Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Biolet skrev, for 4 minutter siden:

Hej har længe kikket på hende her giver hun fb skal over til det jyske en af dagene

https://annoncelight.dk/showad/264918

god dag 

Når jeg kikker på billederne, tænker jeg det er mere end massage, der tilbydes på adressen. :rolleyes:

Skrevet

Var på besøg der for kort tid siden. Blev godt modtaget af mutter og havde en dejlig time med en dejlig kvinde. God massage og dejlig sex med det hele. Ja jeg kommer igen.

Skrevet
  • Author
bukas skrev, for 53 minutter siden:

Var på besøg der for kort tid siden. Blev godt modtaget af mutter og havde en dejlig time med en dejlig kvinde. God massage og dejlig sex med det hele. Ja jeg kommer igen.

Tak er det mutte hende på billedet og gir hun selv fb

Skrevet
Biolet skrev, for 9 minutter siden:

Tak er det mutte hende på billedet og gir hun selv fb

Ja det er mutter. Har kun haft fp med en yngre smuk kvinde der. Og det var super.

Skrevet

Og hvad måtte du så slippe for massage og sex??

• 4 weeks later...
Skrevet

Besøgte stedet i dag og fik en rigtig godt massage af Emmy, som fortalte hun er 25 år. Havde bestilt massage, B2B og hj, og betalte 1.000,- kr. for 1 time.

Massagen var rigtig god uden pirring mens jeg lå på maven, men efter vend om kom der gang i både B2B og pirring, som endte med et rigtig dejligt og langt hj.

Emmy var nøgen under hele massagen, bortset fra at trusserne blev på. Hun har en flot krop med flotte naturlige bryster i størrelse B. Der var kun B2B mens jeg lå på ryggen, men den var rigtig lækker. Fik lov at røre undervejs.

Kommer gerne igen, Emmy bliver der ca. 2 - 3 måneder endnu. Hun er ikke på nogen af billederne.

• 2 months later...
Skrevet

Har været en tur forbi idag
fik en lille omgang (30 minutter) med massage + hj + blow
ganske tilfredsstillende (synes jeg)

Der er sandsynligvis mulighed for mere.

kan anbefales

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.