Hop til indhold

Søndagsafstemning: Variation eller stabilitet?

Hvad er for dig det optimale antal forskellige GPer for dig at besøge? 35 medlemmer har stemt

1. 1. Hvad kendetegner i dag bedst dit adfærdsmønster i forbindelse med, hvor mange forskellige GPer, du besøger? (Hvis det har ændret sig fra tidligere, så skriv gerne en kommentar)

• Jeg kan godt lide at besøge mange forskellige GPer og kommer kun sjældent tilbage til dem, jeg tidligere har besøgt
      28%
      10
    • Jeg har omtrent en håndfuld forskellige GPer, som jeg vælger at besøge lidt på skift
      22%
      8
    • Jeg foretrækker at lægge stort set alle mine besøg hos én eller højest to udvalgte GPer
      34%
      12
    • Jeg har endnu ikke besøgt GPer nok til at kunne svare på, hvad mit mønster er
      2%
      1
    • Jeg er GP og foretrækker over en periode helst besøg fra mange forskellige mænd (fx 25 mænd, som hver aflægger 1-3 besøg)
      2%
      1
    • Jeg er GP og foretrækker over en periode helst besøg fra forholdsvis få mænd (fx 7 mænd, som hver aflægger 5-9 besøg)
      8%
      3

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

I de forskellige tråde dukker der ind imellem lidt debat op om, hvorvidt man foretrækker at besøge mange forskellige GPer, eller om man foretrækker at komme tilbage til dem, man havde en god stund sammen med. Så det tager vi nu en afstemning om.

Præferencer kan på dette punkt godt ændre sig over tid, virker det til, så tag udgangspunkt i, hvordan det er for dig netop nu.

Startede du fx med at besøge mange forskellige, men efterhånden har indsnævret det til en enkelt eller et par stykker, så er du også velkommen til at skrive en kommentar om, hvorfor du “blev træt af” forskelligheden og i stedet tilvalgte stabiliteten.

Om besøg på thaiklinik tæller som GP-besøg eller ej? Hvis du primært besøger stedet for sex, så ja.

Som GP er der måske også nogen, som foretrækker diversiteten fra mange forskellige gæster, mens andre heller ser besøgene samlet på færre mænd, som til gengæld aflægger flere besøg. Med andre ord: Hvis du som GP over en periode modtager fx 50 besøg, skal det så helst være fra mange forskellige mænd, eller fra et færre antal mænd?

Som altid er afstemningen anonym.

Skrevet

Hmm, hvor skal jeg krydse?

Har nogle foretrukne, jeg vender tilbage til og shopper lidt rundt for at prøve nogle andre. Sådan ca. 50-50

Skrevet
  • Author
Oldtimer skrev, for 21 minutter siden:

Hmm, hvor skal jeg krydse?

Har nogle foretrukne, jeg vender tilbage til og shopper lidt rundt for at prøve nogle andre. Sådan ca. 50-50

Når dine “faste” piger bliver suppleret med en række andre piger, så lyder det til, at du så nok passer mest ind i den førstnævnte svarmulighed.

Generelt: synes du ikke, at nogen af svarmulighederne passer 100% spot on på din egen situation, så vælg den svarmulighed, som er tættest på.

Skrevet

Jeg svarade alternativ 1. Och det är inte för att jag inte har haft goda upplevelser med de piger jag mött. Mest är det för att jag är så nysgerrig och det finns så många fina piger jag vill träffa.

Dock är det en handfull av de jag träffat som jag känner att jag gärna skulle komma tillbaka till. Jag har ofta svårt att bestämma mig när det är dax att boka en träff...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.