

 

Jeg har ikke bedre bud selv, men TS søger milking-table, og ikke kun lingam. <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
unip skrev, for 9 timer siden:

Oplevelsen på Gamrai er helt ok ... og kan anbefales. Men, hvis det er lingam du specifikt går efter, så er det en idé, at kigge efter de af thai-stederne, som tilbyder kassap, jab krasai, ka-sai ... mange navne, for noget, som vidst er det samme ... en intens lingam massage.  Jeg har prøvet nedennævnte ... bortset fra Bambam, som jeg har til gode. De kan alle anbefales.

Sophie

Dao

Bambam

Pim

 

Det er sikkert nogle gode bud men ingen af dem tilbyder massage på et milking table. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...