Hop til indhold

Fuld pakke uden gummi

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet
Silverback skrev, den 28.5.2023 at 22:37:

Det er et velkendt thaisted lidt udenfor Viborg mod Holstebro.

Jeg har også besøgt hende :P

Mit besøg hos Soda

Er det hende Soda der ind imellem optræder andre steder bla. Horsens ? 

Skrevet
Martin M skrev, for 6 timer siden:

Er det hende Soda der ind imellem optræder andre steder bla. Horsens ? 

Det tror jeg ikke. Pt. finder jeg to Soda'er: https://annoncelight.dk/showad/378083 og https://annoncelight.dk/showad/349878. Ud fra både annonceindhold og billeder er ingen af dem identisk med den Soda tæt på Viborg der tales om. Men billederne i Viborg-Soda's annonce er også udskiftet og en broder herinde skriver, at hun er på Fyn, men han kan/vil ikke give reference til en evt. annonce.

Jeg tror fuglen er fløjet. :(

/Silverback

Skrevet

Jiji i Odense 

Skrevet
Silverback skrev, den 4.5.2023 at 12:12:

Hos hende her kan man også få lov uden hvis man spørger pænt.

https://annoncelight.dk/showad/353767

Hejsa

Jeg var omkring Nina i søndags- til fuld pakke i 90 min.

Hun bor dejligt - om det er diskret ved jeg ikke, vi kan holde bag ved husker,men jeg tror kroens gæster kan se bilen.

Jeg synes ikke hun er alt for svær til engelsk, men vi skulle jo også kun sexe, hun spurgte om vi skulle starte med massage, men jeg ville hellere i gang med det samme.Vi lå og kælede lidt, jeg suttede påp hendes små bryster, og hun gned på min pik, lidt efter lagde hun sig oven på mig, og så fik pikken massage med fissen, den gled hele tiden forbi hullet, uden og komme ind.

Så fandt hun kondommet frem, og jeg mente og havde købt uden, men hun skulle have ekstra for uden, det fik hun så-200kr., og så satte hun sig ovenpå og , selvom jeg ikke har en stor pik, varede det lidt før hovedet kom ind, og hold da op hun er snævre og helt vildt fugtigt, hun kan det med og stramme skedemusklerne meget fast om pikke, og sommetider, når hun strammede , kunne jeg ikke få pikken ind.

Jeg lå bare og hyggede mig, og klemte hendes bryster godt sammen, og fissen den smaskede, jeg kunne nemt holde mig, trængte ikke sådan rigtigt til og blive tømt, men Nina ville gerne have den forfra missionærstilling, jeg ville godt lige have slikket pikken ren for hendes kussesafter- det tænder mig lidt, når tøsen slikker hendes egne safter, - sommetider stikker jeg også fingeren ind i kussen, og får fingeren slikket rent bagefter.

Men her gik der lidt galt, hun ville have pikken tørret af med vådservietter - jeg havde i farten glemt, jeg ikke kan tåle det, så nu sidder jeg med en rød pik der klør lidt- det har jeg prøvet før. Og går nok over til weekenden, jeg ved ikke om i andre reagere sådan på vådservietter , men er i gift så pas på.

Mit indtryk af Nina er fin, hun er nok omkring de 40 og man se hun har født- betyder ikke noget for mig.

Hendes blowjob er måske okay, men nu har jeg været hos Mette ved Randers mange gange på det sidste, og Nana’s var ikke på samme højde.

Jeg kunne ikke holde mig mig i mere end 1 time ( jeg er på viraga) så de sidste 30 min blev brugt på massage, det er hun god til.

Og jeg kommer igen, nu skal pikken lige komme sig helt, og så tager jeg selv rengøringsklude med 

Bare på hende

Skrevet
Servciesboy skrev, den 9.8.2023 at 22:03:

Hejsa

Jeg var omkring Nina i søndags- til fuld pakke i 90 min.

Hun bor dejligt - om det er diskret ved jeg ikke, vi kan holde bag ved husker,men jeg tror kroens gæster kan se bilen.

Jeg synes ikke hun er alt for svær til engelsk, men vi skulle jo også kun sexe, hun spurgte om vi skulle starte med massage, men jeg ville hellere i gang med det samme.Vi lå og kælede lidt, jeg suttede påp hendes små bryster, og hun gned på min pik, lidt efter lagde hun sig oven på mig, og så fik pikken massage med fissen, den gled hele tiden forbi hullet, uden og komme ind.

Så fandt hun kondommet frem, og jeg mente og havde købt uden, men hun skulle have ekstra for uden, det fik hun så-200kr., og så satte hun sig ovenpå og , selvom jeg ikke har en stor pik, varede det lidt før hovedet kom ind, og hold da op hun er snævre og helt vildt fugtigt, hun kan det med og stramme skedemusklerne meget fast om pikke, og sommetider, når hun strammede , kunne jeg ikke få pikken ind.

Jeg lå bare og hyggede mig, og klemte hendes bryster godt sammen, og fissen den smaskede, jeg kunne nemt holde mig, trængte ikke sådan rigtigt til og blive tømt, men Nina ville gerne have den forfra missionærstilling, jeg ville godt lige have slikket pikken ren for hendes kussesafter- det tænder mig lidt, når tøsen slikker hendes egne safter, - sommetider stikker jeg også fingeren ind i kussen, og får fingeren slikket rent bagefter.

Men her gik der lidt galt, hun ville have pikken tørret af med vådservietter - jeg havde i farten glemt, jeg ikke kan tåle det, så nu sidder jeg med en rød pik der klør lidt- det har jeg prøvet før. Og går nok over til weekenden, jeg ved ikke om i andre reagere sådan på vådservietter , men er i gift så pas på.

Mit indtryk af Nina er fin, hun er nok omkring de 40 og man se hun har født- betyder ikke noget for mig.

Hendes blowjob er måske okay, men nu har jeg været hos Mette ved Randers mange gange på det sidste, og Nana’s var ikke på samme højde.

Jeg kunne ikke holde mig mig i mere end 1 time ( jeg er på viraga) så de sidste 30 min blev brugt på massage, det er hun god til.

Og jeg kommer igen, nu skal pikken lige komme sig helt, og så tager jeg selv rengøringsklude med 

Bare på hende

Hvem er Nina?

Skrevet
Big3lover skrev, for 33 minutter siden:

Hvem er Nina?

Overvej at checke linket i det indlæg Serviceboy citerer.

Redigeret af Silverback
stavefejl

Skrevet
Silverback skrev, for 18 timer siden:

Overvej at checke linket i det indlæg Serviceboy citerer.

Ups den overså jeg sgu :D

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Prøv  at spørge pænt hos Lie-Thaimassage på Mariagervej i Randers.

Skrevet
Granit12 skrev, 1 time siden:

Prøv  at spørge pænt hos Lie-Thaimassage på Mariagervej i Randers.

Hvordan vil du beskrive Lie og hvordan er prisniveauet hos hende?

Skrevet
møgsvinet skrev, for 22 timer siden:

Hvordan vil du beskrive Lie og hvordan er prisniveauet hos hende?

Mutter er 55+ ca. 145cm - hun har lejlighedsvist et par gode hjælpere - du kommer langt for en tusse.

Skrevet
Granit12 skrev, for 4 timer siden:

Mutter er 55+ ca. 145cm - hun har lejlighedsvist et par gode hjælpere - du kommer langt for en tusse.

Tak, men passer højde og drøjde eller er hun nemmere at hoppe over end at gå udenom?

Skrevet
Fisken16 skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/273446

Pigen Lili som arbejder her er en lille, ung sød pige som slet ikke kan snakke dansk/engelsk, alt foregår gennem google translate, men hun tilbyder fp uden, hvis man spørger pænt, og det er ret godt.

Højde? Alder? Pris?

Skrevet
møgsvinet skrev, for 3 timer siden:

Højde? Alder? Pris?

Et godt bud er 160 høj, 50 kg. absolut ikke eksisterende bryster, men en rigtig dejlig røv, sidst i 20erne, prisen er standard thaipriser, i hvert fald ikke i den dyre ende. Billederne på annoncen er ægte, det er hende der ikke er i rød kjole.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.