Hop til indhold
Guest Bødlen

Rødovre Centrum Sara Tip massage

Recommended Posts

Guest Bødlen

Dee var så den sidste jeg køber massage der, ankom og spurfre høfligt ind til om havde tid, jeg måtte vente i et  kvarters tid - helt ok, blev vist ind af en thai kvinde der efter at have gjort briksen klar spurte og hende ven måtte massere til start så ville hun komme ind senere, ok med mig jeg kom for massagen - Ind kommer en thaimand, og han blev ikke afløst, en af massøserne kom ind kigge kortvarigt og grinede fjoget ud i luften - jeg fik den times massage jeg betalte for, men måtte franede mig to gange at han prøvede at få fat i mine testikler og penis angiveligt med henblik på mersalg -klamt for mig og never ever thai i Rødovre Centrum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ingen har vel bedre forudsætning for en klasse håndtrold end en mand :lol:

Ja havde sgu sagt ja, bare for at prøve det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 1 time siden:

Dee var så den sidste jeg køber massage der, ankom og spurfre høfligt ind til om havde tid, jeg måtte vente i et  kvarters tid - helt ok, blev vist ind af en thai kvinde der efter at have gjort briksen klar spurte og hende ven måtte massere til start så ville hun komme ind senere, ok med mig jeg kom for massagen - Ind kommer en thaimand, og han blev ikke afløst, en af massøserne kom ind kigge kortvarigt og grinede fjoget ud i luften - jeg fik den times massage jeg betalte for, men måtte franede mig to gange at han prøvede at få fat i mine testikler og penis angiveligt med henblik på mersalg -klamt for mig og never ever thai i Rødovre Centrum. 

Århh den er god :D ja der blev du godt nok taget ved næsen eller andet steds, i guder den kan man more sig over resten af dagen TAK !!! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Ingen har vel bedre forudsætning for en klasse håndtrold end en mand :lol:

Ja havde sgu sagt ja, bare for at prøve det

Hver mand sin nysgerighed, jeg kan i dette tilfælde fint dø nysgerrig ;) er sgu stadig lidt vredladen i sær når jeg tænker på henðe der stak hovedet ind og grinede fjoget ud i luften…ja jeg blev røvet som i røv, men som skrevet never ever det sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
mgcharlie skrev, for 55 minutter siden:

Århh den er god :D ja der blev du godt nok taget ved næsen eller andet steds, i guder den kan man more sig over resten af dagen TAK !!! :lol:

Ja men god fornøjelse med din morskab…:unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
viking69 skrev, for 1 time siden:

altså det er ingen skam at sige nej tak og gå ?

Næ men nu havde jeg betalt og vist ind i rummet o.s.v. Det var i sidste sekund, må min kollega starete så komme jeg ind senere, hun udeblev…så never ever det sted..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 2 timer siden:

Næ men nu havde jeg betalt og vist ind i rummet o.s.v. Det var i sidste sekund, må min kollega starete så komme jeg ind senere, hun udeblev…så never ever det sted..

Det er sgu noget sjovt noget.

Jeg var der for et par uger siden og fik en udmærket massage af en dame.
Men jeg blev fnisende spurgt flere gange i løbet af en time, om jeg kunne tænke mig massage af en mand.
Det takkede jeg dog pænt nej tak til.

Jeg hørte at en anden kunde også fik tilbuddet og han sagde ja tak.
Men det kan jo ikke afvises at manden rent faktisk er god til at massere.
Og det kan måske også være at han kan sælge en håndtrold eller et blowjob, hvis det nu er mørkt nok :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Arne Diller skrev, for 10 timer siden:

Det er sgu noget sjovt noget.

Jeg var der for et par uger siden og fik en udmærket massage af en dame.
Men jeg blev fnisende spurgt flere gange i løbet af en time, om jeg kunne tænke mig massage af en mand.
Det takkede jeg dog pænt nej tak til.

Jeg hørte at en anden kunde også fik tilbuddet og han sagde ja tak.
Men det kan jo ikke afvises at manden rent faktisk er god til at massere.
Og det kan måske også være at han kan sælge en håndtrold eller et blowjob, hvis det nu er mørkt nok :P

Ja det kan være, Arne men så må det jo aftales at det er en mand der tilbydes, og ikke som hidtil  en kvinde, det er i min optik snyd at lade kunde tro at hende der tager i mod kunden, viser ind i “lokalet” gør klar også masserer, men overlader det til en mand, sørgeligt - for mig, morsomt for andre er også at en af masørens kvindlige kolleger kigge ind, grinede fjoget og gik igen - Så  for mig at se, er det trist for stedet, de har mistet mig helt og aldeles. 

Jeg har notetet værthus humoren her på siden. 

Det gir ligesom ikke lysten til at oplyse om triste oplevelser i købesexmarkedet. :mellow:

bh

Bødlen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 36 minutter siden:

Det har vist aldrig været usædvanligt her på EG, at man kan have det lidt sjovt på andres bekostning.

Jeg er med på, at det hverken var sjovt for dig eller ønskeligt, da det skete, og heller ikke nu. Men selvom det ikke virker sådan lige nu, mon så ikke du om en rum tid kan se tænke tilbage på det og trække på skuldrene af det og tænke “hold-da-kæft-hvor-de-trickede-mig”?

Bødlen skrev, for 43 minutter siden:

Det gir ligesom ikke lysten til at oplyse om triste oplevelser i købesexmarkedet. :mellow:

Lad dig ikke slå ud af det, gamle jas. Ind imellem får vi alle lidt røg.

Hvis det er nogen trøst, så tror jeg, at min reaktion havde været præcis magen til din, og jeg ville heller ikke være tilfreds med, at de havde taget røven på mig på den måde. Og ligesom dig, havde jeg nok heller ikke afvist den “indledende” massage af en mand og var også blevet muggen over, at pigen aldrig kom ind, og at en anden tilmed skulle more sig over sceneriet, som ikke virker tilfældigt.

Stedet er ellers blevet rost for god massage, men nu ved vi da, hvad man skal være opmærksom på. Så tak for anmeldelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

Det har vist aldrig været usædvanligt her på EG, at man kan have det lidt sjovt på andres bekostning.

Det betyder da ikke at det et ok :( 

mon så ikke du om en rum tid kan se tænke tilbage på det og trække på skuldrene af det og tænke “hold-da-kæft-hvor-de-trickede-mig”?

Måske jeg jan komme dertil, og måske brugere af guiden vil vise mere empati når en “kollega” får en skod oplevelse og deler, i stedet for at gnægge hæ hæ 

Så tak for anmeldelsen.

Selv tak også for dine pæne ord

at pigen aldrig kom ind, og at en anden tilmed skulle more sig over sceneriet, som ikke virker tilfældigt.

hvaf mener du 

bh

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 10 minutter siden:

Det betyder da ikke at det et ok :( 

Jeg er helt enig og har derfor også ændret min grine smiley til en tak af slagsen, da jeg synes det er rigtig god viden, da også jeg foretrækker at undgå at blive masseret af en mand.

Nu er jeg kommet lidt på afstand af det, men blev engang masseret af en ret stor mand med kraftig hårvækst over hele kroppen. Mens han masserede mig, så trykkede og gned han sin kraftige bule ind mod mig. Når man ikke er til mænd, så føles det faktisk som et overgreb. Idag kan jeg bedre smile af det, men i situationen var jeg sgu noget beklemt.

Beklager min første indskydelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 26 minutter siden:

Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

at pigen aldrig kom ind, og at en anden tilmed skulle more sig over sceneriet, som ikke virker tilfældigt.

hvaf mener du 

Jeg hæfter mig ved to ting: For det første at det meget hurtigt blev stedets plan, at du skulle gives videre til den mandlige massør. For det andet, at en pige lige skulle kigge ind og med et fjoget grin gå igen, tyder for mig at se på, at hun lige ved selvsyn skulle konstatere, hvordan hendes kollega havde fået ordnet det hele.

Begge disse ting tyder på, at hende, som modtog dig, helt bevidst videregav dig til den mandlige kollega, og at det var fuldt bevidst, at hun ikke kom tilbage, selvom hun havde sagt noget andet. Hun havde en anden plan for din massage, end du selv havde, så hvad der skete, var for mig at se ikke tilfældigt, men planlagt.

Giver det mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 9 timer siden:

Ja det kan være, Arne men så må det jo aftales at det er en mand der tilbydes, og ikke som hidtil  en kvinde, det er i min optik snyd at lade kunde tro at hende der tager i mod kunden, viser ind i “lokalet” gør klar også masserer, men overlader det til en mand, sørgeligt - for mig, morsomt for andre er også at en af masørens kvindlige kolleger kigge ind, grinede fjoget og gik igen - Så  for mig at se, er det trist for stedet, de har mistet mig helt og aldeles. 

bh

Bødlen 

Jamen jeg er da helt enig i dine betragtninger.

Det er ikke ok, at der skiftes massør undervejs, medmindre det er aftalt.
Jeg ville nok også have en underlig følelse, ligesom dig. Du skulle nok have påtalt det til ejeren.

Men jeg håber da ikke vi helt har taget modet fra dig på grund af lidt drillerier.
Gode som knap så gode erfaringer er altid yderst velkomne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Jeg hæfter mig ved to ting: For det første at det meget hurtigt blev stedets plan, at du skulle gives videre til den mandlige massør. For det andet, at en pige lige skulle kigge ind og med et fjoget grin gå igen, tyder for mig at se på, at hun lige ved selvsyn skulle konstatere, hvordan hendes kollega havde fået ordnet det hele.

Begge disse ting tyder på, at hende, som modtog dig, helt bevidst videregav dig til den mandlige kollega, og at det var fuldt bevidst, at hun ikke kom tilbage, selvom hun havde sagt noget andet. Hun havde en anden plan for din massage, end du selv havde, så hvad der skete, var for mig at se ikke tilfældigt, men planlagt.

Giver det mening?

Ja og tak og det viser stedets “kvalitet” i alt fald i mit tilfælde, jeg forstår ikke chikanen inden handling, for de gange jeg har været der, har jeg opført mig respektfuldt, ren (nybadet) og betalt uden at drøfte pris o.s.v. (Jeg har kendskab til at nogen har fået 10 turs rabat) 

Så slut med Tip

bh

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 4 minutter siden:

jeg forstår ikke chikanen inden handling

Nu kan vi jo ikke vide det med sikkerhed, men jeg tror nu ikke, at det som sådan var målrettet chikane, men bare en går-den-så-går-den. Hvis fx pigerne på stedet har mange kunder, og ingen vælger manden, så prøver de måske bare at “sælge” ham til tilfældige kunder, sådan at både han og pigerne er beskæftiget. Det gik så ud over dig denne gang.

At det er en dårlig strategi, er vi enige om, og nu har de jo i hvert fald en kunde mindre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg stoppede med at komme der for mange år siden, da de indførte "sovesal", hvor kunderne ligger meget tæt kun adskilt af løse gardiner, som ikke lukkede ordentligt sammen. Har de stadig det? 
Jeg tænkte, at den foranstaltning var for at forhindre "mer-salg" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
PerBar skrev, for 42 minutter siden:

Har de stadig det? 

Ja det er stadig gardin værelser og ja ekstra ydelser er stedet ikke kendt for, men derfor skal de sgu ikke sende en mad ind til en mand uden det er aftalt - klam oplevelse for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bødlen skrev, for 43 minutter siden:

Ja det er stadig gardin værelser og ja ekstra ydelser er stedet ikke kendt for, men derfor skal de sgu ikke sende en mad ind til en mand uden det er aftalt - klam oplevelse for mig.

Så vil jeg undlade at berette om dengang jeg fik massage af en ladyboy, in the making, mens hans mor kigge på. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Så vil jeg undlade at berette om dengang jeg fik massage af en ladyboy, in the making, mens hans mor kigge på. :D

var kønsskifteoperationen igang imens du fik massage? spicy!

EDIT: troede faktisk at Sara Tip i Rødovre Centrum var kendt som et grønt massagested, men det lader til, at dette ikke er tilfældet. 

Redigeret af nøddehaven

Del dette indlæg

Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 12 timer siden:

....troede faktisk at Sara Tip i Rødovre Centrum var kendt som et grønt massagested, men det lader til, at dette ikke er tilfældet. 

Well... som de fleste andre steder, kan pigerne som regel godt bruge lidt lommepenge... og med gavmilde drikkepenge, så kunne man måske være heldig med et interessesammenfald:P

P.s. jeg er heller ikke den store fan af gardin-setuppet, men det KAN nu også være pirrende. Så jeg kommer der stadig og ofte.... om jeg så må sige

Redigeret af TaunusDK
tilføjet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Arne Diller skrev, for 21 timer siden:

Du skulle nok have påtalt det til ejeren.

Ja det har du da ret I, men i situationen, var jeg “lammet” eksistensberretigelsen af eroguide.dk, er vel også at “markedet(kunder) informere gensidigt) positivt som negativt, og ikke at blive takket med, hø hø gnæk gnæk, og småt begavede kommentarer, man kan forvente kommer på de brune værtshuse. 

Sara Tip, må enten styre sin budiness ordentligt, eller lade markedet råde, og alle dekunder der er tilfredse må så købe ind, jeg kommer der ikke mere..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...