mrtn55555 5 Skrevet 24. Marts, 2023 hej hvad har i af erfaringer med at blive taget bagi af en shemale. er meget interesseret i at høre om jeres oplevelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 24. Marts, 2023 mrtn55555 skrev, for 5 timer siden: hej hvad har i af erfaringer med at blive taget bagi af en shemale. er meget interesseret i at høre om jeres oplevelser? Hvis det er din første gang , går jeg ud fra at du selv har eksperimenteret lidt med forskellige størrelser af dildoer så du ved lidt om hvor meget du kan klare at få op bagi..... Og ja , min egen erfaring er at jeg kan sagtens tage fra bagi , har også "øvet" mig i mange år , kan tage en god kvinde fist til over håndleddet og en god stor shemale pik er så frækt! har prøvet et par stykker..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrtn55555 5 Skrevet 24. Marts, 2023 okay har du har ikke oplevet problemer med rifter eller lignende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonDo 532 Skrevet 26. Marts, 2023 mrtn55555 skrev, den 24.3.2023 at 08:17: okay har du har ikke oplevet problemer med rifter eller lignende? Husk glide kram. jeg har prøvet et par stk. og også kvikke med en på spænding dildo. Men når en shemail blive lider lige og bar vil knippe dig er det noget helt andet. Glemmer aldrig min første gang. Det var en trekant så tænke jeg vis det nu ikke var noget for mig så kunde jeg jo altid bar knippe pigen. Så gik du nu ikke, det var en helt fantastisk oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 31. Marts, 2023 Jeg var forbi Karen Castro igår, min første gang med en shemale, hun var ret sød og en passende str til en nybegynder. Hun var forsigtig i starten og indtil det hele gled lidt bedre, godt med glide creme og begyndte vi eller at kneppe i flere stillinger. En lille rift men ellers ikke noget. Men det var rigtig spændende at prøve sådan en som hende, skal helt sikkert forbi et par gange mere inden jeg finder en med en lidt større... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 5. April, 2023 hjlarsen skrev, den 31.3.2023 at 18:33: Jeg var forbi Karen Castro igår, min første gang med en shemale, hun var ret sød og en passende str til en nybegynder. Hun var forsigtig i starten og indtil det hele gled lidt bedre, godt med glide creme og begyndte vi eller at kneppe i flere stillinger. En lille rift men ellers ikke noget. Men det var rigtig spændende at prøve sådan en som hende, skal helt sikkert forbi et par gange mere inden jeg finder en med en lidt større... Hej. Er nød til at spørge hvor stor hendes pik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg